Offtopic

Muss außer mir noch jemand zum U2 Konzert gehen ?

Ich bin der der mit den Kopfhörern Deep Purple-Burn - YouTube

"Drauße"n wird es [url=http://www.youtube.com/watch?v=_Ye8GLPUVsM]U2 – With Or Without You (Live in Boston 2001) - YouTube geben :cold_face:

Was tut Mann nicht alles für die Liebe …

lg Michael

… und des unfreiwillig um 240,- :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face:

lg

…Hörr Rennleitung MIASSN jo ned zum Konzertl gehn, er DEARF diese schwere Bürde auch aun aundare weitergebn… :grin: :grin: :grin: :grin:

I trällalad a daunn fia die aus voller Brust „I still have’nt found what I’m looking for…“ :smiling_face:

Do kunnt ma a no 240.- Teuronen vadiena??? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Würde als Alternative DAS empfehlen

http://www.youtube.com/watch?v=ghq_Fea4zPc

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

Herr Dr.Dr. … hoart is jo guat, owa des is schaun bruteuuuuuuu!!!

Jo entweda samma ultraharte Roggasäue oder Lulus

Dr. Pezi vulgo Messer-Mike
(Beinharte Roggasau)

…oisa bitteschön wenn’s ned zfüh Umständ mocht wär i beim Hansi gern e a gauuuunz a großes LULU!!!

Und iwahaupt, hoart und Rogga… wos’n dös, soiche schmächtign Weicheia wia i kennan so wos goar ned… :smiling_face:

glaub ma - I MUASS  :cold_face:

lg

-und das scho seit mehr als 1/4 Jahrhundert :wink:

lg

do tet i ma echt schwer - im Ernst  :cold_face: :grin: :wink:

I was eh, dass i gegen den Strom schwimm, aber i mog de U2er afoch net …

lg

…wos so a bissi Bussi Bussibärli so ausmochn kaunn… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Schau gemain wos so a Braut aus am hoartn Burschn mochn kaunn!
Oisa meine Frog i jo ned, vasteht’s eh ned, oisa wird des Rammgestein und Co aufg’legt und Basta!

Owa ma kaunn jo den Schein hoiwa mitschunkeln und a poaar Sternspucka vanichtn, des zoit sich daun meistens noch da Heimkehr gauuuunz guat aus… :wink:

I werd a poor Pvio vernichten  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:. Foarn tuat da Schwoga  :smiling_face:

lg

…i hob do eher an de Zugewiesene gedocht, so wegen sentimental Lamourhadscha und so, wast ehhh, an auf Verständnißfoin Liebeshosn mochn usw.!

Ob de Pivo daunn a bei der Aungebeteten so guat kumman… i was ned???

Owa noch 25 Joahr wirst des eh söwa wissn!! :grin:

brauchn orge Medikamente. Do kaun i auf niemand Rücksicht nehman …  :grin: :grin: :grin: :grin: :wink:

Wichtig san nur die Batterien vom Kopfhöhrer

Van Halen - Women and Children First - Fools - YouTube

lg

des wird reichen - wenigstens Einer, der mich versteht  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Dafür gibt´s speziell für Dich

- YouTube

Tssssssssssssssssssssssssssschuldigung, s´wor a Versehen (obwohl, die Nicki … )

oba jetzt: Spider Murphy Gang - Zwoa Zigarettn - YouTube

Aus Baiern kimmt hoid nua Guats :smiling_face:

lg

Und der Haifisch, der hat Zähne
  Und die trägt er im Gesicht
  Und Macheath, der hat ein Messer
  Doch das Messer sieht man nicht.

dass du musst, und wenn wäre das auf fb nicht besser weil dann kann man life mitdrücken :grin:

Mensch, die sind doch Iren, oder? Also definitiv nicht englisch. Irisch und Englisch ist keine gute Kombination, oder aber eine die schöne Konflikte bietet. Und Irland bietet das feine Guinness Stout! Also das geht ja auf jeden Fall. Dafür würde ich fast U2 in Kauf nehmen und mir beim Konzert die Guinness-Kante geben! :grin:

Die Musik gefällt mir nach wie vor nicht soooo toll, die Band selbst ist mir seit dem Konzert eher sympathisch. Die sind trotz ihres Erfolges irgendwie auf dem Boden geblieben. Die Vorgruppe (One Republic) fand ich gut. Summasummarum war´s nicht so schlimm :wink:

lg