I bin da Berge und hob nun endlich gschofft mir a Reibn zu kafn.
(Fragts mi nit warum des fast 6 Jahr gedauert hot!)
Jednfolls nenn i jetz a Tuono R Bj. 08 mein Eigen und bin seit 10.06. recht guat damit unterwegs.
Bis auf a klane oh-oh Situation am Loibl wos fast getscheppert hätt![sm=rolleyes.gif]
I freu mi schon aufs fröhliche Diskutiern mit eich!
… a hot dos „Berge“ wos mit Deina Fohrarei am Berg zum tuan ? I woa gestan wieda am Loibl und ich liebe es - herrlich . Bin neigierig wonn se den Rest a noch nei Asfaltian wean . LG aus Klagenfurt
Is guat, i mecht jo net dos irgendwer wegn mir an Schüttlkrämpfn leidet! (a wenn i a Anfänger bin)
Na, eher mit mein Namen. Oba auf „Berge“ steh i a, obs von an feschen Dirndln vor her getrogn oder mit schene Bergstroßn drauf, is ma egal!
Des mitn asphaltiern war höchste Eisnbohn, nur bringt dir da beste Asphalt nix wenn Schotter draufliegt (vorzugsweis in ana Kurfn).