Respekt an unsere "Oldies"!

Vor drei Wochen samma von unserer kleinen Gemeinde zu einem Motoradlausflug eingeladen worden. Da wir erst seit kurzen in diesem „Gai“ leben, dachten wir uns, was solls, melden wir uns an, lernst ein paar neue Leute kennen, schod nia, vielleicht wirst leichter aufgenommen!
Homma a bissal in die Rundn gschaut, ohjehh homma uns docht, mehr als die Hälfte der Bikes waren Chopperl und mehr wie die Hälfte der Biker an die 60 Jahre alt.
15 Motorradlfahrer waren wir und die ersten 100 km bis zur Mittagspause san a bissal „zach“ dahingonga. Unser Vorfahrer fuhr traumhaft vor und hot vü Rücksicht genommen.
Nach der Mittagspause bei der Schlögener Schlinge an der schönen Donau schlägt ein jüngerer (i schätz 42, grins) vor, die ein wenig schnelleren sollten sich abseilen. Nojo, mia worn glei dabei, oba hinter uns uns ein Rest von „7“ Bikern. Und los gings, wiedergrins.
Vor der Mittagspause hob i mia nu de Londschoft anschaun kina. Aus wars.

Diese zwoa Schtunden worn echt ein Highlight. Super vorgfohrn, de zwoa Oithamer, super nochgfohrn, de älteren Herren. A echtes Highlight, de zwoa Schtundn. Schod, daß net länger dauert hot.
Des is des, wos des Motorradlforhn ausmocht, do brauchst koani Wheeles reißen, net am Ring fohrn. An Spaß, a Gschwindigkeit und de richtigen Leit, egal wia oit, des isses!
…und des Wichtigste, wonnst obschteigst, kani Sprüch reißen, sondern a Gaudi mochn…

…ois donn, Schos, Wick, Nelly, Roli, Hons, gfreit mi, dasß i eich kennaglernt hob, do kinnan si de Jungn nu wos obschaun.

lg von der Gitti

als ich das gelesen habe, zog es mir ein lächeln und kopfnicken auf. ich weis wovon du schreibst, bin auch zwischen 50+60, meine glanzzeit ist vorbei (ring und hinterradfahren), aber schnell sind wir noch immer, wenn wir auch nicht so ausschauen. lg. tabo

…des Motorradlfohrn mocht bei keinem Alter halt…und…mich haben schon 60jährige verblasen…hihi
lg
gitti

in welchem viertel oberösterreichs bist du zu hause, vieleicht sieht mal sich mal, euer maxi sitzt ja auch schon auf dem bike hahaha. lg. tabo

mei, von da gittl liest man auch wieder mal was. alte angaserin sfg

glg
Goody

das i da net dabei war!!
wo sind de alten herrn zu haus ??

do konnst bei uns a amoi mitfohrn.

worn vor Kurzem zu 8 (lauter Oldies) unterwegs.

de 7 „Burschen“ hom a gewaltiges Tempo vorglegt.

Oba des is jo de Gaudi…

lg

gittl

Wia gehts da denn oiwei, söba Ongasa, grins!
und wia gehts da Fazer??
Tschigong, das i mi nimma gmöd hob, geht zur Zeit a weng drunter und drüber
lg
Gitti

…samma dahoam.
Mei Kloaner wird einfach schon vorbereitet aufs Bikerleben, grins
lg
Gitti

…Innviertel
lg Gitti

a hausruckviertler aus Attnang-Puchheim. lg. tabo

…da war ich selber baff, weil der Vormittag mit der Partie ziemlich gedämpft war. Danach gabs noch eine Grillerei, war super, der Tag. War beeindruckt! Und…da waren wirkliche Chopper dabei, bei jeder Kurven hots gfunkt, herrlich!!
…de mochn des anscheinend einmal im Jahr, leider…oba mit einigen foarma im Herbst a poar Tog noch Kärnten.
lg
Gitti

soisses tempo, hetz +co…
und ned angststreiferljagen…
gegend o´schaun…
moi a´poar dosen in de schranken weisen…
gegend o´schaun…
pauserl mit hetz…

kenn des
greetz bertl

…griaß di Gittl, wia gehts eich oiwei???

Konnst ma Bescheid geben, wonnts wieder fohrts,
is eigentlich eh traurig, dasma nu nia mitononda a Tour gmocht hobn.
Grüß die anderen und sag deinem Schwagern, daß der Maxi boid amoi sein erstes Mopperl braucht, vielgrins!!

lg aus MH
die Gitti

i bin zwar nit dabei, aber schu mal da:

[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1773032]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1773032[/url]

kann da des nur empfehlen - zwar zügiges fahren, aber nicht bolzen.

lg da chris

Sers Chris, danke für den Tipp, kann leider nicht „mitbolzen“, grins
Eine unsere Bikerladies feiert ihren 40er und wird auf einen Traktor mit Ihrem Bike im Bikini durch unsere Stadt gekarrt (sie weiß noch nichts davon)

lg
Gitti

deswegen schreibst das so öffentlich, wenns nix weiß davon lach

na du wird schon mal passen - schau halt öfters rein :wink:

dann viel spaß am sonntag.

da chris

…blond und kann nicht interneteln, vielgrins…geschweige denn den PC bedienen…blondschau

als letzter komma, das i in de kerben rein haus ggg

aber jetzt is interessant - sag wo wird de durch de ortschaft halb nackt gekarrt fgggg

da chris

…gern wissn, ggggg…oba Chris, wer wü scho a 40jahrige nockat seng, oda???
ggg
Gitti