Noch 14 Stund

wer hat denn da aller mit dem Roger gespielt?Wer ist denn da noch dabei aus der alten Floyd-partie?? :eyes:war natürlich das Event des Jahres,oder?
>Drehzahl<

kurzem hab ich bei einem Spezi eine seltene 45er von Floyd gehört…See Emily Play, da war noch der Barett dabei, die Nr.war die 2.Single der Band von anno 67…,tjo lang,lang,ists her! :wink:
>Drehzahl<

eine Auswahl,Gerry,na serwus!nur so am Rand…aber so lang ist der 15e auch nicht her?oder doch?(:smiley: (:smiley: (:D(:smiley: (;D
Bist eh recht fit beinand wie ich in Tulln gesehen hab!Wie ich dein Floyd Brevier gelesen habe…musste ich gleich RUN TO HELL vom Gilmour auflegen,eine Aufnahme vom Festival in Glastonbury…noch mit dem Wright an den Tasten,das war eine Stimmung dort…so wie weiland in Knebworth,wo wir 1990 dabei waren…dort spielten Zeppelin,Genesis,u.u.!Zeiten waren das,wooooow! :wink: :wink:
>drehzahl<

… RUN LIKE HELL wärs gewesen und des hod a da Roger gschriem :grin: :wink:

- YouTube

Gerry,Run like Hell stammt aus David Gilmours Feder…,.lies den Artikel"Die Ära Gilmour 1987-1995"bei WIKI!Roger durfte ihn allerdings bei seinen Soloprojekten spielen!!

Pink Floyd – Wikipedia

gr & >Drehzahl<

… daunn reichts 4 heite :wink:

Roger Waters-Rock in Rio-pro-shot 2006- The Gunners Dream - YouTube

Gerry,aber du bist trotzdem der Floyd- Experte! :wink:
>Drehzahl<

kenn ich mich nimmer aus,Gerry,dann sind die bei WIKI Vollpfosten :rage: :rage:schreiben dem David den Titel alleine zu :cry:d.h.Songtext vom Roger…Musik vom David??oder umgekehrt?oder doch gemeinsam? :eyes: :eyes:
>Drehzahl<

… es is eigentlich genau Blunzn Richi … die Nummer is a Hit und wird so denke ich auch immer ein solcher bleiben … des zählt und ned mehr und ned weniger :grin: :wink:

… in Krems wor ma bei so ana Chemiephude … den Mief kann ich dir nicht beschreiben … Kläranlage trifft ein wenig zu und vermischt mit leeren Gurkengläsern … das geht nicht so schnell aus der Nase :wink:

… waunst wüst loch mi aus … die Esther wor die geilste Kotz zu der Zeit … unerreichbore Augerln und erscht des Goscher und die endgeile Stimml … deppat kunnt ma wern :smiling_face: :wink: … die hätt i gern Gerrifiziert oba heite is zu spät … schaut a bissi aus wie da Ledastrumpf :grin:

KILLOVIC … fohrma gen Brünn ???

… da Chef hod eh nochgfrogt … Gerhard wo bist n du ? Dei Auto steht jo no unten aum Parkplotz, is wos gschehgn ? :grin: :grin: :grin:

Krems stinkt lossts eich des gsogt sei :cold_face: :sunglasses: :wink:

… bei Regnweda :sunglasses: du wast des eh.

… könnt ich auch stundenlang lachen … wenn die damischn Wiener aufs Land fahren und die „Landluft“ so lieben … LEUTE des is KUHSCHEISSE und KUHPISSE und auch die lieben Schweinderln san dabei … des is ned romantisch - des stinkt afoch erbährmlich !!!

Gibts jo ned :grin:

… die Bramborac in Mikulov gengan a auf mi und i kaunn ma ned vorstelln dass a normale Kortn durt an 70er kost … des wird wieder so a VIP Kacke sein …

… du gfoist ma heast … du stehst auf in da Frua … ziagst di au … gehts ins Bodezimma Haggerln polliern und mochst dabei a Foto und stöst des gleich auf 1000ps in dein Avatar … des geht fest heast :grin: :wink:

… kennans ma den Höm polliern … do was i ma besseres :wink:

… G ? S ? X ? … eppa a R ? 750 ??? a rod weisse ??? der orme Mechanika … :grin: :grin:

… des is a wauhnsinn wenn i denk dass i um schloppe 117 Eukn die Mauer sehgn derf …

DU BÖRNY … kumm grod vom Brucki … der Verlust der Luftmenge im hinteren Patschen wurde verursacht durch einen etwa 2mm starken 14mm langen „Eisenstift“ in Form einer Bauklammer … is scho pickt weu die 5000 muass a no mocht da Dünne Lop :wink:

… klawunziges Stifterl … des is grod amoi an zwa mm im inneren vom Raffn gsteckt … normal tans des eh ned oba bei so an Lerchalschas kaun ma ruhig a Flickal eineoickn :wink:
So jetzt hau i mi ind Hapfn … wü jo jung ausschaun und foitnfrei wenn i den Herrn Wossa triff :grin: