@ Olponator / Angebot

Tja der hat dann auch was zu studieren. Ist leicht aufzublatteln und hat eh schon mehr als genug Stuss verzapft.

Für heute ist es mir zu blöd und soll jetzt mal kiefeln, wann es wieder so weit ist, ob er ignoriert wird …

… Da Olpo is hetero des was i sicher :wink:

Wos es eich auscheissts weng dem oidn Mau is scho a Theata heast :grin: :grin: der is a Wiener, de san so Martin :wink:
De raunzn über de Flaxn in an Schnitzl fressns oba mit Putz und Stingl zaum. Wenn da Wiener ned raunzt is a ka Wiener.

…aundrahn Neiderfla??? :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Mir raunzn NIE, Leit wiar i z.B. woin a NIE des letzte Wuart hobn, so soch wie „jo owa“ gibt’s do ned, mir san leicht z’friedn und umgänglich, ned zu vagessn de „Wiena-G’miatlichkeit“, oisa a ruah is do in de hintan Reihn!

Mir schimpfn a NIE, mir haßn a kane Oarschlecha OARSCHLECHA, weul ma fein san, aus an bessan Menü, vastehst!

Anzig de neichn Uartstafaln… „Wien ist anders“ kunntn irgendwia vielleicht a gauuuunz a klans bissal stimmen… owa nur vielleicht! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… Scheiss mi au…Wödrekord :grin:

De Meistn Wuchtln vapockt in an Sotz :wink:

…najooo woahrscheinlich weul i in Soizbuarg aufg’woxn bin… bin i nur a Geburtswiener, deswegen raunz i a NIE… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… wennst des no oft schreibst kunntat es sein das du des daunn irgendwaunn söba glaubst, jo im ernst i hob sowos glesn oiso vursichtig sein damit :grin: :grin: :grin:

… auf a Idee … mir mochn a Saubanda Weekend in Soizburg. Du zagst uns dei gscheade Hoamat und in da Hauptstodt gemma zum Stierwoscha essn des is a urige Hittn mitn Wirtn seiner Oma aum Herd :wink: und an guadn Pappal zu „Mödlinger Preisen“ :wink:

DEAL ?

Du manst i kriag daunn de erschtn Pillinösen Aunwaundlungan?!?!? :hushed: :hushed: :hushed: :hushed: :hushed:

Jössa… NA des sollt ned passiern… najooo kaunn ehhh ned, weul i raunz nie und i bin… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

@ Soizbuarg…

Puhhh… des wird teia! Weul von Soizbuarg Stodt bin i weit weg! Saalfelden is no dazua ned grod büllich… weul des is de Saalbach/Leogang Region… duartn hobn’s olle an leichten Realitätsverlust…

Owa obgesehn davon gerne, ollerdings… jooo wenn’s Wetter scheen is… ahhh des warad geil auffe in de Berg… des hod ma aun Bod Ischl so taugt… :smiling_face:

Edit: Do foid ma owa ein… duarthin hätt da Quotinga a nacha… und an Ohstecha noch Laundeck?! Hmmmmm… do miassat ma owa a poaar Tog investiern… ob i do den Summa schau so weit bin?!

… i denk aun a valängats Weekend. Teuer ist immer relativ Bernerl :wink: Schau den KLO-Peinersee au … beim Marolt peckst um die 90 Euronen und des is a wert. Im Büdstöckl zwa Kilometer weiter wo wir immer logieren kost der Spass 25 Euronen und taugt ma no dazua mehr und ma hod an Unterstaund für Mowed.

Auch in Salzburg is es so … ma muss nur a bissi suchen.

lg :wink:

stimmt dortn hods aba auch sehr Bescheidene Hüttn gell :smiling_face: , kannst Dir no erinnan :eyes:…wo ma dem Gschubstn seine Stühle usw eikastlt hobn :eyes: :grin: :grin:

Na Servas :grin: …Unglaublich wos es für Leut gibt :dizzy_face:

… erinnerst dich aun die vielen Kameras im Garten die uns vafolgt haum ? :grin: :grin: … wor a schena Auftrag damals.

da wo Die Garasch scho so a art Wohnung woar :grin:

und sau koid-woars :grin: stell da Vur da hätt ma Draußn Spieln dürfn :sunglasses: :cold_face:

Unglaublich wos ma ned ollas für poar Monetas macht -gell :grin:

Lg Pg

Börney nur du derfst ein ned vergessn der originale weana is heit leider scho a Minderheit in Mundlhausn hert ma sehr selten no wem wienerisch reden :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

wasst e wia des mit de wiener is gerry: a riesen vorteil von wien is, dass so wenig wiener durt gibt :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:

…verirr dich doch amoi in de Fischauerstr. in dein bochanan Wr. Neistodt… foisd Tiarkisch kaunnst, kaunnst daunn a duart nochn Weg frogn… :eyes:

Deppat redn und sölwa im ärgstn Migrationseck von Ösiland daham… jojo…

wos pudelst di auf? bist jo söwa a ka weana sondan a importierta stierwoscha :grin: :grin: :grin: :grin:

…atens a GEBURTSwiener… betens, wuarscht, i leb duart und es geht darum das in Wr. Neistodt vermutlich de Relatiaun NO SCHLIMMA IS ois in Wean, owa du Wien ois „Traiskirchn“ doarstöllst! :face_with_diagonal_mouth:

Und los de Pudln do ausse, de Viechal kennan do nix dafur! :grin: :grin: :grin: :grin:

du import-wiener :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

…Stierwascher sind nur die Stadtsalzburger (Stodinger!). :eyes:

HU

…mir seand dia Kleckheschtn vom Mittlpinzgau! :smiling_face: