Scheiß 1000ps

du willst was posten, es geht ned, du kannst dei eigenes Posting ned kopieren, i find des witzlos. Dass des langsam is damit find ma si eh scho ab aber 17mal des gleiche Posting eineklopfen kan nix.

:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

HU

scheiß sagt man nicht aber nicht wegen dem nils sondern weil sonst die bildung in arsch geht :grin:

in da Soche hot er absolut recht. :rage: :wink:

ja des ärgert mich auch immer wieder.
kopieren geht aber schon :smiling_face: :smiling_face:
tue er makieren,linke maustaste und klicke auf kopieren,
wanns dan sagt sorry rufe er das antwortfeld auf drücke maustase links und einfügen…
oder so ähnlich,i bin a nit so der klapprechner spezialist aber so funzt´s.
lg silli

…in letzter Zeit kummt des häufig vor… bei mir schreibt er daunn so wos wia „Zeitlimit der Sitzung überschritten“ oda so… :eyes: :rage: :sob:

Na jo… wos lest ma aum längstn links untn aum Büldschirm… genau „warten auf www.1000PS.at“ !!! :worried: :eyes:

keine andere site hat solche troubs wie hier - müssten eigentlich darauf reagieren.

…goa kan Plan hom! :rage:

Des Zeig soi funken - und aussssssssssss! :smiling_face: :wink:

HU

Die gesamte Seite läuft auf ASP. Das ist eine Technologie die die Russen benutzt haben um den ersten Hund ins Weltall zu schicken :grin:. Mich wundert’s immer wieder das ein moderner Browser es überhaupt schafft diesen Klimbim darzustellen …

i hob mi gestern aufd8 a maßlos gärgat.

I hob ma scho d8 es liegt aun mein etwos aungejoahrtn, no braunkohlebetriebanen Rechna. :dizzy_face:

Do muaß i mi jo heit direkt bei eam entschuidign.

Du hurchst Di aun wia mei Frau (eigantlich wia olle Fraun) :rage: :grin:

Beileid. :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Hob I’s do eh no guat dawuscht. Stöh da vua mei Frau schauat so aus wia der … :rage: :sob: :smiling_face: :grin:

glaubst wos i fia a Gwirks mit de Nochban hob. Netamoi grülln därfst bei uns in da Aunlog und daunn kumm i mit mein Kroftwerk. :cold_face:

graunhofte Vuastöllung. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :sunglasses: :sob:

Do kammats mitn Harzn net noch. :grin: :grin: :grin:

… de greß vum Mundal … :sunglasses: :grin:

der haut aum Gatsch. :grin: :grin: :grin:

Do warat ma vamutlich wieda bei Knacka und Turnsoi. :smiling_face:

…hoid a stark ausgeprägte feminine Seite! :smiling_face:

Und? Tuats Ihnan stern? :face_with_diagonal_mouth: :wink:

HU

… mißvastaundn …

I hob gmant: „de greß vum Mundal kummt ma bekaunt vua!“
Wauns keppelt mit mia, de Frau Uroidasock, nämlich. :hushed:

Oba da Gerry hot mi eh scho gwornt, daß Du ollawäu a Schweindl bist … :grin:

Jetzt sog nua des linke bist eppa Du?