Original und Replikat

AHA! darwischt! wos is denn aum dienstog um 1745?

greeeeeeeeez, ich

17:45 eben!!!

Das du oiweull glei wos eineintapretiern muast!.. tstststs… :eyes:

… host di mitn Maya obsprochn ??? :rage:

… hams uns sogor in da Disco (mehr hods daumois ned gem) quöht … Da „Fred vom Jupita“ wor danach direkt a Erholung :wink:

Owa leida geht’s mir jo a ned aundascht (Ellenbogen, fois di da Alzi ned daraun hindert dich aun unsa Telefonat zu erinnern  :dizzy_face: :wink:) !!!

Somit derf i ois Leidensgenosse (no dazua wo i JINGA ois du bin und a schon damit zu raffn hob) do driwa lästan! :smiling_face:

… i was jetzt wauns äs zu mir auf a Fetscherl kummts ???

… bist jo mei Freind :wink: de haum Norrnfreiheit bei mir wie du wast :grin: :grin:

Dir soit ma des vielleicht a no mitteuln. :wink:

Oiso waunn da Hr. Maya a no kummt, daunn samma daweul 5-fe, waunn i richtig zöhlt hob. Is Dein kraunke Schwesta, ähhhhhm … Dei Kraunknschwesta a dabei? Zwegn da Aunzoi da Schokowiafaln warats? :eyes:

Hat er doch gemeint das Alte Eisen und Meinereiner, sollten sich Terminlich absprechen…
Dies taten wir in einem Thread (oder zwa?) wobei Di 17:45 herauskam!

Also JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, er darf mit uns zu dieser Zeit rechnen!

Paaaast dös hiaza so?
Ois ummekämman wias sein sollt???

Heast Olta… LES G’FÄLLIGST MIT boldsd uns schon „aunschoffst“ uns obzugleichen!!! grummel :wink: :grin: :grin: :grin:

Na Gott sei daunk derf i so deppat sein wia i hold bin… mit a Grund wofür ma Freind hod… ma braucht sich nit vastöhn! :smiling_face:

Grod hon i earm gerügt fiar sei „ned mitlesn“ und du foist ma in Ruckn mit deina Schnöllpostarei… sackra :wink: :eyes: :eyes: :grin:

… es zwa sats scho a Nummer … i bin ned immer onlein und wenn daunn meistns mit dem orsch SmartFön … mocht wenig Schbass :wink: drum hob i do nix mitglesn … oisdaunn quasi bis muagn :wink:

Schwester Blondie wird anwesend sein … die wohnt do :wink:

… jo jo da Schrotti … maunschmoi is a super, maunschmoi :smiling_face:

Zivilkleidung, oda im Schwestankostüüühühüm? :eyes: (Mir woin jo net störn :wink:)

… daunn bin i entschpaunnta beim Kaffee … :wink:

…und mir, ha, uns vagunnst goar nix… Neidhammäää! :wink: :grin: :grin: :grin:

… das vastehn ??? :smiling_face:

…sich völlig Entspaunt dem Kaffäääää widmen kaunn, wöhrend wir vom Blonden Gift umgebn sein und woartn miassn bis ma wieda daham sein… oda so… oda hoid wo aundascht… na du wast schon  :eyes: :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

… du mechts oiso dei Weiberl Börnyfiziern … ka Problem, kummst hoid 3 Minutn späder auf an Kaffee … :grin:

…und mir vagunnst goar nix

:grin: :grin:

:wink: daunn derfst des ned Börny … sis vabotn :grin: