schimpfts mi

kann sein männer sind primitiv aber glücklich… gg

gehn is anscheinend gor net so leicht…
da dani hotn nur von sich weggschobn wei er ausse wollt und da ondere eine…

i hob sowieso angst vor türken owa sowos schlog jo in fassl in bodn aus, de kinnan mochn wos wolln owa wenns um meine freind geht wia i zum viech!!

is eh imma sinnlos…
i wia oafoch nur zum viech wenn wer auf meine freund losgeht! jaul

zeugen das wenigstens a paar von de oaschlecha dran kumman ?

naja wenn dein freund die anrempelt…
schon arg, dass es dann sofort zu einer gewalttat kommt.
wo wird das noch hingehen… :wink:

GSD haben sich sollche gruppen bis jetzt immer selbst ausgerottet…
wird aber sicherlich ein paar jahrzehnte dauern ;-(

lg

schwer is wie mit den chinesen schauen jo alle gleich aus gggggg

grüße

san an haufen gemeindewohnungen und do ziagns noch da reih ein. wos mi a gstört hot, wei a freundin von mir mit an kloan kind hot durt koa wohnung kriagt und 2 wochn später san türken durt einzogn wo sie einewollt…

er hots eh scho anzeigt - bin neugierig wos aussa kumt.

…muss ich dir echt geben, denn wirklich viel wird nicht unternommen.

glaub ich sogar wissenschaftlich erwiesen das wir weisse uns schwer tun gesichter von anderen rassen zu merken… natürlich auch umgekehrt…

wenn der rechtstaat versagt dann hilft nur mehr selbstjustiz… hehe

i bin die ruhe selber mit die zähn knirsch

i tät mi vielleicht net so aufregn wenn an völlig fremden passiert wär und in da zeitung steht owa wenns um meine freund geht… streitaxt auspack do werd i wurlat!

sein weil sonst hats nachher lauter ausländer als nachbarn , ausserdem wer das haus erbaut hat auch das erste wohnrecht gggggggggggggg

grüße
sorry is ned lustig des thema aber i hab schon soviele diskusionen geführt wegen ausländer und mit der zeit gibst auf , bin schon seit meiner geburt in österreich habe die staatsbürgerschaft aber habe es oft zu spüren bekommen das ich ausländer bin besonders in der schule, und des wegen der wohnung jaja das ist immer die selbe geschichte ausländer bekommen vor dem inländer die wohnung hat sie auch gesagt warum und weswegen ???

sog i dazua… do muass ma doch a wos ondas mochn kinna!!

funktioniert dann is des eh ned notwendig…

des problem is das alle schwarze haare und an schnauza haben und dazu an 3 bmw :wink:
wann du ned glei die personalien von denen hast wird es sehr schwer und dann kommt hinzu ob du dich traust eine anzeige zu machen weil dann haben sie auch deine daten tja und dann kannst da vorstellen was dann kommt ( netter besuch am abend )

grüße

ah eh, herr stuntman g

ich weiß es eh, daß das so ist, daß muß nur nicht heißen daß man das einfach hinnimmt

so bockernst seh i die soch net, meine jungs raufn a ob und zua… owa nie so brutal das oana ins krankenaus muaß und oana der am boden liegt wird net mehr tretn!

du? wieso n des?

na woaß i net ^^

soifz irgendwos laft anscheinend gewaltig ´verkehrt…