Probesitzen

hob i ma a schon Gedenkt :smiling_face:…daher aus Der Richtung weht da Wind oda? :grin: :grin: :eyes:

empören Dua i mi Nur meist üba mi Selba :smiling_face: wey Des aundare Sinnlos is. ABER meiner bescheidenen Meinung nach ist es eben auch Sinnlos , wenn man ned mehr als 3 Mille ausgeben will ,(hast ja mal Gschrieben ghabt oder? :dizzy_face:) und daun Die Eierlegende Wollmilchsau sucht, Dies aber für De Poar Teuros ned wirklich Gibt. wollt da jetzn sicha ned Es Wochenend versauen , sondern ofach Nur Des sagen was Viele andere auch wissen , Aber es aus Irgendwelchen Gründen es sich nicht auszusprechen traun :eyes:

A Aprilia Pegaso 650 TRIAL , woar Vielleicht no es Richtige, De hod an Yamsn Murl, und wenigstens von Der Seite wenig Probleme aufzubieten.
is hier eine Drinn unta Gebrauchte

Lg Pg

… hät ick ma jetzt nich jedacht … :wink:

Geh des is sicher wieder „ka“ Neiche … so wie i a den Seibarogga persönlich sehr guad kenn, goi Pilli ??? :wink: :grin:


Schlingell
-ingeling…da kummt da Eiamann, mitm Zwoara Viezga im Gepäck :grin:…und des kaufns Alles beim Aldi , bzw Hofer ein :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

is imma es gleiche mit de Totgeglaubtn De Leben ofach Länger :grin:

Lg Pg

:wink: bei maunch an Voikoffa is eh gscheida waunn a die Papm hoid.

… is nur a relativ „flotta“ Auftritt den ma so ned jedn Tog lest :wink: und wie du weißt gibts da herinnen einige Vollkoffa denen des Nick Suchen und Neueröffnen nie zu deppat wird. Erfahrungen habe wir da ja lang und breit.

Auf mi kann jeder gern augfressn sei, is ma relativ schwer wurscht nur mit dem Unterschied dass ma bei mir immer weiß dass ICH es bin.

Greez da Gerry

eh Die Pegaso hab i auch scho gschriebn ghabt :grin:

siehe oben:

A Aprilia Pegaso 650 TRAIL , woar Vielleicht no es Richtige, De hod an Yamsn Murl, und wenigstens von Der Seite wenig Probleme aufzubieten.
is hier eine Drinn unta Gebrauchte

Lg Pg

Du meinst Die Rotax Versione :wink:…i oba nit , i moan Die Versione, hostas? :grin:


Pegaso 650 Strada, Trial, Factory, 2005–2009 (Typ STRA, TRIA, FACT)
Komplette Neuentwicklung, Motor mit 660 cm³ von Minarelli, wie er auch in der aktuellen Yamaha XT 660 verbaut wird.

geh Nachsitzn Rochus :grin:

Lg Pg

zum Drübastreun , wie schon auch Geschrieben, steht a Gebrauchte für 2850,- hier drinn, (Weil Sie ja Ursprünglich ca 3 Mill investieren wollte)und Ja es is a Trail mit Yamsn Murl :wink:

nachm Nachsitzn , Nachhilfe empfohln :smiling_face:. Thema Richtig Lesen , oder- Sehen,erfassen & umsetzen :grin:

Lg Pg

ja daun :wink:. :sunglasses:…oba is ma a wurscht weyl De kaaft Sich eh Irgend a Aundas Glump, wirst sehn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Jo …Des WENN häd i schon gnua ; Nur des Aunda hob i need :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg