Offener Wer-blockt-wen - Thread

Na, woar E a Irrtum - des war der Reifen vom nachbarn - der stellt sei Maschin’ immer so knapp neben meine, daß I oft mit seinem Hinbterradl wegfahr, bevor ich den irrtum merk’…

…ma a docht, owa monche oidn Leit wearn so giftig, wonnst eana sogst, dass se se wiederhoin! :wink:
 
HU

ma a a docht, wollt’ aber wartn, für welche .ver er sich entscheidet … :wink:

Wünsche, Anregungen und Beschwerden sind an den Hr. Holgerson zu richten. :sob:

Sowos passiert, waunn des Auntwurtfenster, mit dem hoibatn grünan Boikn untn, ewig offn bleibt und i daunn de Nervn wegschmeiß und des Graffl wieda zuamoch. Ka Auntwurt do? Guat schreibst es noamoi und daunn stehts zwamoi do. :rage: :wink:

Und waunn do no a Weul deppat hintarux gspott wird, daunn seits geblockt, so schnöll kännts gor net schaun. :rage: :sob: :rage: :sob: :rage: :sob: :rage: :sob: :rage: :sob: :wink:

besonderen Wunsch san a Granitblocks mäglich. :sob: :wink:

Aber eintragen ned vergessen gell …

http://www.mynetfair.com/_files/images/dynamic/products/tmp/300_300_1286441453_9000331000107_m_9000332811108H.JPG

…find i nett! :grin:
 
HU

so bin i hoit. :wink:

du bist ana von de guaten :grin:

I nett … :wink:

„I´ve been away for a long time, now I´m not only back but I´m here to prime“.

Quincy Jones, Back on the Block , 1990.

seiner besten Alben mit einer speziellen „Birdland-Version“, wie es sie leider nie mehr geben wird. :dizzy_face:

Endlich amoi Musik mit der i a wos aufaungan kaunn - net imma nur diese hysterischn Stromgitarrn. :sob:

…mein Herber (weil „Süsser“ sog i meine Zanderl zliab ned!) :wink:
 
HU
 
[url=http://www.youtube.com/watch?v=u-vYXyr8QuI&feature=related]- YouTube

geht doch. :grin:

So amoi im Quartal gfoit ma des eh a, nur noch ana hoibn Stund faung i aun den Vaputz von den Wänden zu nagen. :cold_face:

Des Album

Back on the Block - Wikipedia

kännt i owa sicha an gaunzn Tog in ana Endlosschleifn häarn, ohne aggro z´werdn. :smiling_face: Schau da allanich aun, wer do olla mitgmocht hot. Sogor an Quotn-Österreicher hots in der Kapelle gebn. :wink:

des muaßt da kralln …

… und des ah - ist auch von Q. gemanagt:

der hab ich zumindest gehört - kann sich der Media-Markt Mitarbeiter wieder beweisen.

I bin eana eh scho länga nimma auf´d Nervn gaungan. :cold_face: :wink:

…do herinan aufsteign kaunn!!!

Friara hobn Leit wia da DW imma g’sogt i bin DIR hörig (oda woars in Oipo…wuarscht) heite „Spurn“ de aundan… aaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhh ich bin Gott… :wink: :grin: :grin: :grin:

Daher… sehr brav Gerriiiiiiiiiii, dafür gibt’s ein Sterndi, waunn’s as noch gebn würd!