Schräglagen-ABS - Hoax

…wieda WÖCHANE Musi du hearst… auf de(n) hätt i hiaza goar ned docht!!

Phösa, phösa Schrotti!!

Übrigens… meiner einer hatt derzeit KEINERLEI Frontkachlprobleme mehr, aus Ermangelung der Anwesenheit Selbiger!!
Sozusogn…„oooooben Ohhhne“ :wink: :grin: :grin: :grin:

grod heit woit i Di zum Ripperlessn eilodn. :dizzy_face:

Lutschn wirst´as jo net woin, oder? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Do jog i ma liawa zwa Schisteckn durch de Trommelfelle. :cold_face:

…host daunn wenigstens so Bääääärige Föllböcke???

[image]http://s14.directupload.net/images/131203/9yzmkk6n.jpg[/image]

host beim HH wöche einkauft bevur’s sei haushötarin weg ghaut hot??? :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

I hab die Aufgabe bereits beim mitlesen gelöst.

Der Beitrag jetzt war nur deine Frage in to statt Liter umgeschrieben, sollte keine Antwort daraus werden. Darum auch das komische geschwungene Rufzeichen am Ende. :stuck_out_tongue:

I komm dem ned nahe, keine sorge, hab ka Tochter die studiert … :frowning:

…ironisch g’meint und erklärend für vieleichtige „Haaaa??“ -Typen! :wink: :grin: :grin:

Des muaß i owa jetzt bei Dir ned extra schreibn, jo… Ironie an, aus, ein … :eyes: :hushed: :cold_face:

De vaböllt da Fritz imma, waunn´as siecht. :eyes:

bei den amis wäre das dann sicher einklagbar :grin: :grin: :grin:

und ich gebe dir inhaltlich auch in den meisten fällen recht, nur nicht damit dass es beim motorradfahrer anders ist als beim Autofahrer, denn könner und nudelaugen gibt es da und dort und wenn ich das mir so anschaue was an den Wochenenden alles Motorrad fährt dann muss ich sagen, es gibt offensichtlich sehr wenige die sich mit privater initiative einem Training unterzogen haben, wobei es am schlimmsten in den Monaten juli - August ist wo dann noch ein paar Möchtegerns die große urlaubstour machen, mit 500 km jahresleistung bis zum Urlaub dann die große fahrt nach kroation oder wenns hoch herkommt nach südfrankreich

jo, owa de mitbremserei aufm hintaradl hot ned BMW erfunden. des gibts bei da Honda CBR 1100 XX Superblackbird scho seit anfang - genannt CBS (=Combined Braking System). I was gor ned, ob die aundan BMW-mopeds des a hom (GS z.b.)

De mitbremserei is owa sowos von wurscht, weil des so minimal is,dass des maximal a leichte streckung des fahrgestells verursacht, wos jo an sich ned so bled is. bremswirkung is owa aufgrund der elektronischen oder hydraulischen bremskraftverteilung nahe null und des is guat so.

warum frogst?

wia tät do da hansi spgn? Bääärig

des is a da grund warum i so neuralgische lange wochenenden meide zum mopedfohrn - do san ma afoch zvü deppen untawegs.

aber dann komme ich leider selber nicht zum fahren weil unter der woche bin ich in der arbeit

wenn geht, meide ich auch die typischen strecken wie höllental, aber KK liegt halt ums eck von mir, daher dorthin eher unter der woche als abendrunde nach büro auf einen kaffee rauf.

wenn’s net von de italiener kommt… die erste serie 850 le mans hatte sowas ja auch, soweit ich weiß…

Früher hat das Verbundbremse geheissen glaub ich. Damit haben laut Wikipedia (Verbundbremse – Wikipedia) die Deutschen bei Tornax 1928 angefangen. Dann kamen aber schon die Italiener (Moto Guzzi). Honda hat das ganze dann noch mit ABS kombiniert (ab 1996), wobei das nur optional für einige wenige Modelle zu haben war.

Das stimmt ned ganz. Die Bremswirkung is scho recht super weil das ja dreistufig funktioniert.
Wennst leicht bremst macht die hintere nix, wennst mittelstark bremst macht die hintere mit und wennst heftig bremst löst die hintere wieder.

Und vor allem wennst hinten drauflatscht macht es sehr Sinn, weil’s vorne merkbar runtergeht und somit die hintere sehr stark verstärkt.

mk, bei mir geht vorn gor nix runta beim bremsen, scho amoi vom duolever ghert?

und de hinterbremsen bei da K1200S is fürn hugo. de derfst ned amoi schief auschaun, setzt des ABS scho ei um a blockiern zu verhindern. und ohne ABS (hob i amoi testweise ogsteckt) is genauso fürn o… weils glei blockiert. i bin ned so da drifter-typ, dass i des brauch.

…i des amol probiern will…

Jop de GS hod des a, darum hob i jo g’frogt ob des DEINE a hod!!!
Mol schaugn vielleicht losst mi da Kollega amol foahrn… (mit der GS), fois i do uffekumm auf de hoche Gas!?!