und eben drum hob’ i a 1300er!
im Übrigen zurück zum eigentlichen Thema:
Die Gripparty halt ich persönlich für eine der günstigsten Lösungen, betreffend Kosten und Angebot,
insbesondere für Ringneulinge (der Wohner z.B. hat sowas nicht).
lg
martin
Bevor ichs vagesse , da noch a poar Infos für Den Euroring
Herbsttraining am Euroring
Freies Training für alles was einen Motor und 2 Räder hat.
Wo: 50 Km nach Budapest an der Autobahn M 5 in Örkeny
Termin: Anreise: Freitag 04.10.13
Training: Samstag 05.10.13
Heimreise: Sonntag 06.10.13 ev. kann am Sonntag mit einem Halbtagesticket noch gefahren werden
Preise: 70- / Fahrer - Kein Lautstärken Limit
PS: Es gibt keine Gruppeneinteilung - Man kann so viel oder lang Fahren wie man will oder bis der Sprit ausgeht.
Anmeldungen über Karl Wakolbinger 0664 232 6374 od. karl@wakolbinger.cc oder uns (www.austrian-racers.com) werden das dann weiterleiten.
Regen: Sollte es regnen wird die Veranstaltung ersatzlos gestrichen.
Info zur Strecke:
Rundkurs Streckenlänge: 2.750 Meter - Streckenbreite: 10-12 Meter
Anzahl Kurven: 17 Rechtskurven: 9 Linkskurven
Stellplätze: Grosse Fahrerlager geschottert - Boxen: Neue Anlage, große Boxen
Tankstelle: Direkt vor Fahrerlager (ca. 75m) Sanitäre Anlagen: Toilette und Duschen, alles neu Restaurant: Kiosk am Ende der Boxengasse Zeltmöglichkeit:
Ja des schaut guat aus und horcht si a so an.
Werd des auf jedenfall für nächstes Jahr im Aug behalten, da werd i mir des gönnen. Preis is ja a Okasion.
Muss ma nur was für die Anreise überlegen, Hänger hob i aber ka Kupplung am Auto mehr.
Streckn schaut a recht guat aus kurvig und ned gar so lange Geraden, des passt scho.
Alex…geh kumm …Nix Nextes Anni??? …aum 5 .10 gehts dahin Auffi gehts zu de Liabn Nochbarn …werma scho wos Organisiern …is jo no Zeit …schaug da am Besten Nochamal des Video aun …Der kimmt scho auf 2Kilo auf da Grodn …des schafft meyne Sowiso ned …Brauchts Vielleicht a ned dafür ists sehr Wendig im Winkl Werk …Alla Mito
Nix Hucke Pack …des mochn De Hottn -Tottn …i bin da eha aun am Transporter Intaressiert …Ein Platzal für de meinige hob i glaub i schonn …und a Aundanes lässt Sich Vielleicht a no Findn …kimmt drauf aun wos für Dich jetzn sache ist …Willst mit oda ned ? …wenn Ja -dann gib bescheid …daun wer i schaugn wos da meeglich is .
Na des geht scho, hob do eh was in Petto. Muss ja a no Platz habn für mei Grid Girl.
Ernst is ma scho, hob nächste Wochn Termin bei mein Duc Flüsterer wegn mein merkwürdigen Lenkverhalten, dann weiss i mehr, wann ma er ned des weisse aus de Augn nimmt sollt des Wochenende drinnen sein.