PKW-Unfall mit einer Betonwand

Pilly - ois senkrecht? :eyes:

Danke für diesen Beitrag! Ich dachte schon, dass meine Fahrer Schauer sind, aber du schlägst alles… :eyes:

Lokko Moto :grin:,Nur :grin: weyl… so a Bleedsinn wia in Dem Fredl, stellt sogar, meine Tiafstn Varrucktheitn weit in Schattn , da hob i wos zum Lerna :smiling_face: :grin: :grin:

Lg Pg

Also, ein Beispiel aus der Stadt Zürich:
Da hat die Stadt Parkplatzabsperrungen exakt so hoch gebaut, dass man mit einem normalen Auto drauffahren kann, aber nicht mehr runter kommt. Allfällige Schäden werden durch die Stadt natürlich nicht übernommen. :eyes:

Glaubst du, diese Intelligenzbolzen haben Anspruch auf Entschädigung oder dergleichen?
http://www.youtube.com/watch?v=oy6Q9J5gRT4&feature=relmfu
Und bei dir war das Hinderniss nicht mal beweglich. :eyes:
SSKM.

lg
98PS

solche komplimente ehren die schreiberlinge,bekommt ma nicht immer.
aber mal ehrlich,wer ist schuld wenn ich in eine baustellenabsicherung fahre ???
die absicherung woll nicht :grin: :grin:
natürlich erfreuen wir uns woll alle über solche sinnbefreite beiträge
mfg

es ist natürlich dragisch,wenn solche lichtgestalten dem forum den rückenkehren.
i moan es warat noch recht lustig gworden mit dir.

döss is oba reiner selbsterhaltungstrieb,und hat mit inteliegenz nix zumtuan

die meißtn von uns schoffn’s jo ah, daß deppate autofohra, de net nur betonwänd umnahn, sondan a uns, auszweichen… des is söbsterhoitungstrieb! :grin: :grin: :grin:
 
und waumma olle intellent waratn, datn mir olle mit an paunza umadumfohrn… mocht a im glanda spaß!!! :grin: :grin: :grin:

schon.
mir is des im stehn  oba a schon gelungen. des knia om bodn, bis zur schulta. :grin: :grin: :grin:

is ma a scho passiert. :dizzy_face:

Bei mir wors diesa hinterfotzige Kaktusschnops. Do kummt irgendwaunn des ane Glasl, des Da ohne jegliche Vorwarnung afoch de Bock wegreisst. :cold_face: :wink:

des sein hundertstell entscheitungen,meim buaben so passiert,is oba schon a zeitel her,
bevor er an frontalen riskiert hat und am folsen wollt a a nit derschelllen,
hat er es gewagt nach links auszuweichen,(des auto is auf seiner fahrspur zweg kemmen und sohn nr2 war ausnahmsweisse nicht zuschnell)
des rechte scheinwerferle hat ehm noch am hinterradel erwischt und des biabel is auf am fussballplatz glandet,
polizei ,rettung ,augenzeugen,hat dann 2 jahr gedauert bis die schuld geklährt wurde.
na ja,war glick,weil wannst an augenblick später reagierst bist tot.
lg silli

aso da mechat i noch sagen,wann de autolefahrer die natur bewundern wollen oda was a imma,sollens auf an parkplatz fahren,obwoll des kann a bess enden :grin:

bei mir nit. :grin: :grin:
mi hot mei spotzl gfrogt „konn i aufsteign?“ und i hob gsogt „jo“.
mei kopf wor oba beim ontworten schnölla als mei linka hax beim
obstützn…
zan glück hots kana gsehgn, aussa de, de noache de reibn aufgstöllt hobn. :grin: :grin: :grin:

ma a schon passiert man kann nur sogn patschat,patschat :rage: :rage:

schlimma. Unkonzentriert.

…du überrascht mi imma wieda… :wink:hob nit gwußt das so glenkig bist… :smiling_face:

na-im-ernst:
wenn so gschicht nur mit blechschadn enden, komma nur von glück redn…!

i hob mi vor johrn mit meiner oidn duc schen auf die stroßn glegt,wollt obbiegn, zwenig gas und aus wor,hobs nimma dahoidn…so richtig schen in zeitlupe…peinlich is des… :dizzy_face:

lg

Blechschaden. Oba a feste Delln im Ego. :grin: :grin: :grin:

…gärgert hob i mi… :cold_face:

lg

ist mir ähnliches…
in der nacht auf einen öff. parkplatz gefahren und da ist ein eisensteher rausgstanden,
der hat mir die ganze untere seite vom der blechkistn aufgeschlitzt.

und ich war sehr wütend.

bin mir kurz mit dem finger ins aug gfahren, ja gebrennt hats,
und dann 10t. alte schilling dem jugo vorbeibracht zum richten.

rechtliche möglichkeiten?
nema nada nix not sicher net.
:eyes:

…würd mi jetz wos ma auf´d nocht auf an parkplotz mocht… :wink: :smiling_face:

lg