SBK/SSP WM/30.9.-2.10./Magny-Cours!

wie imma füa Dein support :ok_hand::ok_hand::ok_hand:

Die Feinde schliassn auf, s next Jauhr kennts interessanter als heuer werdn :ok_hand:

Heit woar WSBK nid am tiiwii, dafia nonstop thai-style-ellbogn-int-Zännt-haun :disappointed:

Herr des Hauses wü kaane Pullis?Vllt.soitast earm Eiawama häkln,hm?? :eyes:Mitm Froschfressa host scho recht,…owa da Übafeger woar m.M.noch …da TUULI,da Suomi woa knopp drau…u.des mit ana wüdn Koartn!tztztz

wöchn pleja oda explora benutzt Du fia des http://cricfree.tv/ guckn?

Kinda deina Kinda werdn Tirkisch lernen mjassn :disappointed:

Spätetestns daunn passts mitm dschendakorrektn Schtrickkuors a wieda :smiley:

Aujoh, kaa Tirk kau fia Dschermani verhehrender sei wia die Kommunistnfärkl.

Kaa Tirk wiad jemals ‚kampflos‘ vonam Niggalein in’ Oaxx gfxxx werdn :sunglasses:

englische masterschoft haun i gsegn,de woarn dermoi in assn,gaunz knoppe ausgäng,do muass da leone draufbleim,wengan titl warats :eyes:

2.lauf woar ka bemmerl,da davis hod de zwa klappas schee oghängt,hm?u.da Jonny wird in titl hoin,oda? :eyes:

jetzt nua mehr 2 Termine offn,oda? :eyes:

Tolle Leistung,Ist er nicht schon öfters Positiv aufgefallen???
Sollte mir mal den WM Stand ansehen,habe leider nicht alle Rennen gesehen.

Eierwärmer…wäre eine Idee :grin:
Alerdings kann ich nicht Häckeln :wink:

werdi ausprobiern wie i des zum lafn bring :smiley:

woooooooos,Du kaunnst ned häckln,andrea,…prowiars amoi mitm KLÖPPLN,hm?? :wink:

woooooooos,Du kaunnst ned häckln,andrea,…prowiars amoi mitm KLÖPPLN,hm?? :wink:

[/quote]

Nicht schlecht,Herr Tulli,habe Gestern leider keine WM Stände der WSSP gefunden.
Wie schon geschrieben kam mir der Name bekannt vor.Wie du Vermutest,könnte Spannend werden.Beobacht wir,was daraus wird.
In unserer schnellebigen Zeit,rentiert,Handarbeit nicht mehr.

Nicht schlecht,Herr Tulli,habe Gestern leider keine WM Stände der WSSP gefunden.
Wie schon geschrieben kam mir der Name bekannt vor.Wie du Vermutest,könnte Spannend werden.Beobacht wir,was daraus wird.
In unserer schnellebigen Zeit,rentiert,Handarbeit nicht mehr.

[/quote]

den Bersch gauns afoch guat,der hoit kompromisslos eine…u.da Osmane hod a la Long den suomischn Eishauch auf sein Kreiz ned staund ghoitn!da Nicki hods auf da Pfaunn ghobt…des Ding zgwinna,shit, a klona Misfit…u.den hod da Froschfressa ausgnutzt!

oisdan,andrea,…da Purche bleibt…„Under Investigation“,…oda wia mia sogn…„mir hoidn earm in Aug“! :eyes: