hi,
bin neu hier und suche einen guten und flotten 125er roller (führerschein A111), bis max. 11kw,
also kein 125er motorrad mit schaltung, verkleidung, sondern nur roller - automatik, helmfach usw.
wer kann mir tipps geben?
ja, ich weiß, ich könnte gleich den a-schein machen und eine echte maschine kaufen,
nur das steht momentan bei mir nicht zur debatte
zum Motorradhändler deines Vertrauens. Der kann an dir Geld verdienen und somit wird es ihm egal sein wenn du reinschneist, dich nicht vorstellst und Wünsche äusserst.
sei ned gleich so angruehrt … die welt is ned immer bunt und schoen
aber nun zu deiner frage …
was recht flott is is der sh 125 von honda und der burgman von suzuki …
auch den honda pcx 125 hab i heuer getestet und war positiv ueberrascht
a wirklich schnelles ding is nur der alte 2takt gilera runner (mit dem malossi kit)
des ding fetzt echt
des kummt außi, waunn ma se net vuaher im Woschmaschinan-Forum schlau mocht.
Duat hätt´ns da sicha g´sogt, daß´ de eialegende Wollmülchsau no net gibt und so Multifunktionsgeräte genauso guate Eig´nschoft´n haum, wia a Gaunzjoahresraf´n vo irg´nd ana oid´n Amischleidan.
Zwa Geräte warat´n da Schliss´l zum Erfoig. An´s woschta bis glänzta und des aundare Trockn´t und legt de Wäsch aum Best´n daunn glei zaum.
Do foit ma grod ei - sowos hob i eh. Haßt …, kummt aus Pol´n und kummt jed´n Freitog auf a poar Stund vuabei.
meiner is a 250er … kann hier also ned bewertet werden
a jo stimmt … wie’s der teifi aber will, hat sich grad der 1kps_Gabriel81 deinen eigenfahrbericht ang’schaut - dadurch hab’ ich ihn zufällig auch entdeckt … ;-}