Parkhäuser

aufgrund akkuter Platznot hab i ma schon a paar mal überlegt, in a Parkhaus fahrn. Hob mi oba nie traut, weil i ned was, ob an de kamera am eingang „sieht“. de sorge hob i, weils bei uns a ampel gibt, de nur umschoit wann a fahrzeug durtsteht. oba a motorradl sieht de ampel oft ned.

und is parkhaus wü i ned ausprobiern, weil wia drah i den um, waun hinta mir scho drei pkw woartn?

… sind die Schranken für 1-Spurige eh extra kürzer - vorbeifahren erlaubt?

Und Parkhäuser sind  supa wengan Lärm! :wink:
[size=240][/size] 
Braaaaaahhhhaaaaahaa

bei den Parkhäusern die ich kenne ist das so. Ob das die Regel ist ? 

auch einige Parkhäuser, in denen die Schranken kürzer ist, nur frag ich mich ob das für die Fahrräder gedacht sein könnte … mir is aber wurscht, ich nehm das Angebot an wie es ist, ob motorisiert oder nicht …

In den meisten Parkhäusern darftst mit einem Mopped sowieso ned rein.

Wenn ja, stell dich einfach etwas mittig auf den Parkplatz, dann erkennt dich die Ampel auch. in vielen Parkhäusern ist ja bereits bei jedem Parkplatz eine kleines Lämpchen, dass rot leuchtet, wenn der Platz besetzt ist, da siehst du es sofort. Mach ich immer so und wennst mit ein zwei Leut unterwegs bist sollte die Erkennung sowieso kein Problem sein.
Wenn du dich richtig hinstellst, erkennt dich sogar der Sensor, wenn du zu Fuß unterwegs bist oder ich bin einfach nur die richtige Figur dafür :cold_face: :grin: :grin:

Wenn du allein bist, würd ich mich allerdings nicht ganz nach vorn stellen, manche Autofahrer achten nämlich nicht auf die Lämpchen, ist einem Smartfahrer neben mir zu Verhängnis geworden :sunglasses:

Ich nutze sehr gern überdachte Fahrradabstellplätze, sind meistens direkt neben dem Eingang und ich brauch mir keine Sorgen zu machen, dass jemand nicht aufpasst und sie mir umfährt.

Falls sich jemand aufregt, ist es halt ein Fahrrad mit Hilfsmotor :sunglasses: :grin: :grin:. Sieht man in letzter Zeit ja immer häufiger.

die TG vom K&Ö in Graz.
oafach gonz obe fahren und dann die gesamte spindel nach oben, echt irre, sogar mitm blechkäfig!

Ich bin stolz dass es noch solche grade Purchen wie dich gibt. Oder ein Mädal ? Na egal hauptsache aufrecht und grad !!! Brav, sehr brav !

Fahr nicht auf den Glockner - da oben kann man ur schwer umdrehn und es schaut ur deppat aus wennst den ganzen Glockner vakehrt runterrollst !

wie drahst sonst um ???
am besten vor- und zurückschieben und dabei immer wieder den Lenker einschlagen

des siehst doch wohl, ob am Schranken vorbeikommst oder nit, wenn ja, fahrst einfach vorbei, irgendwo ist normalerweise immer a Eck, wo kein Auto Platz hat und da stellst des Motorradl hin, vlt halt nit grad vor an Notausgang oder so :wink:

uns gibts a parkhäuser wosd den schrankn ned sichst waunst einefoast, weil da a kurvn is. und waun daun a auto hinta an is, is ned amoi mehr plotz um zwischen auto und mauer wieder ausezfoan.
und waunst mein beitrog glesen hättast, hättast vielleicht bemerkt, dass i wissn wolt, ob an de kamara siacht, das i des radl irgendwo histön kan, auf de idee warad i nia kuma, danke für de anregung!

i bin ma sicha, dass wan i den glockner verkehrt runterroll, daun schaut des vielleicht ur deppat aus, oba dann bin i a Held! (oder a Heldin!?)

Bin heut zum 1. mal mit der Reibn beim WIFI in Linz mit meiner Dauerkartn in TG gfahren.
Einifahren ka Problem.
ABER beim Aussifoahrn hat der Schrankn trotz meiner Kartn net aufgmacht. Bin i hlat seitlich vorbei, war ka Problem.
Bin aber dann no amoi obi zu die Hansln im Glaskastn, weil i fragn wollt, aber da war kaner.
Muaß i halt Morgen no amoi fragen was da los war… :cold_face:

Do brauchst de Hansln im Terrarium ned quöln - do kaunn da i sogn, wos do los woar.

Du deafst Di ned wundan, waunn der Schraunkn ned aufgeht. Wia soi Di denn de Aunloge erkennan, waunnst imma tarnfärbig untawegs bist? [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]

Kunnst recht habn! :grin:

Eher a Komi karin  :grin:

In da Parkgarasch mei Liabe oder Liaba … peckt a echter Tschäntlmen nix … oder kaufts a mitn Moped Kurzparkscheine in Wien ??? Mia san doch outlaw … wast denn du des net ??? :wink: Mia Mopedtreiber san doch echte Scheißminix !!!

fahr halt zuerst amol mit an Auto eine oder schau zu Fuss nach, das kann doch wohl nicht so schwierig sein :cry:

und die Frage, ob dein Motorrad von einr Kamera erfasst wird hab i zwar gelesen, aber i hab nicht geglaubt, dass du darauf eine Antwort brauchst: was glaubst, wozu eine Kamera montiert wird ??? na selbstverstaendlich wirst drauf sein

i brich nieda … :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Is net vo mir Manfred. Is a oids Witzal.

A Mann fohrt vakehrt aufn Glockna und wird in da Mitt von an Bullen aufghoidn. Auf die Froge warum er vakehrt fohrt sagt er „wissns ich hab ka Ahnung ob ma do oben umdrehen kann und so bin ich vakehrt auffegfohrn“ !
Der Bulle locht oba vasteht des und losst eam weiterfohrn.
Noch zwa Stunden kummt der Damische wieder vakehrt von oben zruck. Der Bulle hoit eam wieder auf und sogt " wos is denn jetzt ? Jetzt kumman sie wieder vakehrt daher ?"
Der Habschi mant " Jo Herr Inspektor, ma hod eh umdrahn kennan" :grin: :grin: :grin:

Wünsche an schenen anrebitreichn Tag !!! :wink:
In deinem Fall is des jo wos guades !!! In unsan Foi … net wirklich :wink:

ueber arbeitsmangel kann i derzeit ned klagen :wink:
is eh wie immer … alle wollen gleichzeitig etwas … :grin: :grin:

1 wuensch dir an schoenen abend … :wink:

die Sporti die du uns gliefert host steht immer noch genau so in mein Loga wie sie kumman is  :wink:
Bin gspaunnt wauns umfoid und durchgfeut is :grin:

LG :wink: