Schon wieder a Neia!

Grias eich!

I bin da Berge und hob nun endlich gschofft mir a Reibn zu kafn.
(Fragts mi nit warum des fast 6 Jahr gedauert hot!) :wink:

Jednfolls nenn i jetz a Tuono R Bj. 08 mein Eigen und bin seit 10.06. recht guat damit unterwegs.
Bis auf a klane oh-oh Situation am Loibl wos fast getscheppert hätt![sm=rolleyes.gif]

I freu mi schon aufs fröhliche Diskutiern mit eich!

Grüße, da Berge

sers berge,
willkommen bei den durchgeknallten.

ps: und mach dir nix draus wenns zu deinem donner thunfisch sagen

jojo, des kenn i schon… und werd von mir immer dezent ignoriert. :smiling_face:

da krieg i immer so schüttel üäähhh cooler Ausdruck

sag moped! des is understatement, aber wenn zvü Leid moped sagen dann würd i schleunigst wieder was anderes sagn.

Aber Reiben oder Eisen sagen nur Anfänger!

servas :wink:
schickes moped hast da :smiling_face:

willkommen in der virtuellen welt des ganz realen wahnsinns

… a hot dos „Berge“ wos mit Deina Fohrarei am Berg zum tuan :wink:? I woa gestan wieda am Loibl und ich liebe es - herrlich :grin:. Bin neigierig wonn se den Rest a noch nei Asfaltian wean :eyes:. LG aus Klagenfurt

Heiße dich hier herzlich willkommen.

Hast ja sicher auch einige schöne Hausstrecken in deiner Umgebung

… macht mich gaaanz betroffen :sunglasses:. So wie meine :wink:.

Is guat, i mecht jo net dos irgendwer wegn mir an Schüttlkrämpfn leidet! :grin: (a wenn i a Anfänger bin)

Na, eher mit mein Namen. Oba auf „Berge“ steh i a, obs von an feschen Dirndln vor her getrogn oder mit schene Bergstroßn drauf, is ma egal! :wink:
Des mitn asphaltiern war höchste Eisnbohn, nur bringt dir da beste Asphalt nix wenn Schotter draufliegt (vorzugsweis in ana Kurfn). :dizzy_face:

Mei Hausstreckn haßt Kärnten! :wink: