Nomen est omen (der name ist programm!)

  1. Jahr

  1. Jahr

Wie lange hast du schon ein Goldflügel? Hmm… :eyes:
Denk dran, in der Schweiz gilt ein Nachtfahrverbot für LKW’s. :sunglasses:

trotz baugenehmigung wird aus einer goldwing nie und nimmer ein lkw… :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin:

du sigst des foisch!
 
a lkw is a lostkroftwogn… oiso eindeutig mehrspurig, a guidwing is zwor fost a lostenschleppa, owa auf grund da bauweise imma no asourig, oiso ka wogn! nur bei an guidwingtraik schaut de soch aundast aus… owa des hob i jo net!!! :sunglasses: :grin: :sunglasses: :grin:

Aber der Goldflügel ist zumindest eine Schwere Zugmaschine. Ist eigentlich die Zweikreisdruckluftbremse für die Anhänger inzwischen serienmässig oder kostet die immer noch Aufpreis? :eyes:

 
des was i jo net! du waßt eh, wer bremst verliert!!! :grin: :grin: :grin:

 
i fohr erst seit 2009 mei guidfliegal… des san no kane siebn joahr… und de büdln san guade karikarikarikaturen… oda net?

 
is eh ois gritzt! i moch den kaffee, die michi die schnitzln und wer bringt’s bier mit??? :eyes: :grin: :grin: :grin:

des is die wunschvurstöllung von mein weibal, owa i schlepp jo net no mehr hundsgraffl mit ois i eh scho mitnemman muas… :cold_face:
 
hoffentlich liest sie’s net… :cold_face: :cold_face: :cold_face:

mir is liawa, es is wos zum essn in da pfaunn ois mei ruam! :smiling_face: :grin: :grin: :grin:
 
sie hot hoit afoch imma die bessan und vur oim durchschlogendaren argumente… :eyes:

du vadrahst do scho gaunz schen wos… wöchane hendies meine kids hom, geht mi scho laung nix mehr aun und deswwegn hob i a no kaum graue hoor!!!

und die edit-tant hot g’mant: experte bin i no kana, owa dfiar was i, wos i wü und wos net…

Hurchts zua, es Schoitln. Ans wü i scho aungemerkt hobn: Bei uns WINGS foahrn kane so komische Goidwinger, sondern z.B. wos Gscheits wie von unsam Caruso sei Harley E-Glide. Außerdem brauchn ortskundige Wings a kane digitalen Schotterweg-Anweiser (auch Navigator genannt), wir finden überall ohne diesen Schas hin. Weder auf der Fahrt nach Faak, noch in Italien homma sowos braucht, gööö!
:wink: :wink:

währest Du bei einer Kuttenfraktion würde ich raten, die Geschäftsgrundlage nicht allzu heftig selbst einzuwerfen - aber so? hm …

Mario …

Und wos gibts do eini ???

Mario …

Des…

Schon schon

Warum nicht ???