Ratespiel

Das war exakt um 5:52:54 Stunden zu spät - der erste richtige Tip wurde heute at High Noon abgegeben.

… du bist wie gewohnt zu langsam :grin: :grin:

…so wias ausschaug werd a boid „bin g’sturbn“ hasn… iwa Tode, oda fost Tode, red ma ned schlecht… oisa losst s earm in Ruhe Frieden… oder wia des hast! :wink:

Sie sind im Irrtum, junger Mann ! Der angesprochene Tote weilt bereits seit mindestens 5 (fünf) Wochen nicht mehr unter den Mädchen - nach Aussage einer seiner beiden letzten ihm nahestehenden Personen, „wolle er den März nicht mehr erleben“.

Daher ist er seit mindestens 37 Tagen tot - außer, die Genesis hätte bei ihm zugeschlagen und seine Eggs wären doch ein kleinwenig kompakter ausgefallen, als sie ihm selbst erschienen - oder er hat sie sich beim allerletzten Ox-Raid versehentlich zertrümmert. Alles ist möglich, auch daß er gleich bescheuert aufersteht, als sei nichts gewesen ich denke, er und seine Fans überlegen noch, oder ob es einen Nachfolger geben soll :eyes: :sunglasses: :grin:

… frogn um wos es do geht ??? Du wast jo das ch berufsbedingt ned vü Zeit hob zu erlesen der gaunzen Gschichtln … wer is tot ???

…besprochn… wos no ned is wird wohl boid werden… gibt Sochn gegen de is ka Kräutl g’woxn.

…uns…was eh scho Bescheid und aus.

Wir solltn unser meeting ausetzn, i hob meine Termine ohgorbeit und bin somit bereit 4 eh fost ois😉

Des is ja alles keine Entschuldigung dafür, sich aus lauter Weinerlichkeit derart daneben zu be- und ein ganzes Forum 2 Jahre lang in Geiselhaft zu nehmen - bloß eine Erklärung für weibisches Verhalten - so ein eunuchischer Wichser !
Er hat sich ein passendes digitales Denkmal gesetzt.

…in Anbetracht der Sachlage aber unser Maya meinte nur … „der is so“.

Na dann is a so…

… das kommt schon hin.
wennma selber keine eier hat, mußma auf irgendeine art die der anderen kleinreden … a wiaschtl eben wie viele andere auch - moppetfahrn kann jeder, nur nicht gleich gut; rückgrat zeigen die wenigsten, wenns ans einmachen geht…

Oisa obseits vom Oitn…

Des Tratschal is hiaza ENDGÜLTIG TOT oda??? Seit Monaten fost NIX und waunn es a bissi wos gibt glei wieda olles gelöscht… nau searwas… so wie des im Moment läuft könnt’s des glei gaunz lossn! Schreibt doch ehh kana mehr wos wenn es muargen schau wieda weg ist… so a g’schmarri! Do woar ma jo de Lästerei und Streiterei mit wos was i wem beim G’sicht liwa ois de Tote Hosn beim Oarsch! :cry:

…zu der Zeit wo gstrittn worn is worst a ned do von doher … :grin: :grin: :grin:

…Onki… grod DU eines der Urgesteine wast doch gaunz genau das es schau länger aungfaungt hod zum Bröseln… und anes stimmt, wenn man egal wos ma schreibt vom aungmeialtn Tschäpätto und seiner Dreifoitigkeit aum Nerv gaungan wird is des a ned förderlich, hätte owa mit Streichung DIESES Individuums und wenn nötig TÄGLICH genügt, daunn wäre es wieder ruhiger worden owa NED TOT! Jetzt is des do fiar genai goar nix mehr, wie es aungfaungt hod so zu werden hob i faktisch aufghört do zu schreiben, heißt ned das ich NIE AUNWESEND WOAR! :wink: :smiling_face:

…bei mir is es beruflich bedingt…du wast jo wos i mitmoch und wievü Zeit ma bleibt fürs deppat sein do herinnen. Da Gepetto und seine Idiotn haum mich nie gstört. Sowos kaunn i ausblendn Börny…:grin:
Generell haum sich vüle vatreiben lossn wos sicher sein Wunsch wor. Jetzt wird da Maya da neiche Oide wern…hob gestern a Nochricht griagt wo des Wurt Eggs vurkumma is und des wie gewohnt in "…":joy::joy::joy:
Die User haum des viel zu ernesto gnumma…mir geht sowos aum Orsch vurbei bin ich doch der einzige der vom leicht aupumpatn Willi geschult wurde wie man sich gegenüber geistig verwirrten Personen verhalten sollte. I kaunn des😉

Aunsunstn gfrei i mi auf heute und auf a nettes Plauscherl noch an guadn Gong Bao oder Curry oder…:blush:

jo i hob des Gfühl das da Maya sei bester Hawara is [:wink: :wink: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

…tätns guad Mario😊

optisch oder geistig Gerry?
Aso wie der Börni und i letztes mal beim Maya worn hat er voll vom Eiermann geschwärmt :sunglasses:
kenntat a sei das er hofft das er ehm a Gasradl schenkt :cold_face:

…hod kane Gasradln mehr. Der kaunn kans herschenkn.

:blush:

…schaun se de zwa ned ähnlich. Da Peda is oba a guada Imitator.

…nachdem offenbar aber keine Mitteilung gelesen bzw nach 9 Monaten als ‚erledigt‘ katalogisiert und abgelegt wird, hat es meine Vieligkeit nach dem vllt 20. Versuch aufgegeben, den oder die Admins zu informieren, was da abgeht - wer zu faul oder zu uninteressiert am Funktionieren des Fo’s ist, der wünscht sich eben offensichtlich (s)eine Totgeburt.