Parkgarage

ja de schweizer sein a eigenes volk,irgendwie de marsianer europas :wink:

dann solltest dir mal de dvd vom
jimmy page & robert plant
no quater unledded
geben,wenn de in marakesch am marktplatz spielen griagg i imma pipi in de augen.
:smiling_face: ja i bin a horter hund :grin:
lg

Hängt bei der Abfahrt zur Tiefgarage DZ nicht auch ein Schild welches MR ausschließt, bin mir nicht ganz sicher?
auf jeden Fall wartete ich mal vor langer Zeit auf wen und sah dass da ein Motorrad raufkam und gleich oben von der Polizei kontrolliert wurde.
Warum kann ich nicht sagen, vieleicht dürften MR dort nicht runter, vieleicht vermutete man Alkohol oder das Umfahren der Schranken wird doch nicht immer so hingenommen.

In dem DZ-Teil in dem der BK, Kino und die Disco untergebracht sind sind eigene MR-Parkplätze, welche auch so beschildert sind vorhanden… somit wäre ein Einfahrtsverbot etwas eigenartig… bei den anderen sah ich nach dem Umbau noch nicht nach und des „Drahdiwaberl“ vom alten DZ bei der U tue ich mir sowieso nicht an.
Aber ich kann beim nächsten Mal darauf achten.

Da ich dort schon zig Male geparkt habe ohne je etwas zu bezahlen, denke ich das die Kostenlosigkeit doch recht sicher ist?!

…in tulln in den arkaden hatte ich probleme mit dem parkhaus! da kommst spielerisch am schranken bei der einfahrt vorbei, bei der ausfahrt aber nimmer… und dann erklär der „netten“ gegensprechstimme dein „problem“…
 
aber dafür hat die magna sooooooooooo schön im parkhaus geröhrt, michi hat ein richtiges v4-konzert geliefert!!! :grin: :grin: :grin:

Des maanst aber ned ernst - wieso bist denn ned duat aussi wosd eini bist ? kannma mit eichane anhängermoppettn ned umdrahn ;-?

… des moch ma obsichtlich! :smiling_face:

Oba eigantlich kau ma damit eh nua Graza und Xiberga mim Kappel faungan … :cry:

:smiling_face: :grin: :grin:

 
host du scho amoi probiert, mit an 2,65m laungan moped auf ana 2,5m-rampe runter umdrahn??? vur oim, wenn von om autos kumman??? wenn dazwischn ka betonierte waund gwesn warat, warat ma jo eh ummi zur einfohrtsraumpn gfohrn… :rage:
 
owa moch da amoi den spaß und schau da in tulln des arkadia-centa aun… war’s a tiafgarasch, hätt i z’ruck ruin kennan, owa so stal auffi schofft mei starta a net…

jetzt hast eh an retourgang… :grin:
und wennst ehm brauchst pocktasnitta :cry:
es gibt leit de haben a bisselle mehr los wia de de koa grünes hütchen aufhaben :grin: :grin:
muass mal nach steira witz googelen :grin:
lg

wenn’s a echta retourgaung warat, hätt i eh gnua kroft, owa so isas nur a hülf beim retour schiabn, wennst mit an radl in an loch stehst oda so, owa net wirklich zum  rückwärts fohrn…
 
 
brauchst an schnölln steira-witz???
 
 
wia bringt ma an steira zum bölln???
schau, do gibt’s freibier!!!
wou…wou…wou…
 
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

hast wennigstens und des is guat so :smiling_face:
i sag ma ja meistens,wer im glashaus sitzt sollt eh nit mit steinen werfen,
oba ollebott mal vagiss i des :wink:
lg und a scheene orbeitswochen,silli

wie kommst auf den bledsinn??? ich und humor…
 
erschtns bin i schüchtan.
zweitns bin i sehr z’ruckhoitend.
drittns was i gor net, wos humor is, owa an bradn buckl hob i…
 
und viertns in ana tiafgarasch hollerts so schen, wenn die michi auf da magna a fözündung provoziert… des is geil!!! jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

JETZT was i wöchane Mowedfoahre in Wirklichkeit fiar des Einfoahrtsvabot im SMZO vaauntwuartlich sein… de Schlochtkreizaschaffär, wo ollaweul an Wiawä mocha miaßn! :rage: :rage: :rage: :wink:

Es Kraweulschärm es… :grin: :grin: :grin:

Nachdem ich letztes Jahr eine Woche unfreiwillig im Krankenhaus (Wagna) zugebracht habe weiß ich endlich warum da ein Nachtfahrverbot für Motorräder herrscht:
Damit die armen Fahrer nicht vom Lärm der in den Zimmern herrscht gestört werden und runterfallen.

Gruss Sigi

da michi ihr magna is ka schlochtkreiza!!! :rage:
 
 
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: owa laut!!!

ka schlochtkreiza, owa laut :grin:

in da parkgarage :grin:

Weyl Des sog i Eam a Imma, dosa a Woidfiertla is :smiling_face:…oba des moga , ums vareckn ned begreifn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

[/size]

a Mandal Steht im Walde, in aum Greanan Sackal Deppat ummadumm…

Was soll die Frage ???

In DAVOS …