Off topic

I leid jo a sehr unta dera Hitz, oba so schlecht geht’s ma zum Glick no ned … :wink:

bist da sicha das des ned zwa Saupreissn aus der Pfoiz seind :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Sind Pfläzer und Preussen nicht Seelenverwandte? :eyes:
:wink: :grin:

… ich hob mal deine diletantische Verfälschung ausbessert, weil wenn ma fäischd, dann sollt ma scho olles ändern net woahr Burli ? :smiling_face: :grin: :wink:

Damit das aa wos dazua learnst …

Wo liegt der Unterschied zwischen einem 140kg schweren Östareicher und einem 140kg schweren Bayern?

der Östareicher is a fetter Dodl, der Bajuware a gschtandner moah

Die „ned auf da Autobaun rechts übahoin app“ setzt aber die „auf da Autobahn rechts foan app“ voraus :wink:

weil: Würden alle rechts fahren, so wie es vorgeschrieben ist, hätten sich 99 % der Rechtsüberholer und 90 % der Drängler von selbst erledigt. Ich fahre mehrmals pro Woche die Südautobahn über hunderte Kilometer und verwende dazu zu 80 % die erste Spur - wie es sich gehört. Ich wurde noch nie - in Worten „noch nie“ :wink: - rechts überholt und mich drängelt so gut wie nie jemand. Selbst wenn ich zwischendurch überhole. Nur um Missverständnisse hintanzuhalten - ich fahre druchaus Autobahngeschwindigkeit +/- im tolerierten Bereich, also 130 bis 145 laut Tacho.

Meines Erachtens ist diese penetrante 2. Spur bzw. Linksfahrerei eine der am meisten unterschätzten Unfallursachen - wenn auch nur bedingt.

nur die meisten legen des ois - ich hob des „rechts“ zu foan wo i wü - aus :grin: :grin: :grin:

wie geht´s ? ois wieda im lot, hoff i

lG

letztens hot se in an lokal ana lautstork beschwert, dass erm ana rechts üwahoit hot - so a oida trottel woas. i hob daun gsogt, wer rechts üwahoit wird, foat eindeutig zweit links. daun wora schmähstad :grin: :grin: :grin:

Der geilste ÖsterreichischeWitz

Irgendwo in Österreich:

Kommt der Sohn zum Vater und sagt:

" Papa, Papa, i mog a Gschlechtsumwandlung haben!!!"

Vater: „A Fotzn konnst habn!!!“

Sohn: " Ja, genau! Und riesige Tittn!"

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Und am 8.Tag erschuf Gott die Dialekte !
Alle Völkchen waren glücklich.

Der Berliner sagte:
„Icke hab nen wahnsinns Dialekt, WA ?“

Der Hanseate sagte:
„Moin Dialekt ist dufte, NE !“

Der Kölner sagte:
„Hey, du Jeck, mit Kölsch feiert man Karneval !“

Der Hesse sagte:
„Babbel net, di Hesse babbeln des best Hochdeutsch!“

Der Sachse sagte:
„Ja nu freilisch is äs Sächsisch klosse !“

Nur für den Bayer war kein Dialekt übrig.
Da wurde der Bayer traurig…

Irgendwann sagte dann Gott:
„Scheiss di ned o, dann redst hoid wia I !!!“

a deswegen san de baiyan so grössenwahnsinnig - ois kloa

Ein Bayer steht vor Gericht, weil er zwei Österreicher angefahren und schwer verletzt hat.

Richter: „Angeklagter, song’s d’Wahrheit!“
Bayer: „D’Stross war eisig, mei Wong is ins Schleidan kemma…“

Richter: „Mir ham August, Sie soin d’Wahrheit song!“
Bayer: „Es hod grengt und Laub war auf da Stross…“

Richter: „Seit Tagen scheint d’Sonn. Zum letztn Moi, d’Wahrheit!“
Bayer: „Oiso guad. D’Sonn hod gschiena und scho von weitem hob i de zwoa Österreicher gseng.
Dann hob i einfach auf de draufghoidn.
Der oane is durch die Frontscheim, der anda is in Hauseingang gflong. I berei nix!“

Richter: „Na, oiso. Warum denn net glei aso? Den oana verglong ma wenga Sachbeschädigung, den andan wenga Hausfriedensbruch!“

jojo, so gehts uns mit unsare lieblingsnochban

Wenn in Bayern ja alles super ist, warum müsst ihr eure Politiker laufend wegstoibern? :eyes: :wink: :grin:

Beim Franz Josef S. hats ja nicht geklappt (trotz dem Versuch ihn nach Bonn wegzubefördern), den musstet ihr die ganze Zeit aushalten. :worried:
:sunglasses: :sunglasses:

wos wüst uns mit dem Preissnwitz dazöhn?? :eyes:de hod die Großvoda scho in da Pfeiffn graucht foit da nix gscheits ei wannst di ned glei zaummreißt derfst nur mehr min MK schreim :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… naaa … wann ma etzat bloss mehr üba wos gscheids schreibm … dann weards jo no fader … weil es kanntats ja dann net mitdoa … wos anders … wer hotn eigentlich dem Gerry sein Urlaubsontrog untaschriebm … is scho a weng fad ohne eahm do … :hushed:

woas i a nitta. der soi amoi wos hackeln, dasa auf urlaub gehn deaf :wink: