Oma-Sex

sog amoi du bist jo ärger ois de Weiwa muasst imma des letzte Wurt haum :grin: :wink:

… fordere er mich nicht heraus … und blos damitsd wos learnst … da Donald Duck hot domois gsagt: …
Mit jedem Dog meines Lebms erhöht sich zwangsleifig de Zoi dera, die mi am Oarsch leckn kennan“ … so hoit i des aa … und du hättst dann endlich an kompletten Signaturspruch und ned blos sowos oteischts hoibs und nix ganzes … :smiling_face: :grin: :wink:

des Forum is Jugendfrei und do muaß ma ned ois so direkt schreim wo bleibt die Erziehung dir hod de Mama goar nix glernt :grin:

… i hobs doch eh scho amoi gsogt … meine Erziehung mag lückenhaft und unvollständig sein … aber sie ist seit seit langer, langer, langer Zeit abgeschlossen … mi hobms so gmocht … wia beim Rambo … aus einem groben Klotz haben sie einen groben Kerl aussaghaun … da können weder der grobe Klotz noch der grobe Kerl wos dafia … der woar do scho drin … und as Lebm hot hoit grod de ärgsten Kontn a bisserl ogschliffn … :smiling_face: :grin: :wink:

… i hobs doch eh scho amoi gsogt … meine Erziehung mag lückenhaft und unvollständig sein … aber sie ist seit seit langer, langer, langer Zeit abgeschlossen … mi hobms so gmocht … wia beim Rambo … aus einem groben Klotz haben sie einen groben Kerl aussaghaun … da können weder der grobe Klotz noch der grobe Kerl wos dafia … der woar do scho drin … und as Lebm hot hoit grod de ärgsten Kontn a bisserl ogschliffn …

und so schiach haums di auf de Menschheit loslossn sog gibt’s zu den Topf a an Deckl???
:grin: :wink: :sunglasses:

Für Jedn Topf gibts aun Deckl …so a fir Unsan Lieblings Preiß :smiling_face: :grin: :grin:

daunn wor des des Hochzeitsfoto

…weyl Der is eh anes der Größtn Fakes , hier auf 1000ps seit Monaten(glei nochm MK 1971) …hob da a Buidl vom Nochrichtn Dienst üwamittelt bekommen …Wos Eam in Wirklichkeit zeigt :smiling_face: :grin: :grin:

Ey Rehspeck …Oida :dizzy_face: :grin:

is des endlich des orignal Büdl und glei ohne Höm suppi host des rescherschiert
und daung sche das ma des olle segn derfn :eyes: :eyes:

wos ma ned Ollas so duad …für Sene Freind Nit? :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

… wanns es net so grosse Hosnscheissa warats … dann hätts scho amoi vorbeigschaut es Dampfplaudara … oba es sats ja sogoar fia an Skype Kontakt zu feig … da Gerry hod de Kontaktdaten … und riahrt se ned de feige Nussn … :smiling_face: :grin: :wink:

kumm :eyes:… Dua ned so Bleed :grin:…Des Hochtechnische Zeichs , brauch i eh ned :rage:
hob imma no Normale Augn im Schädl odrr? :dizzy_face:…komm ofach Umme do in Echtzeit , woin Di eh mehrare sehn und Guat ists :wink:…daun foahr ma a Rundal wia sich des ghört und Basta -Elasta :grin:

Lg Pg

kapierst es no imma ned
omoi no laungsaum nur fir di

mir wern niemois nie ins Piefkelaund fohrn
do muaßt scho du kemma
is a demokratische Abstimmung
und do host scho valurn ois anziga Deitscha 
a da Pille ned, er is oner der wenigen vo drüm des
begriffen haum wos Paradies ist :grin: :wink: :smiling_face:

laungsam werns ma owa auch a Bissale Unsympatisch Herr Tyssen :dizzy_face: :grin:…NOCHAMAL :rage: …sog ned Deitscha zu mir , Meinatwegn Oarschwoarzn , Zipfiklatascha oda Oarschloch :wink:…und a ned dos i aus Deitschlaund kimm …i kimm aus Baiern :smiling_face: und des is Heite no imma a Freistaat auch in da Offiziellen Titulierung :wink: …auf den Deppatn D -Zwangs Pass hob i scho lang gschissn :sob: …owa wos Duad ma ned Ollas , damits ned glei wida Narrisch wern in Berlin :eyes: :grin:

und da Manta Manni is koa Boar :rage: sundan a Pifkone unta Berlins Gnadn :smiling_face: …Genau a so wia es Oide Sackal im Woid und in sunst koam Aundan Viertl in Ostarrichi wohnt :smiling_face:

Bitte -Danke! :wink:

Lg Pg

natürlich bist a gebürtiger Bayer und hodt nix gleich mit de Preissen
verzeih waunn des foisch umekumma is

Natirli Herr Tyssen koa Problem :wink: …Dir will und kaun i eh need Bes seyn :grin: :sunglasses:

mauchnchmal schreib i scho a Ziemlich Oarge Texte . :cry:. :worried:…aba sie nicht zu schreibn is a koa lösung :sunglasses:…zumindast für mi ned :grin: :grin:

Scheenan Tag noch :smiling_face:, und Beste Grüße Pg

du host jo nur a riesengroßes Schandmaul und traust di ned zu uns fo da weitn deppat schreim des is afoch stö di du oida Scheissa :grin: :grin: :grin: :grin:

… i glaub eher des hasst KEIN OMA SEX … :grin: :grin: und daunn passt des wieder :wink:

… goschatn Bayern blockiern ??? Na i hob nur ned immer Zeit die gaunzn Fredln durch zu lesen … :sob: :grin:

… 0 K-OMA 6 … oba nachdems Komasauffn gibt gibts eppa Komaschnaxln ah … wer weiß :grin: