Wurde mir soeben telefonisch mitgeteilt. Falls das noch jemand liest, der da hin wollte, kann er sich ja jetzt aus der Gegend fernhalten.
![]()
danke fürs heads-up. ![]()
hihi
danke fürn tipp.
i fahr eh aus prinzip in stozing. dort is ka platz fian prüfbus ![]()
ausserdem war i heit a wieder drüben. (als beifahrer in an käfig)
greeeeeez, ich
… fahrst gar net … bist gfahren triffts schon eher ![]()
zum glück hast so a tolle chauffeuse
… mit an super käfig no dazua!!
(und jez sag nix wegen meine scheibenwischer … kusch …)
![]()
Gruß
stephanie
des mim prüfbus is owa goa net bis noch stotzing durchgedrungen …
na zum glück is der einzige platz dort immer zugeparkt…
mit so käfig wo de scheibenwischer ned gehen
![]()
na super, und morgen sans dann auf da anderen seite … ![]()
fahrst eben wo anders hin. ![]()
hihi.
stimmt ![]()
greeeeeeeeez, ich
… hob i goa ka windschutzscheiben … ![]()
wengan fahrwind warad´s nämlich!! ![]()
i foah eh nua mehr, wenn´s net rengt!!
![]()
Gruß
stephanie
hmm des warad a idee… ![]()
aber wie heißts so schön , no risk no fun…
am abend kommt dann a fredl von mir…taferl abgenommen , was erwartet mich
![]()
asso , des kann sein…
mitn motorradl fahrts nur bei 30grad und mehr , mitn auto bei trockenem wetter , aber wos mocht des mäuschen wenns regnet oder im winter ???
![]()
… fahrt net nur bei 30 grad … sondern bei jedem wetter, außer i bin krank … ![]()
du bist jo nua scho wieda neidig, weilst sonst kan fahrbaren untersatz hast …
ich diene ja auch deiner unterhaltung, wenn i autotechnisch anwesend bin!! vergiß des net … gö!!
gestan hob i nix dafia kennan, weil des behindikindi mit woa … ![]()
und i find des NET leiwaund, dass de dreckswischer scho wieder hinich san … harrrr ![]()
im winter pack i mi dann ein wie ein inuit, dass ma net kalt wird … so
Gruß
bis späta
stephanie
goa net gwust das sowos überhaupt gib ! mi ho`d hoid zumindest no koana mid sowos pflanzn probiert!
-is owa woascheinlich e gscheida. ![]()
mäuschen , du packst dich ja scho bei 30 grad ein weil dir im schatten kalt is ![]()
und ja ich hab auch einen anderen fahrbaren untersatz , er is nur im moment nicht fahrbar da er zerlegt is , aber meine wischer funktionieren wenigstens
![]()
und sei ned scho wieder so gemein zum peda , der is eh gestraft genug da er nur zuschauen darf… ![]()
naja da peda wird scho wissn wies geht , aber ob des momentan so hinhaut waß i ned ![]()
am zellerrain bist oiso unterwegs… do muss i doch näxtes we gleich amoi hinschaun , aber schreck di ned wenn i di überhol , i hob heit mein dbkilla valohrn
![]()
i war am samstag extra mit da bine in der kk weil i glaubt hab du bist draussn , aber nix , weit und breit ka gerry in sicht.
schöne grüße an die zellerrainbande
, vielleicht fahren wir uns ja wieder mal übern weg , würd mi freuen.
prüfbus ist nur für die buben, die zuerst das moped „tunen“, also in erster linie lauter machen, weils dann glauben, dass damit automatisch schneller sind und dann ein lackerl machen, sobalds einen ordnungshüter am strassenrand sehen.
mir ist der prüfzug auch sowas von egal, weil mein motorrad nicht verbastelt ist und ich kann völlig unbeschwert jede ausfahrt genießen.
san sicher die Hauptzielgruppe. Aber das hilft einem nix, wenn der Originalauspuff wegen der ausgebrannten Dämmwolle trotzdem zu laut ist. Oder der Wappler auf den Stahlflex-Bremsleitungen herumreitet, die man statt neuen Gummiteilen eingebaut hat.
… was soll i machen, wenn´s ma scho koid auffe und owe rennt, wenn a bißl a lüfterl geht und es kane 30 grad mehr hot??? vielleicht liegt des jo a aun dia, das´s mi immer gruselt … ![]()
hm… seltsam, zerlegt haßt fia mi dass der untersat NICHT fahrbar is … womit i daunn doch recht hob … mein untersatz fahrt zwar, owa hoid ohne scheibenwischer, daher net im regen … oiso fahren tut´s schon im regen, aber mit wischen is nix … und i hob scho moi des leiwaunde erlebnis ghobt im wolkenbruch ohne wischer zu fahren … kaunn nix … ![]()
ja er is soooo arm … er tut ma eh so viel leid …
aber dafür kümmer i mi um eam, wenn des ka entschädigung is …
Gruß
stephanie
i hab da aber vorgestern no gsogt, dassd aufpassn suist.
weil den schraufn host nit weit einedraht. der woa maximal 3 gwindgäng drinnan.
greeeeeeez, ich
ps: HAAAAAAAAHAAAAAAAA
![]()
„Wo is da DB-Killer ?“
„Den hob i eh dabei, oba i hob mein Schraufn valorn, der liegt untern Sitzbankl !“
![]()
na da werdens wieder a poa erwischt hom de Kappelständer… ![]()