Politisch NICHT korrekt; aber trotzdem:

… I hob vagessn, daß I zu dem jo ned freindlich sei derf … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

A so a Schaas … :grin:

i mächt Da do net dreinreden. Tuats wos woits. :wink:

Nur fia mei Vaständnis warats gwesen. Nochdem i in letzta Zeit net so oft einagschaut hob, muass i mi auf Staund bringan. :eyes:

dito. klärts mi bitte auf…

ah, völlig überbewertet! is wie beim motorradl-schraufen: mit prowiern kumt ma a drauf! :wink: :grin:

grias eich Buam es secht nur den Schrottkübel schauts eich liawa des Mäderl au,leider ned nockat de klane

das ist, wie so oft, eine Frage des Standpunktes: daß Türken asozial sind [siehe Zitat], hast soeben Du behauptet, nicht ich … :wink: – unter der Bedingung, daß meine eigene Aussage in diesem Zusammenhang zu Recht erfolgte.

Die G’schicht’ mit den Beistrichen is imma dann besonders schwierig, wennma nur ahnen kann, worums inhaltlich geht - gehtma aa oft so, wenn aa aus anderen Gründen als Dir, ich hab’ Verständnis für ein solches Dilemma, Froschal … :wink:

Sixt eh:
grantig mocht’ in bessan Schmäh … :wink:

schwachsinn, hab i nie behauptet. des willst ma du jetzt nur in die schuhe schieben. is fast a bissl billig, für wen mit deim grenzwertigen intellekt. :wink: :grin:

soll des jetzt heißen daß du selber net begriffen host, wos du do grod gschrieben host und deswegen die beistriche vergeigt host??? :grin:

davon abgsegn: warum hat die antwort jetzt so lang dauert? host für DES sooo lang überlegen müssen? :eyes:

fragst halt den chris, wieso es freundlich von mir is, wenn I des jetzt so im Raum stehn loß und nix dazua sog … :wink:

zum ‚soo lang‘: der Herr Ober vom SägerFredo wolltma heit kan Kaffee ins Büro serviern - drum hab ich mich auf einen solchen in sein ArbeitsDomizil begeben … zufrieden … ;-?

und wos sogt ma der daun? daß da nix mehr eingfallen is? ober is scho gut: mit freundlichkeit kann ma bei mir immer punkten. :slight_smile:

selbstverständlich. :wink:

bam sag i nur ! des hat gfetzt ! i habs glesen und verstanden i schwör ! Aber war garned so afoch ! da knisterts zwischen den Ohrn !

da steht einiges drinnen.

Les des gscheit durch. Des is halt nimma Duplo des is scho Lego!

hab ich, bärli, hab ich.
aber des is ka lego, des is verbaler durchfall von am rhetorischen minusoligarchen. :grin:

Ois oida Alzi wia I ana bin, muaß I mi jedsmoi eiloggn auf Staund bringa, sprich: Rechts obm schaun wia I haas … :face_with_diagonal_mouth:
:grin:

… alan deswegn hob I kane Socknpuppnaliasnauman. De damerkat I ma do nianit … :sob:

:wink:

so jetzt werd i glei wieder glöscht oder gsperrt :grin: :grin: :grin:

mfg tina

jo de story is lustig :grin: :grin: :grin:

sowos ko nua mia passian :grin: :grin: hahahahhah

do siacht ma nix

Wennst jetzt den Oligarchen noch irgendwie in dei Fußzeile einbaust, dann glänzen bereits 50% Dünnschiß aus meiner Provenienz aussa - ein gutes Ergebnis für mich von einem GelegenheitsFan … :wink:

i glaub es reicht scho daß 100% dünnschiß aus deine posts aussaglänzen. :grin:

-> streng di moi gscheit aun: wennst wirkli moi a ordentliche wuchtl zambringst, daun denk i drüber nach, dich in meiner signatur zu verewigen. :wink: