Oiso i find des supa! ...

… i bob do a Büdl von mir und wüßt gern wie ma die Hoitung steht … nau ???

bist eh fesch sog Onki haums da jetzt die Oita aufs Leiberl druckt :grin: :grin: :grin: :grin:

Anzige wos da Einigamaßn Gerade steht …is da Fire Exikutscha aun da Waund …Du Bugglata Hund-Du …

…unvadächtig dass i mit de Nazis packln tat - owa der Streiffn is sowos von unnedich. :sob:
De „Macher“ woitn auffoin um jedn Preis und hom dabei jeglichen Gschmock, Onstond und wos eane ernane Ötan sonst no hättn mitgebn soin vamissn lossn! :worried:

De soin gehn und se schamma! :rage:

HU

…glaub i g’spiaaaa… Oida Onki… des schaut aus wia waunn’s da des Wiargl ohdraht hättn!!! :hushed: :cold_face:

Jo owa klass woar’s im Museeum! :smiling_face:

da kniaschluss ist a weng verkrampft und dei gehirn rechtslastig

kniaschluss kannst üben, aber sunst

sorry, aber du kannst nia net a guata motorradlfahrer wern :wink: :grin:

chris

… zum Glück kost ja ned oba foin … as Radl is aufrecht festgschwoast und am Damensottlhod des senkrechte Zaperl korrekt eigrost … do dadn die andern a so bleed schaugn wanns klickt beim eirostn … :smiling_face: :grin: :wink:

…a de Ähnlichkeit (von da Kopfhaltung her!)? :wink:

HU

…pfeif auf de Kopfhoitung… da Onki Gerry und i kumman dene bei gaunz aundaren „Qualitätn“ seeeeeeeeeeeeehr noh!!!(ppfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffrzzzzz) :wink: :grin: :grin: :grin:

nur von der kopfhaltung her

sonnenbrille auf und scho paßt ollas

hang zu schwule farben hat er ja sowieso unser onki

schau da bitte seine lilalösen schlapfen an :sob:

locker nehma gerry

hast meine hackler daspart, dass ich´s sekkier :wink: :grin:

chris

1.) Dass das die Hose aushält! :grin:
2.) Dann sind also gar nicht die Auspuffer Eurer Mopeds so laut sondern der Lärm kommt aus ganz anderen Regionen? :wink:

HU

…iwahaupt ned! :smiling_face:

No dazua wo der BC scho amoi vua meim Haus gstondn is und se eventuell gmerkt hod wia ma do hikummt! Und donn nimmt er eppa sogar de ondane Schaaaaaastromml (Börni vulgo FL-Killer) a mid. Und wos moch i donn? :eyes:

Don bin i ogsch…!
:wink:
HU

…wia a noch!!! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Der Herr Sciron is de letztn poaar Tog gaunz scheen goschat… dem werd ma amoi des Sörfbrettl vasenkn, waunn a grod ned herschaut… :dizzy_face: :grin: :grin:

…du bist a bissi unrund de letzten Möldungen ha??? :wink: :grin: :grin: :grin:

SOoooooooooo geht des ned… woart na, 's Segl werdn ma da vazahn, an Potschn in Gatschhupfa stechn, und des Sörfbrettl aunbohrn… lieb sein zu de oarmen wehrlosen Schmächtigen do in dem Forum hearnse sie!!! :grin: :grin:

was, was, was wollt´s ihr ollas machen :eyes:

i habs ja gar net so gmant :cry: :cry: :cry:

gelobe ab sofort besserung :smiling_face:

kann aber nix versprechen

schens woe eich zwao dep äh feschen burschen

lieb genug :wink: :grin:

chris

…sooooooooooo is a lieb… Batzi du! :wink: :grin: :grin: :grin:

Mir hobn des WE zu Schaffen… i iwasiedl jo in’s Haus… :worried:
Hacke bis abwink! :cold_face:

Dir a a scheens

Haus gekaft???
lg

Leider geerbt:cry:

Mir wär’s lieber mei Mamschi wäre noch unter uns… :worried:

… is die aktuelle Zoi da herbrenntn Herrschoftn :wink:

… an Herrn Pilli ??? Wor der a dabei im Museum ??? :grin: :grin: :grin:

PS.: Schau da amoi in damischn Linzer sei Avatarbüdl au …