Rein akademische Frage

…i siag schau mir werden amoi an Frissathlon veraunstoitn, DAUNN kenna mir vielleicht a punkten!? :wink: :grin: :grin: :grin:

Die drei Disziplinen sind dann wohl

• 5 portionen ripperl

• 7 krügel bier

• 3 portionen szomlauer nockerl mit Häferlkaffee mit schlagobers

Igitt, da wird mir schon beim tippen schlecht :cold_face: :cold_face: :cold_face:

Würde noch einen Biber und eine Nusstorte dazugeben, für die Finalentscheidung. :grin: :grin: :grin:

sozusagen fürs stechen … aber einen Biber und eine Nusstorte pro teilnehmer damit’s so richtig grauslig wird :grin: :grin: :grin: :grin:

… i bin bereit :grin:

…Kaffee OHNE Schlog, schließlich wüh ma schlaunk bleiben! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

äugl hassn oda ? :grin:

i gib glei w.o. spätestens bei de 7 rkügl bier is schluss bei mir :cold_face:

soll ich das verstehen mit dem bleiben :grin: :grin: :grin: :grin:

… du bist scho wieder ned bei da Soche …

Pfeif auf de Hülsn … es geht mehr um die Nahrung die mich reizt :smiling_face:

Aber zwei drei Bier vertragen sogar wir Ex-Ministranten :wink:

e klor, du host dem pfora jo imma den messwei weggsoffen :grin: :grin: :grin: :grin:

… oba i hob eh imma a schlechts Gwissn ghobt :wink: hick …

geh, pfeif aufs gewissen. auch die stimme des gewissens kennt den stimmbruch :grin: :grin: :grin:

… bin grod aum kochn oiso werd i ma daunn a etwos grässare Portion aurichtn … wengan Stimmbruch warads :wink:

apropos, wor letztens beim fischa ferl futtern. so a kombi aus rippaln, chicken wings und burger. sehr guat! nur aun de dollarchips muasa no oaweitn …

… san immer komisch beim Ferl … oba da Rest is okay OBWOHL wennst beim Clocktower worst is es schwer … :wink:

die wedges gestern worn ok :grin: und der clocktower … naujo. der in graz is weit besser. die garnelen beim surf&turf im clocktower worn fad. des gibts beim grazer besser und beim masi in innsbruck sowieso :wink: noch innsbruck muas i owa e boid wieda. leida imma zu ana zeit wo des mit da mopetten ned so leiwand is … dafia nimm i daun hoid de schi mit :grin: :grin:

Ich bin jetzt nicht sooo begeistert vom Clocktower - waren zweimal dort, einmal wirklich sehr gut, einmal enttäuschend. Beim Fischer passt’s eigentlich immer…

So long,

da Wolf

das Essen noch so toll sein, aber aus persönlicher Abneigung habe ich die moralische Verpflichtung dort nichts zu konsumieren.
Wenn ich wirklich gute Burger will, gibt’s in Wien andere Adressen (Smokey´s, Quickies, etc…)

Ich hatte im Clocktower noch nichts Schlechtes erlebt und das Ambiente gefällt mir auch

… es is wie bei allem … einem taugts dem anderen nicht :wink:

Generell is da Fischer gut keine Frage. Er sollte sich halt nicht ausruhen auf seinen Beeren.