Samstag Training Landshaag

nix brocht, hob eh net schlofen kinna, bis später

alle achtung, tolles rennen!

Danke fürn guatn Kaffee und hoffentlich forn ma wieder amoi aus.
lg Helmut

werd eh ein Fotoalbum, mit den schönsten Fotos machen und reinstellen…

dich ja doch gefunden und wollt dich eigentlich persönlich begrüßen, warst aber gerade nicht da! auf jedenfall wars ein tolles rennen und das wetter hat auch mitgespielt. glg jo

durch den Doppelstart war ich leider mehr oben, wie unten, hoffe, es passt ein anderes mal…

Hallo Moni hab dir grad 2 Bilder geschickt Lg Sepp

klar. sag wo bist den das nächstemal am start?

hab`s gesehen, war trotz des Wetters wieder super bei eurer Veranstaltung, liebe Grüße Monika, mach eh noch ein Fotoalbum, gib Dir dann Bescheid…

Abend auf den Pannoniaring und am 1. Mai ein Beschleunigungsrennen in Natternbach (http://www.msc-natternbach.at/)lgvMonika

spitze! viel glück! lg jo

Pannonia gerade hinfällig geworden, next in Natternbach, sowas…

…mit wem bist den am pan?..wir sind auch unten mit michelin

Lg Jürgen

P.S.:…lt krone…vogel abgschossn…moni moni…gg

Schmidinger runtergefahren, hat mich aber erst angerufen, daß es do net geht, jetzt bleib i halt daham,… i hab mir wegen dem Bericht in der Krone eh schon genug anhör`n kinna heit…

…am 12.04 am pan…wir sind dort!!

…amoi probiern wies geht de repsol`n und a poar micheldorfer san a durt

werd an dich denken und den schlüssel beruhigt stecken lossen…hihi

Lg Jürgen

fahr nur, moch mas aber jo net kaputt, und den schlüssel kannst wirklich stecken lossen, weil de ungarn stengan net auf rapsöl, schad wär gern drübengewesen, ostern is scho so laung her…

…lieaba wennst ned in der gegend bist…lach…weisst eh wie ichs mein…goi!

glg Jürgen

waun i di net siach…(und wo warst gestern, nach dem rennen ??),…ober kaffee hets eh koan mehr griagt… woast e wiar is moan, gell??? und dei poster hob i ah nu…

…leid troffm de i ned sehn wollt und dann is ma a de lust scho vergongen…lol

…hätt dir eh des ganze bier austrunkn und dann hättst mi ham fiahrn derfm…hihi
host nu lang gfeiert??? ohne mi???
…zagt host mas jo scho,des poster oba hergeben durst das ned …wie`s ausschaut…grins
Lg Jürgen

waun den ??? hob jo kane freind, wast eh, hob bis spot in´d nocht nu obaut, -drum bist a nimma kumma, stimmts, sag, waun fahrts ihr denn, oder wart´s leicht auf mi??? jo- und des poster schenk i an richtigen fan, der wos net liegen lost…g