Schau BigBag - unsere Bienen

… und wenn mas bloss so am schweizerischen Preissnschedl umme haut oda wos … :smiling_face: :grin: :wink:

… die fette Ragusa Tschokki und ned an Kilo Haunich ??? :wink:

… lass alles in der Schweiz - bring ma nur die Kanne Milch BITTE BITTE … i steh drauf !!! :grin: :wink:

… „echte unverfälschte naturbelassene frische Milch“ … ich würd aber auch rüberkommen für einen Liter des weißen Goldes :wink:

… Goldes Sackerl … nau jo, kann sei dass so a Mäderl noch zwa Liter Müch … na loss ma des :wink:

… mein Laptop und wort auf a Sackerl oba s´kummt ned kummt ned … i wort auf des Brumman von einem oidn Grantscherm oba er brummt ned brummt ned … :wink:

… des siach i gern … http://www.youtube.com/watch?v=PqrD5aVH-ro

Hubert von Goisern & Zabine - Juchitzer - YouTube

… da Zabine liegn :smiling_face: :wink:

… glaubat dass da Schrotti nix dagegn hätt wenn eam de Zabine wos jodlt :wink: Was oba ned ob der feine Pimpfe a Krochledane hod … wangan Tirl warads.

16/9 … ja das betrifft viele von uns … do tua i besser ned lästern :wink: :grin:

… hod jo gaunz schlechte Maniern … ZEIT ONLINE | Lesen Sie zeit.de mit Werbung oder im PUR-Abo. Sie haben die Wahl.

Die Krowodn wolln den EURO so schnell wie nur möglich … heuer san schon mal 30 % weniger Urlauber auf der Insel gewesen.
Gezählte Autos in den ersten beiden Wochen 40.000 Stück minus !!! Wennst hernimmst dass die Autos meist mit Familien belegt san waradn des 160.000 Leit die eana föhn in 14 TOG !!!
Das ist natürlich für uns super. Wie kommen umma 1100 mitn Boot in a Bucht und es is nur a Boot drinnan - unsas :wink:
Du gehst aum Obmd in Speisesooi … kein Gedränge am Buffet.
Da Hotelchef unser Freind is natürlich schon aundara Meinung. Und wenn ma bedenkt dass so a Cappuccino auf RAB 9 Kuna kost ( 1,4 € ) oder a Portion Tintnfisch 49 Kuna ( 7 Eukn ) daunn was ma wie des nochher sein wird - wie bei uns. Da Kaffee wird 2,50 kostn da Tintnfisch 12 Euro und a Nocht im Hofn 5 EUro pro Meta. Daunn werns sehgn wie toll da Teuro is :wink:

Und daunn scheiss i auf Schinaklfohrn und fliag noch Thailaund … mei Tochter wor vor 14 Tog dort - sie mant eana schensta Urlaub ever und mei Kind is vü unterwegs in da Wöd. Schau ma amoi wie des weidageht do untn …

… und Nachfrage … mir san amoi ned 80.000.000 :wink: