Reis

apropos gerry: mei moped is bis ende august aussa gefecht.

jo guat, wenns mants bin i hoit da pillgkram, ihr müssts es ja wissen :eyes: …shit, jetzt homs mi dakennt :cry:

was brauchst den für an exotischen Ersatzteil, oder schnitzens den erst in Bayern für di?

lg

Haum de an aum Propölla??? WO is de kostenlose Ersotzgurkn??? Do is de Saisaun fost vorbei… wos isn do im Eimer sog??? In dera Zeit baut Suzuki DREI komplette Mopettn neich auf! Gibt’s jo ned… Heisl ölendigs… do warad i aun deina Stöööö echt has! :sob: :rage:

Das ist ja schlimmer als bei Aprilia, als die Pleite waren. Da musste ich auch 4 Wochen auf Ersatzteile warten.

Ist demnach BMW auch pleite oder einfach komplett unfähgig, Ersatzteile zu beschaffen? :eyes:
Kannst dir ja für die Zwischenzeit bei BLM eine 2005er Ducati ST4 S für 3500€ kaufen. :grin:

Dann hast du immerhin wieder ein Motorrad von einem deutschen Autohersteller. :sunglasses:

eigentlich brauch i nur an neichn kühla … owa de zwa bremsscheiben vorn hom a scho 2 wochn dauert. :sob:

nau wos glaubst wos i bin? super überdrüber erfreut oda wos? :sob:

hab e scho dacht ich kauf mir a zweitmoped - just in case … owa BMW wirds wohl noch dera e kane mehr, oiso brauch i daun e ka zweitmoped wenn de bayrische erledigt is.

Kannst dich trösten, die neuen Radlager bei meiner SV hatten auch 3 Tage Lieferfrist. :eyes: :wink: :grin:

3 TAGE!!! Bei mir dauert alles WOCHEN … :sob:

Vielleicht fährst du die falsche Marke? Oder du hast keine BMW-Unterhose an und dein Händler weiss das… :eyes:
:wink: :grin: :sunglasses:

da Oba Schwätza , wida am Nammln :wink:

Und …was gehts Dich an ?..

1- Die Anderen Benutzen IMMER noch Mehrere Nicks , und ich habe Lediglich den Namen geändert und weiter?

2- Bist Du Die Anderen? ,könnens ned für Sich Selber Sprechn ? oder hab ich DIR PERSÖNLICH Jemals vorgeworfen mehrere Nicks zu verwendn?

und 3 -Jetzn auf Einmal Schleimst bei da V2 Tante ummadumm :sunglasses:… …noch vor paar Monaten woarts Es Zwoa Alles Andere ois Guat aufeinanda zu sprechn …soi is Raus Suchen Die Beiträge und hier einstelln :eyes:…oda willd es ned glei selba mochn ?

waun daun moch des in an aundam beitrog owa net do in dem…oda nu bessa…stöhs in woid

eher ersteres … das arme schwein is der mechaniker, der muss meinen ärger über BMW ausbaden.

kumm scheiß di ned aun …des is a Öffentliches Forum do stell i scho no in woid wos i für Richtig find .

pfiatinga

des teiare Klump und kauf da a schiache Honda - do kriagst wenigstens de Trimma glei :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

de honda de ma gfollat, gibts nur mehr gebraucht und mindestens 10 joahr oid … :cry:

Und wöche is des?

Steht kane in der Gegend herum wo du dir derweil an „ausborgen“ kannst :grin:
:grin:

lg

P.S. Do kria i jo no meine exoten Teile schneller.

Des is woar mit de Exotn - hob auf meine Triumph-Teile a nia lang gwoart… asso woart - do woa nie wos hinich ggggggg