Nur so halt!

…in ana ondan Aussnstö! :grin:
 
HU

LandesNervenKrankenHaus! :eyes:
 
HU

wird de erste Sonnenuhr mit Sekundnzaga. :grin:

 
is oiso des rothaus ka aussnstö vom lnkh (wagner-jauregg-platz)? fixsakkra, do hot si vü vaändat seit i weg zogn bin… i muaß echt heie amoi graz-tuorist spün… owa net daß i in da karlau laund, wois mi fia an graz-terrorist hoitn… :hushed:

ziach da dei grünes huterl auf,und deine londsleit erkennen die wieder :grin:

silli, zum letztn moi: mei hiatal is braun und aus leda, außa i hob des schworze mit’n sunnanvisier auf! :rage:
 
:grin: :grin: :grin: :grin:

so grazer, des is folsch, gaa
du brauchsch a grianes hiaterl ob da des passt oda nit steht nit zur deppaten ähm diskussion.
brauchst ja nit in spiegel schaugen :grin: :grin:
fragens mal die werte frau gattin,de werd dir dickschädel a erklären das des grün viel bessa zu dir passt

zum bastl-lila von mein moped passt grean jo auf jedn foi!!! :grin: :grin: :grin:
 
und mei frau hot fur mein dickschädl scho w.o.-gem!!! sie is ausbaufähig!!! :grin: :grin: :grin:

w.o geben ,wers glaubt wird,ist selig.
jetzt bist ja a scho a öltana monn,wia ma auf deina hoahmseiten sieht :grin:
ma kunnt moanen du hast a a bisselle erfahrung,oba anscheinent hat dei frau etwas mehr
:grin: :grin: :grin:
wia hoasst´s so scheen
der herr im haus bin ich,die frau die hat die hosen an :wink:

:smiling_face: ups mitagszeit,hoff du verschluckst nicht den happen der erkentniss :wink:

mi strafn weda erkenntniss noch einsicht, des warat sinnlose energievanichtung!!! :grin: :grin: :grin:

I kaunn ma dich …

Hahahihi…