Und mit dem Mopedfohrn is des hoffentlich a so gell
keine ahnung - do miaßt I erst amol so olt werdn wia du ausschaust … ;-}
gestern woas no ok - und geil woa, dassi noch 400 km des wisia ned putzn hob miassn - da regn hod de muckaln zwischendurch immer wieder o’gwoschn … ;-}
°lp°
ja schaut woll wettermässig guat aus und i wünsch eich a guate fahrt und noch mehr spass
das de teilnehmer des börserl weit aumachen.i bin ja zweit weg zum mitkurven,
und weil i schon a zeiterl koan schnee mehr gesehen hab fahr i aufs stilfser und werd an eich denken
lg aus de berg silli
BADESACHEN mitnehmen
jo, mitnehmen werdenses schon - wenni aber dran denk, daß schottateiche oft ned die wärmsten san und es a poa täg’ braucht, bis die ununterbrochene sunn so a bodewaunn’ aufhazzt, denkima nur: brrr, sooooo klein is die wassertemperatur … ;-}
aber ma kann a des fett in der sonn’ bruzzln lassen - dann kommt ma bei der heimfahrt besser ins leder 'nei - oder ma ergötzt sich im adrenalinpark und auf der saugeilen rutsch’n quer über’n see umme … 
I werdma des halt a anderes mal gebm …
°lp°
[image]http://www.1000ps.at/forum/upfiles/440075/BF6994A4A1F24285B05833CD5A78DF54.jpg[/image]
[image]http://www.1000ps.at/forum/upfiles/440075/8BDA7EF4D5E748C0B8032A11BEE76716.jpg[/image]
[image]http://www.1000ps.at/forum/upfiles/440075/EB2864D37FD647D9BCAFBA519AFA26A3.jpg[/image]
na des war nix für mich ,i bin a olter feigling,mit so aner todesverachtenten geschwindigkeit über an see drübert
na na.da liaber gmiatlich mitm mopped umman see ummerkurven 
lg aus tirol silli
na höhenangst ist für an dachdecker eher schlecht,als maurer sollt ma des a nitt haben und als turmdrehkranführer erst recht nicht.des sein de sachen de ich gelernt habe,letzteres mach ich aus gesundheitlichen gründen seit 4 jahr,also vo der heachen hab i koa angst aber vo der geschwindigkeit mit der ma sich da abi stürzt bzw gleitet 
lg silli
muaß i eich glei zeigen - wenn i des ding jetzt a no dafoahrn würd so wie i mir des vorstell dann wärs a gmahte wiesn ggg
zbled zum bild einfügen???

de is sicha rechts gsteiat, weu der puffa is links.
@na warte: des san oft die bestn wuchtln - oiso leg’s guat aun herst.
wünsch’ euch a schöne reise, sogoa in schrotti … ;-}
schod, daß der pille no imma ausfollt … :-/
°lp°
Grad bei so an Iwent hätt i mi gfreid wenn a dabei warade der oide Haudegn ! Massgeschneidert für seine 125er !
Okay i loss olle scheh griassn vom Olpo und i hoff dast du näxtes moi a Zeit host !!!
LG 
geht sicher a mit Pfeffaminzbladln im Tank … 
Sog wos les i do mit meine vaschlofanan Augerln …
Den Schrotti soll ma a griassn lossn ??? Wieso denn des ?

ja bitte, den schrotti ganz besonders - weil der tut meine dummposts net imma schnoin und daun is er manchmal beleidigt so scheints, kriegt an roten kopf obwohl nix is mit deep eyes und macht auf xxxx (selbstzensur) - najo eh ned gaunz so krass, eh mann ehj … 
und der haudegn hod afoch zlaung gwoat - bei der mo is sicher plotz im auto…
°lp°
bei eurer Tour!
Ich kann leider nicht teilnehmen da ich nicht in Ö. bin.
M.
Des warad jo ur leiwand ha ? Ich freu mich schon drauf und es wern immer mehr … im Auto vom Aldi war noch Platz … des haumma schnell geändert
jetzt is kana mehr 
Herr Willi, ich freu mich drauf, Wetter hin oder her … des wird ein Heileit !!! 
GGLG
… hab sie auch gleich beantwortet.
Tolle Route, wird sicher sehr angenehm zu fahren wenn das Wetter wirklich so wird wie die Deppen meinen 
… laut den Deppen echt warm und sonnig werden, bis 25 Grad. Schaum ma was dran ist. Fahren müssma sowieso also dirfma eh ned raunzn 
Der Bursche rennt schon wie ein Wiesel mit seinem Spezialstiefel. Das musst sehen, wirklich eine tolle Erfindung.
I gfrei mi auf Eich !