PfingstWochenend

:grin: :grin: :grin: :grin:nach Eisenstadt oder nach Stotzing?? :wink: :wink: :wink: :wink:

schätz das de Freundlichen ah aunwesend sein wern :worried: :worried: :hushed: :rage:

najo … sowohl als auch :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez, ich

ps: jo die kapplstända san eh IMMA oben. aber des muss einem einfach wurscht sein :grin:

oiso de kk würd i meiden do sein de ostblockler am weg,weil mehr wia mariazell,kk,follt de eh nit ein.
zu pfingsten fohr i fost nia mitm motorradel,weil biker bin i koana hob nitmöl mehr a fohrradel.
woass nimma ,oba so vor 3-5 johr ist des stilfser auf pfingsten geöffnet worden,
zuerst wollt i eh nit auffe fohren,pfingsten-polizei.viel verkehr…usw…
na was soll i sogen,koa onziga schandi auf ca 500 km,
absolut kein verkehr,wor so wia wonn umma seggse in da fruah am fohren bist,
ergo absolut top der pfingst sunntog wors …hmm…oda samstog ???
na woass i nimma,oba es hot mich gewundert weil es echt ruhig wor.
oiso nach bauchgefühl starten oda irgendwo ondast hingradeln :grin:
wünsch gesegnete pfingsten,soll jo woll a erleuchtentes we werden :sunglasses:
aso mir giahn nach rietz motocross fahren,koane schandi,nix radar
:grin:
freie fahrt für freie bürger :wink:
griasserl

Mitn herrn gerry hob i jo schon ferngesprochen, gestern, aber i hätt zu Pfingsten a daham bleiben solln.
Aber Bitte, naa, ma muass ja unbedingt fohrn.
Was i jetzt davon hob? A zerkraztes Moped und a rechte Körperhälftn, von der i urdendlich merk, dass i sie hob…

Kann Jedem Blühn , is ma a schon selba Passiert :cold_face:…Wichtig ist das No Ollas aum Richtign Körper Ort vurhaundn ist :grin: …weyl es Moppal is sowiso ersetz-bzw Reparierbar.

Daher Gute Besserung, wünscht Pg :smiling_face:

Jetzn fällts ma erscht auf …Des woast oba ned Du der da sich Gestan hinglegt hod zum Ausruhen :grin: , von Weana Neustadt kommend , zur Autobahn auffahrt Graz-Wien?..weil da War genau auch so a Greane Z am Boden :worried: , so wia Du Sie lt Profil hast …

Lg Pg

Bin heute der KK großräumig ausgewichen und gleich bei KRems abgefahren von der AB.
Von KRems über den Senftenberg nach Lugendorf über die L73.
Dann runter nach Ottenschlag und die B217 weiter nach Spitz.
Die B3 entlang nach Persenbeug (eher eintönig und wenig Schatten, generell haben sich schattige Straßen mit weniger schattigen abgelöst).
Dann die B25 runter richtig Scheibbs.
Ich wollte noch mehr aber das Wetter kündigte nix gutes an.
Bin also dann wieder hinauf und über die Autobahn flott zurück.
Daheim hats gerade gereicht das Fahrzeug abstellen, etwa auskühlen lassen und Abdeckplane drüber.
Kaum war ich aus der Dusche zurück hats auch schon wie aus Kübeln gegossen.

Zu der Bemerkung wo viel los ist, am anfang dachte ich ich bin alleine auf der Straße, erst auf der B3 war dann doch eine Menge einspurig unterwegs.

Die KK ist natürlich total überlaufen, schaue dir nur mal an wieviele MR dort stehen an einen durchschnittlichen WE oder Feiertag.
Es gibt noch eine Menge guter Strecken, teilts euch ein wenig auf, sind genug kurvige Straßen für alle da und die Anrainer drehen dann vieleicht auch nicht so schnell am Rad.

bitte ned in de Foren schreiben sunst is durt a üwarennt

… des Wetter wird super oba eher in da Karibik. Bei uns is es genau MUAGN super … donoch wirds richtig orsch oiso nix mit Kontrolle weu ausser a poor wedafeste Aunsprochlose wird kane fohrn :wink:

Sehgn mir uns muagn aum Schwarzlsee ?

… Lass raten … Stotzinger Berg ???

… Cosworth :grin:

… scheh goi ?? :wink:

Jo wenns Zeit hobts und ka Aungst vo de bäsn Buama … ruafst au :wink:

… wos gibts schenares Tom ?

Wurdat eh Zeit auf a Tratscherl …

… i man a Maunnsbüd wia du :wink:

… eicha Kafffe gangat auf mi!

Greez :wink:

… wos iwa d Lewa grennt ??? Du bist irgendwia so witzlos, so kenn i di gorned :wink: