Schräglage

nur flott genug ist eine nette Umschreibung., aber trifft es im Großen und Ganzen.

war schon mal vor ort mit 2 rädern und auch besichtigt, aber die zeit war so langsam, dass ichs nicht probiert hab, mich fürs qualifying anzumelden
hirn ausschalten hat auch nicht funktioniert

respekt vor denen, die da wirklich mitfahren (dürfen - weil flott genug), ich durfte nur zuschauen :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
teufelskerle
:wink: :wink:

Hirn aussschalten ist im Rennsport nicht so klug. Das sollte schon immer an sein.

für uns normalsterbliche, gehört bei manchem so viel überwindung dazu, dass das sehr wohl einem „ausschalten“ gleichkommt
hab genug rennkurse besucht, aber vielleicht empfinde das ja nur ich so
:wink:

…hast da endlich a poor bonus punkte gsammelt,
:rage: und mit am posting ,bist scho wieder schwer im minus :cry:
mfg

wos hob i übasegn? :sunglasses:

Na ned so arg deppat :grin:

ich hab das damals mit meinem alten herrn geübt, ich glaub, der war zu sehr liebender vater, um mir das ins gesicht zu sagen
i hab scho a zeit braucht, bis ich reinkippt bin :smiling_face:

Kommt drauf an welcher Teil. :wink:
Der Teil, den man „ausschalten“ kann, der stört eh nur, so gesehen hat der Spruch umgangssprachlich schon seine richtige Bedeutung.

Bestes Beispiel sind ja Spitzensportler mit entsprechendem Risiko, die zb grad Papa geworden sind und das für kurze Zeit eben nicht ausschalten können. Die Leistung sinkt sofort, auch wenns immer noch weltklasseniveau haben.

Sei Zeit braucht eh jeder, aber ned jeder mimt vorher an Affen der sich von an Ast rollt. :wink:

ist einfach eine gewisse hemmschwelle, aber wenn die mal überwunden ist, flutschts
:wink:

…anfoch mir hobn an E-Mowedmotor mit SOUNDCHIP, daunn schoffn ma des ha?! Weul 17:??? irgendwos woar de Zeit vom Dunlop! Do hoff i doch in 45 Minuten umadum z’kumman?! :wink: :grin: :grin: :grin:

hast schon mal die durchschnittsgeschwindigkeit gesehen???
i hab beim besichtigen fast eine stunde braucht und das war schon anständig flott
wennst die strecke nich in und auswendig kennst, hast null chance, aber gar keine, nüsse
:smiling_face:

Schnitt ÜBER 200!!!

Des is jo des Geile!

Na i hob k.A. werd schon schwer sein sonst würd ja jeder dort foahrn dürfn und könnan.
Da’s mir bei manchen Szenen beim Filmschaun schon die Goggaln z’saumziagt… würd ich es wohl ned schoffn, woahr jo a ois Schmäh gedocht… i was jo ned, wos’n lööös olles so seriös und ernst?! :cold_face:

nach den skandalen und exzessen, tut manchmal auch etwas seriosität gut :smiling_face:
scherzal :wink: :wink: :wink: :wink:
aber das rennen ist wahnsinn
das sind -zig km, da musst mal die strecke lernen in kürzester zeit, ist ja nicht immer genau gleich
die schlechte strasse, enge, mauern, viecher, dagegen ist moto gp a kinderjausen
:sunglasses:

des klingt jo ois schee und guat, aber i frag mi, für was i bei ana normalen ausfahrt an hangoff brauch?
oiso wenn i jetzt kane renntrainings aufm ring moch, sondern ganz afoch nur nach nasn fahr im „normalen“ strassenverkehr…soll i des auf da landstrassen üben? is des gscheit?
oisdann klärts mi auf - jetzt bin i scho einige kilometer gfahren und von hangoff war ned amoi im ansatz vom ansatz die red - und trotzdem hab i bis jetzt an spass ghobt…

…wos moch i foisch? :grin: :grin: :grin:

ich finds, bis zu einem gewissen grad sicherer
natürlich nicht im stadtverkehr :grin:
aber überland,kurvengeschlängel, wenig verkehr, da machts scho sinn
bringt mehr stabilität, finde ich
aber ring ist zum üben natürlich ein muss :wink:

stellst du bei GERADER Motorradführung, das Knie NICHT raus UND beugst dich auch nicht Richtung Tank… schon wird des ka Hangoff mehr… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Oisa ehrlich, ich persönlich kaunn des ned weul i erschtns an Kraumpf in da Hüftn kriag (Jugendleiden!) UND mitlaweile sowieso z’blad dafiar wordn bin… behindert mi owa ned wirklich Schräglogen zu foahrn… wenn Vorne nur mehr bissi über 3 mm stehn daunn genügd des ehh oda? Ahh ohne Hängoff! :wink: :grin: :grin: :grin:

Sogoar de Dicke is knopp vorm Sturzbügel (=Fußrastenschleifen), bei mehr würd i ohsteign… (aushebeln) MIR mocht hoid DES an Spaß, bei da Dickn gaunz OHNE Mordsgeschwindigkeit, mit da Kilo… OK, do woar’s flotter…

Wenn es DIR KAN SPASS mocht sondern SO wie du eben fährst is doch OK!

I find BEIDES in Ordnung wenn MAN ES KANN!!!

Es nützt mir ka Moralapostel Kerzngrod in da Eckn, mit Woanrwestn wos, waunn a AUF MEINA SEITN ummaeiad!!! Des SÖLWE gült für MÖCHTEGTERNRENNFOAHRA!

Hob seit 86’g natürlich BEIDES zu’r Genüge erlebt… woar so, ist so, wird so weitergehn… weil’S hoid imma Deppate und NOCH DEPPATARE (wos fiar a Wuart LOL) gab, gibt und geben wird!

Klingt komisch, ist owa so… :wink: :grin: :grin:

UND JO!!! I bin a schon auf da foischn Seitn g’wesen… schnö und laungsaum, weul i a nur a Mensch bin und Föhla moch! Im Verhältnis zu meine gefahrenen Km zwar sicher weniger ois Aundare (zöhl mi nur zu de Normaldeppatn)… owa passiert ist mir a schau so wos… wem’s NOCH NIE passierte KEINE Fehler… mei Hochachtung, owa bitte EHRLICH bleiben… :wink: :smiling_face:

genau so ists auch
natürlich machts ohne auch spass
ist halt eine gewisse probier- und findungsphase nötig
kann nur aus meiner erfahrung sprechen, aber man muss schon probieren und üben
auch gibts im kopf eine Blockade, da musst drüber, dann gehts wie von selbst
:wink:, :wink: :wink:

…mi jo nur iwa de noglneichn „Kniaschauna“!!!

Aum Pan, hob i ma de Schraubn vom Seitenstända bei da 750’ga Gixxn aum Asphalt ohgschliffn, des „Schointuttl“ (gibt es Zeugen, ka G’schichtl) ebenfois, des Auspuffknia vorm Endtopf aaa, owa des Knia woar NED aum Asphalt… :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:
[image]http://s7.directupload.net/images/141128/nlcj6usx.jpg[/image]

Najo… mehr geht hoid ned echt ned… :worried: :cry: :cry: