Saisonstart- WO bist Duuuu?

an guaten würstelstand zum finden is nit so oanfach,in meiner gegend…
bei de meisten gibts kebap…also nit des meine…
am reschensee oben ,des is a nit des beste,aber mit am schönen panorama,
in mals issas schon bessa,und in forst des is guat…schmatz…
aber is halt durch den vinschgau obe nit so toll zumfahren :cry:
deshalb schau i mal nach oetz eine,des is neich…oba wann do a kebap draufsteht bleib i drausen.
lg und an scheenen orbeitstag wünsch i ehna

na ja,i zahl in serfaus-fiss-ladis am samstag 23.-€ für a tageskarten,
und sonst 27.- das erscheint mir ein angemessener preis.

Winterurlaub in Serfaus Fiss Ladis I Skifahren in Tirol

bei 200 pisten km braucht ma nit jammern :grin:

gasteinertal…hmm…i war 2x auf kur in badgastein,
da sieht ma im dorfzentrum sehr gut was geldgier ausmacht.
lg silli

alles verändert sich und versucht noch ein bisschen grösser und attraktiver zuwerden.
das ist halt mal so,ob dieser weg ein guter ist sei dahingestellt.
am sonnenplateau gehts aber schon noch gesittet und familier her,
kein vergleich zu ischgl (alpenmalorca) und stanton (ibiza)

ja i moanat des ist woll das wichtigste,gsund und munta dahoam ankemmen.
der spass soll auch nicht zukurz kommen :wink:
entwetta mit oder ohne spielkameraden :grin:
vorallem sollt ma nit vergessen das ma im öffentlichen strassenverkehr ist und nit auf aner rennstrecken.
oba i moan, i bin oltersmässig eh schon a paar jahrerln vo de jugendlichen pimmelfechtereien weg.
lg

leider ned mit de scheiß Zitat aus, aber dei letzter Absatz bringts ganz gut auf den Punkt. Dass im Winter alle Weltmeister san wiss ma eh, is ja nix neues, leider gibts aber a gnug so Kasperln de des Playstationtraining im März dann a glei auf der Stassen umsetzen wollen.

… sollt ma da an Preis valeihen !!! Besser kaunn mas ned formuliern !

i bin jetz in constanta. fia di hokn, vaschtehst? a ha schbass.
owa: i kum ham … ende april wea i den zrx1200r onlossn … nochs (sofern fertig restauriert) den iwalautn z1000r … und nocha den m5.
mei wintadepression tek goa nit ples. eigentlich.

aber wenn du jemanden zum reden brauchst, such dir einfach irgendwen.

p.s.: hauptsoch onlossn

mir scho immer egal, was aber de sogenanntn Unschuldigen anbelangt is des für mi a so a Sache. Entgegendkommend, stimmt, bist mit deine Reaktionen und deiner Wahrnehmung zu langsam, damit Treffer, wannst aber in einer Richtung mit sowas unterwegs bist, dann derf da des ned passieren, ma muß afoch blitzschnell sei Umfeld und sein Gefahrenbereich studiern und des a schnellstmöglich analysieren, und des geht.

na fia des howi ka tseit. ana von di nextn de mia auf meina schpua entgegnkumman weat amol seine fozn kiragn.

a fozn, und wo is do da Witz oder sonst irgendwas

aber i waß scho das i recht hab, und ma kann seine Reaktionen und Wahrnehmung zu trainieren, es is aber langwierig und mühsam hilft aber ungemein

heite um halba zwölfe ca. 2wa itaka mitn maturradl untawegs de erstn wos igsegn
hob bei ana tankstell na de habn zittat na pfiati gott :grin: :grin:

lg maiko

was soll i drann verstehn???

des Problem?? Bist da sicher dass da ka weiteres is?? I versteh da de Sinnhaftigkeit drann ned, de muß ma mal wer erklären

gut und schön, aber warum muß i Gott und der Welt beweisen, dass i a Volltrottel bin, des geht ma ned ein, und da steht er nedamoi alanich da, ghert des heit so? Wenn dem so is bin i echt froh nimmer a Teenie (davon geh i aus) sein zu müssen. Is des aber ana in unserm Alter sollt er dann schön langsam weniger Drogen nehma und aufhören zum saufen, sonst is alles zuspät.

triff i immerwieder den Punkt  hähä  eigenlobhudelei  selbstbeweihreucherung   loooooooooool

versteh i den Schaß ned oder spieln da verbotene Substanzen mit

amoi packen was für Scheiße manche produziern, und wann dann sollnsas in eahnan Häusl obelossen und ned in mein

…brauchen dafür gar keine Drogen nehmen, die können nicht mal was dafür :eyes: (hab zwar keine Ahnung, ob´s in dem Fall so is),…
nimm´s locker :wink:

Manchen wär´s aber ganz geschickt, wenn´s vielleicht (vom Vogerldoktor legal verschriebene) Drogen nehmen würden. :wink: