Freunde (oder auch nicht , jeder wie er meint ), meine 22. Saison geht zu Ende:
die Reifen sind am Limit, die Kette ist schlecht, ein Motor-Service ist fällig, generell braucht der Hooligan (= da feta Kawa ZRX) Pflege; und mein Tinitus ist lauter denn je (der REMUS sagt 104,8 dB bei 3.500 rpm: ab 5.500 rpm kann man damit Asfalt & Nerven schneiden, gell ), meine Nerven flattern (huch!!!), die jährliche Risikobereitschaft ist verbraucht, und ich bin einfach satt.
Wie jedes Jahr gibts jetzt also einen wilden Sonntag (lechz), an dem die Lieblings-Bergstrecken mehrfach genommen werden - immer in Hot Persuit wie seinerzeitEddie Lawson (Kawa Z 1000) auf der Jagd nach Freddie Spencer (Honda CB 900).
Und zum Schluß ein paarmal den Loibl auf und ab bis die Reifen komplett zerstört sind.
12.000 km in 4 Monaten … mir reichts, ich werde alt, aber egal - es kommt
2010 …dann geht das Affen-Theater wieder von vorne los ! [size=2][/size] **********************
[size=2][/size] Wie lang fahrts Ihr so? Feste im Schnee herumbohren oder was? Vor 20 Jahren konnt ich mich auch nie beherrschen …
… DB Killer ! Dein Nick is aber äußerst aufschlussreich … also wenn Du´s seit 86 treibst, donn glab i des oba sicha nit, haha ! Gruß aus die 80er, herzlich mcc aka Sunte (a Prolet von Klognfuat).
Sicha is Gschmockssoch . Hab ja nur gemeint - bei mir is wegen History grün, nit wegen schen . Meine is a 2003er.
Bis jetzt fost original bis auf´n breitn Supapeick-Länka, de Krawall-Tutn und den CAN Style hintaran Kote + Kennzeichen direkt unter Rücklicht. Also nix gravierendes.
Hab gerade 50.000 km überschritten, davon 40.000 von mir seit Kauf 06. Geht und geht und geht und ka Problem - Warten tua i´s holt quite onständig.
… die grüne ZRX S oben is ausgeliehenes Foto von zrxoa.org (US). Meine is gonz noarmal mit an K Kennzeichen wie Klognfuart oda Kawasaki oda Kibl . Sixt eh … . Jo i hob 3 Hölme - den der wos am Foto is nimmi zwomm mit da obschnittanan Jean, an grianan Tischört und griane Crocs . Mei Sichaheitsgwond fürn Stodtvakeahr sozusagen .
PS funknspritzn - i bin imma wieda erfreut wegn da Bodnfreitheit von meina - bin oba a ka so a Rennfohra.
Oba de wirklich wüdn Zeitn san leider vorbei, seit’s am in Deckel reissn fia an jeden Sch…!!!
Leider leb i davon und kann mia des nimmer leisten.
Owa ab und zu schlogt da Puberdierende doch durch, do hauts den Adri-Spiagl wieder in ungeahnte Höhen, das der erschte Kaffe no verziitert wird…
Wos glabst’n leicht nit???
Das de wüdn Zeitn vorbei sein, oder das Adri-Tschepparn??
Des Adri-Tschepparn is doch des geilste, wenn’s wieda anmoi etwas knopper woa…, so olle zweiten Kuarvn
In de 80’er hon i den DB’ler no drinnad ghobt, oba de hiazige hon i scho ohne kaft, oise sein ma hoid mit full Stereo Dolby Surround unterwegs…
Sodann, hiaza muaß i zua Goaß, de griagt neie Kerzn, Kerznstecker und Kawen.
,seit 1984 treib i mehr oda weniger mei unwesen,als Motorradler,da war scho Alles dabei,Grätn gebrochen und vabogen,Große Motorradln kleine Moppaln,halt ois was Zwoa Radln und an Motor hod,tja und jetzt als Grenzdebila Alter Sack foahr i halt nur mehr Achterl,was solls bessa -als zfuaß hatschn,oder an ödn Stinkdiesl-Käfig irgendwo spaßlos durch Die Gegend gondeln zu müssn
Oftn, an Hair-Style gibt’s bei mia nitta!
Maximal a Polish-Tiachl! !
Wo nix is, konnst a nix stylen.
A schena Klassiker Dei Kawa!!!
Komisch Kennzeichen…
Schaug a weng USomanisch aus?!
Wöanan Dämpfa soid i leicht schmeißn???
Ho jo glei oan?
Gfreit mi das meine molereien gfoin!
Heit hom ma eh a wengl funknspritzt…