Schauts eich des au bitte

Von wem solls denn sunst sein? :confused:

Wennst noch nie in Japan worst vastehst des wohrscheinlich net, und es konn natialich a sein, doss a Besuch in dem wundavolln Lond dei Meinung net ändern würd, oba I bin ma doch fosst sicha, dossd de Aussoge von dem Politika mit ondan Augn sehn würdest wennst an Plan von da Japanischn Mentalität hättest.

Wie a imma. :S

lg

Wie unhöflich und politisch inkorrekt. :confused:

Du hosts vastondn, und worst a schon amol durtn.
Zufoll? I glab net! :smiley:

lg

es liegt daran das Politiker lieber die Kosten auf Generationen abwälzen die nicht wählen :slight_smile:
Das liegt
A. am wahlsystem
B. an der Kurzsichtigkeit der Politiker
C. und der Kurzsichtigkeit der Bevölkerung.

es könnte gutgehn wenn vor 60 Jahren die Leid ned glaubt hätten sie miassn 8 Kinder kriagn.
oder ma denkt hoit im Vorraus. Wird uns eh scho seit 30 Jahr prophezeit das des Oasch wird für uns.
in zehn jahr kann kaner behaupten wir hättens ned gwusst.

Zum diskutiern miassast amol zuerst vastehn wos damit eigentlich gmant is, plus de Japanische Mentalität wie vurha scho gschriebn.

Schauma uns amol seine Aussog im Kontext on:

http://www.japantoday.com/smartphone/view/politics/aso-says-elderly-should-be-allowed-to-hurry-up-and-die

Jetz solltest es scho a bissal ondast sehn oda net?
Fahlt nur noch a Besuch in Japan und du würdest ihn vielleicht sogoar für de nächste Periode wähln, oda net (I würds net mochn, oba des hot ondare Gründe und hot nix mit der Aussoge zu tuan.)! :smiley:

lg

Danke, das Du ma des wieda in Erinnerung gruafm host! :rage: :rage: :rage: I hobs scho erfolgreich vadrängt gkobt! :grin: :grin: :grin:

ich denke er wird bald gezwungen werden sein tanto zu nehmen uns seppuku zu begehen, alles andere bringt sein gesicht nicht zurück

seppuku wird mit dem wakizashi ausgeführt - natürlich ist es auch ein ‚messer‘ - aber ein bestimmtes; eben das kurzschwert, das auch beim duell bei zb der einnahme der so genannten ‚unangreifbaren stellung‘ verwendet wird.

imma san de aundan schuid. :eyes:

Wos kennan da Sepp und sei Tant dafia? :cold_face:

des frog’ I mi aa … weu meine hod wer aundara kriagt …

habe ich maturiert und davor haben wir uns in der Klasse mit dem Pensionsproblem ( 1 9 8 2 !!) auseinandergesetzt.

Unser Problem ist, dass man Politiker nicht für ihr Handeln bzw. besser gesagt Nichthandeln zur Verantwortung ziehen kann … sonst bräuchten wir größere Gefängnisse ;-(

30 Jahre habe ich schon, mindestens 20 muss ich noch und was danach passiert, will ich gar nicht wissen …

… in da Öffentlichkeit gherat eam wirklich a Gschtreckte, vur olle Leit.

… host da die Encyclopædia Britannica zuaglegt ??? :grin:

… hassn MAYER oder PETER … :grin: :wink:

:grin:

… meine is im Luftfütakostn vabaut … über a klanes Dies Blä aum Tank siach i immer wos i grod brauch … :wink:

:grin:

… ich bin ein Weichei. Man sollte die Aufforderung zu sterben verstehen und begrüßen.

LG

… weil unsere Gschroppm zu faul san um Familien zu gründen … weil sie teilweise nichts Gutes in den Familien sehen und begreifen dass es auch ander geht … und man ihnen dafür nicht mal böse sein darf. Früher war wirklich alles anders und aus Holz.