Puch Maxi

…mt 16 hob ich mir eine gebrauchte KTM Duo gebraucht für 8000,- Schilling ( das war die Währung vorm Euro ) gekauft. War zuvor nur Puch Maxi vom Nachbar gefahren, und hatte keine Ahnung von der Schaltung. Als ich das Möpli vom Händler abholte, ließ ich die Kupplung schnalzen, und schon bin ich am Hinterrad die Strasse runter gefahren, und hab nur gebetet, das ich aus dieser Angelegenheit gesund raus komme, das mir dan auch irgendwie mit allen Schutzengel, die seinerzeit unterwegs waren auch gelungen ist…war ein klasse Moped ist ca. 60 gelaufen…

kann passen, habe das Moped im Juli 64 erworben, mit einem dellorto ausgestattet und einem anderen Auspuff ??? am Ende ging es etwa 60 km/h für damalige Verrhältnisse ganz ordentlich. Wenn mich mein Erinnerungsvermögen nicht gänzlich im Stich lässt, hat es Neu 5900AT gekostet. Wöchentlicher Verdiehnst 275 AT.

tät dir ned schodn, wennst die 3km ohne motor zurücklegst :grin:

soi aungeblich ganz gsund sei, wenn ma die beindurchblutung fördert :wink: :sunglasses: :smiling_face:

greeeeeeez, ich

Wir haben damals scho gmand, wir san was Besseres… :grin: :grin: :grin:

Das des a a Glump war, erwähn ma besser net…

war damals scho in an fuarchtbaren Zustand und i glaub der war a gar net angmeldet.
Bedenke, de Büdl is a scho über 20 Jahr her.

Des war a Teil der Gängmopets

i hob da gsogt i foa auffe WAUNS NED RENGT

greeeeeez, ich

ob ma des vazinkte zeig vadaun kau was i imma no ned. oba die kraunknständ die mit sowos imma einhergehn san a ned „the yello from the egg“

greeeeeeez, ich

i hob dir doch gsogt, das i (wenn dann) mitm mopped hinfoa :grin:

greeeeeeez, ich

aussadem: I woa am freitag moppedfoan. und geil woas. und des beste: kane gschmiertn, kaum vakehr, und ned allzu kalt.

es gibt hoid nix geileres ois gasradl wetzn.
soitast sogoa du wissn :smiling_face:

greeeeeeez, ich

MAXI,Nils,hat aber auch schon etliche Umbauten hinter sich,nämlich:Puch Maxi-genannt starr,da hinten keine Federung-hatte Speichenräder!!Zu der Zeit-Maxi wurde ab 1968 verkauft-gabs noch keine Gussfelgen bei diesem Modell!!war nur so ein Detail am Rande!gr

…ned ganz a Puch- hods bei mir gebn :eyes:, oba was Ähnliches ausm Hause Jawa :smiling_face:…damit hob i meine Erstn Geh-Fahrversuche Absolviert :wink:…Ned lochn mit am 70 ccm Satz, ists manchm Stolzn Markenprodukt um De Ohrwaschln gfoahrn…wo ein wille da ein Weg :grin:

Danach kam da Aufstieg Pur :smiling_face:…Nämli a Zünddapp :grin: WCC 50; Direkt aus Da Fabrika, in Minga Balanstrassn :grin:

Lg Pg

… wast wos so a Zwasitzer vasicherungstechnisch kost hod ??? :grin: :grin:

… ich hatte zwar eine Zündapp weil mit an Maxi hast bei den Mäderln den Gogosch ghabt im Raum Wien, bin aber heute stolzer Besitzer einer KTM HOBBY VARIOMATIK :wink: Das Luder ist zuverlässig wie ein Volvo und die drei Kilometer in die Arbeit machen (im Sommer) echt Spass mit der „Hello Kitty“ :grin:

Grüße, da Gerry

… im Club ??? Du Pfeifn vagisst sicher no amoi aufs otmen !!!

… FIAT X1.9 der danem steht warad ma heite liaba wie die schiache Kantn :wink:

… Maya amoi im Johr zwengan Eisnmaungl in a Leitschinan beisst :wink: :eyes: :grin:

… issa undicht dei Voikswogn ? :eyes: Mir san a mitn Auto unterwegs gwesn … bei dem Orschwetta fohrt ka normaler Mensch Moped.

… gaunze Bergalhupferei ned :wink:

… is und bleibt ma a Rätsl ! Kummst eh daher wie a ausranschirtes Woffnradl oba mitn Moped fohrn und des bei dem Orschweda.

… oba Gasradl wetzn ??? Tuat da des ned weh Peda ??? :eyes: