Hallo Forumsgemeinde,
gibt es hier Ratbiker? Ich bin diese Saison etwas in die Szene abgetaucht und es würde mich interessieren ob es hier auch so (angeknaxte) Persönlichkeiten gibt ![]()
Ich habe hier auch einen Ratbikeroller eingestellt den ich selbst umgebastelt hab und gern loswerden möchte. Wäre cool wenn ich hierüber in Kontakt mit Rat-Bikern treten könnte, die vielleicht Interesse haben, oder jemanden kennen der wen kennt der wen kennt der sowas will ![]()
MfG Martin
also wennst angeknaxte persönlichkeiten suachst
wird dir da geholfen.
lg
ja quasi eh scho a Ratbike… eckiger krapfn
na ja des mitm designe ist so a sach,aber i hab koa schwarzes mopped
![]()
lg silli der freundliche
Rat-Bike…
Neimodisches Zeigs…
Wos’n des scho wieda???
San des de total ohgfucktn, ohgnudln Kreimna, de i ned amoi g’schenkt namad, mit genau so ohg’snadeltn, dreckadn, stinkadn Typn drauf???
I man, i frog jo nur, damit i was worum’s denn geht… ![]()
in zwa, drei Joahr noamoi - des Oideis´n is grod aum best´n Weg durthin.
![]()
Genau des is es… guat, aber obgfuckter stinkater typ bin i kana ![]()
mattschwarz mit allmöglichem „militärisch anghauchtem“ krempl drauf
oisa san de Rotzn, so a bissl de Nochfoiga von de Gruftis, owa ohne Make-Up???
Stingad und dreckad woar jo nur a verallgemeinernde Froge…
![]()
Sog, san des ned hauptsächlich soiche 50ccm Rolla-Kruckn und so Zeigl fia Mindajährige Protest-Rotza???
I man, wer verschandelt schon wos, wos sich noch Motorradl nennan derf???
Und wos hast „militärisch aungehaucht“???
I bin a oida Militari, bei uns hods kan Dreck und Rotzn gebn (zumindest ned ofiziell!!) oisa vuarsicht! ![]()
militärisch onghaucht hast, i hab z.b. tarnnetz in grau-schwarz drauf, sog. kampftaschn als stauraum usw. wollt a schon a koffersystem aus munitionskisten bauen, aber des hat nit so guat gholtn wie i gern wollt.
na bitschen, weder 50ccm krukn (de san hextens obgfuckt weil sich von de rotzlefl kana wos intressiert für senre mopalen unds wurscht is wenn ols in fetzn hängt nachdems an stern grissen ham)
i hab zwar an 125er roller dazu umgebaut, allerdings gibts alles als ratbike basis vom honda cub bis zur 1200er suzuki usw. hauptsach krude und selber gebastelt und ka aftermarket led-blinkerle in chrombedampftem china-kunststoff oda soan schas ![]()
i erzähl da gern noch mehr wennst willst
Herr Rat-Biker!
Oisa, i ois leidenschoftlicha „Joghurt-Becha“ Foahra (Supersportler) und neuerdings auch an Nokade (Buell 1125, Benelli 1130, Kawa Z1000) im ORIGINALZUSTAND interessierten (i glaub i werd oid…
), interessieren soiche Umbudarein ned wirklich, do bricht ma hägstens des Herz, oda i kotz mich aun, wia z.B. bei de Oarsch-hoch-Umbauten-Schwuchtel-„Streetfighta“.
aber wenn i mei triple noch ein paar jahre so arg herreiss dann könnt es noch was werden ![]()
Militärischer gehts kaum:
[image]http://www.svendura.de/pic/poster_KTM_military.jpg[/image]
![]()
Is halt ka Roller…
…aus meiner „wüden zeit“…
google mal nach „goofy´s ratbike“ (eine alte XS 750)…6fach prämiert als best ratbike und feature in „biker in österreich“. (foto siehst du auch unter „meine bikes“ in meinem profil…)
g´sund bleiben,
eine nicht angeknakste persönlichkeit ![]()
fredl
Suzuki DR 600 Funbikeumbau. Dann echt auf ratbike verwahrlosen lassen. Technisch 1A aber optisch war die eine reine Geschmackssache.
Bis ich eines schönes Tages zum Bike kam und sie über Armaturen, Zünschloss und Tacho komplett angschpieben war. Ich hab dann mit spitzen Fingern den Zündschlüssel reingesteckt und bin zur Tankstelle Dampfstrahlen gefahren. Danach lief sie noch ca. 300Meter. Dann nie wieder und wurde in Teilen verkauft.
Fazit: Nie wieder ein schiaches Bike, das speibens dir nur an.
güt sowas a als ratbike?