Rettungsgasse

… brauchst du mit dein Minizumpfal ned „mehr Platz“ und zweitens … wos taugt da aun de Parisa???

… bist du so haglich ? :wink:

SOLO is ma hoid so wos wiar ALANICH, NED im Stau… des gaunze is natiarlich IRONISCH, weul KA SAU aum Panninger woar… DORT müsstens owa aun der Stelle für die Rettungsgossnbüldung sein…woar jendenfois für mich in der Situation amüsant! Man hätte nämlich wirklich a Rettungsgossn büldn miaßn!

Und MICH sozusogn ois „einsauma Ritter auf’m Panninga“, hod da Inschpäkta z’ruckpfiffn… :wink: :grin: :grin: :grin:
Ahjoooo natiarlich mitn MOWED! Ned mitn Lkw!

also ich wäge mich mit knapp 20cm doch in der Überdurchschnittlichkeit.

Ein sogenannter Frauenglücklichmacher ziert meine Hose!

prost

An Paris taugt ma das die leid dortn stringent fahrn. Da gibts ka Umscheissn. Es is entweder grün oder ned. Es gibt ka grünblinken oder sonstigen Schmorrn.

Da is Wien halligalli dagegen. Oiso gegen Paris is Wien vom Verkehrsaufkommen und von der Walze die da förmlich durchbläst a Pupsi!

Die ham a Autobahn und an Kai wos mit 70 durchgeht. Die Mopettn haun si durche… die fahrn da mit 20 km/h unterschied gmiadlich durche. Die kennan kan stau nur grüne welle und VOLAIS!(Frage wie schreibt ma des?)

… mehrmals in Paris … privat gib i ma des ned :wink:

aso mim mumtuaradl - des kaunst jo glei sogn, do foat ma jo imma aum panninger, wenns a bissi laungsaum wird … :wink:

bin i dort beruflich. Privat hab ichs mir auch gegeben.

Grad beruflich is es ja geil. Privat würd ichs mir nicht geben :slight_smile:

… aussagekräftig und jeder weiß was du meinst :grin: :grin:

Ja das ist sehr …