SBK 2015 in Thailand

wundert die "Politik"der Dorna ohnehin nimmer…die MotoGP wird in 18(!!)Bewerben entschieden…u.die WSBK muss mit 13(?)auskommen? :eyes:das nennt man dann den Gradmesser! :rage: :rage:
lg

…geht’s mir ned so sehr um aktuelles, bzw. irgendwelche Ränge der Fahrer… weuuuuuul do mocht es auch Sinn Rennen der Nationalen Sbk zu schauen wobei UK meine erste Wahl ist!

Do schau i daunn hoid a weng spoda, auf da Tubn, oda an Spuartkanal der wo hoid de aungeblich ned so interessantn Rennen iwatrogt! Taugt ma oft mehr ois live dabei zu sein wenn da X in Y herbrennt… mir geht es primär UM’S FOAHRN! Des Aunschaun von „Dogfights“ auf da Renne… waunn’s da de Goggerln z’saumzaht weuls sooooo knopp woar, waunn de Euphorie am de Röte auf de Wangal jogt weul’S sooooooooooo geil hergeht! Ob des da Rossi oda da Huawa Fritzl is, geht ma dabei eigentlich aum Oa… vorbei, HAUPTSOCH ÄKTSCHN! :smiling_face:

Do hast wohl wahr…
Wobei de SBK durch zwei bewerbe Pro Veranstaltung also heuer mit innsgesamt 26 Rennen noch geht, is da in der Supersport mit nur 13 Rennen der titel WM noch gerechtfertigt, in der BSB fahrens 12 Bewerbe/ Saison in einer Nationalen Meisterschaft mit an nicht minder starken fahrerfeld, was z.B. die gute Platzierung von Graeme Gowland letztes jahr beim wildcard einsatz in Philip island bei der WSSP beweisen dürfte…

Nichtsdestotrotz freue ich mich auf die saison 2015 in der WSBK genauso wie auf die GP oder BSB…
Wie da herr Killer sogt hauptsoch Äktschnn!!! :smiling_face:

gr.
reini