Sehr geehrter Herr MayerPeter 5 1/2

… da Maya is wem einegnoscht ??? Oiso des hätt i ma ned denkt … so ein Rowdie oba auch :grin: :grin: :grin:

Tommy es kunntat a aun mein schwochn Bremsliacht liegn … :wink:

… müssma das noch mal Anna Lysiern …

Also auf normal Deutsch: Die scheiss Tiroler (Frechheit) kommen rüber unsere Mädchen sillisiern, Schwanzerln habens wie eine Wagendeichsel.

Nun gut also zu meiner Frage … als das Sprücherl kreiert wurde … gabs da schon Playmobil LKW´s ??? :grin: :grin:

Ich mein Silli ehrlich … wie willst du um Himmels Willen auf einer R1 oder Gixxarin reiten mit einer WAGENDEICHSEL in da Wäsche ??? Das geht doch gar nicht. Ich sag dir meine Version …

Das ist wie immer in der Geschichte … falsch übersetzte Überlieferungen :grin: :grin: :grin:

… da Silli hed en „Wagadiggsla“ in da Wäsch … d´Füß ham eam weh dau … :grin: :grin: :grin:

… mechast du mit sowos in da Hosn Mopedfohrn ??? Des muass jo weh tuan … drum san de Tiroler immer so grantig, drum :wink: :grin:

…a bisl to late… :smiling_face:

…auch von mir nochträglich ois guate zum schlüpftag… :wink:

grüßli ausm grenzgebiet

stadtmensch ,das ist keine deichsel
:grin:
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
oba werd scho noch werden
lg silli

oba Des is ane, Eha in Deina Greß , Denk i amoi :grin: :grin: :grin: :grin:

Fürn Gerry Buam…schau rechts do wo da Steckn festgschraubt is …Des is a Deixl :smiling_face: :grin: :grin:

Lg PT

… wüst a Mäderl in Xiberg glücklich mochn ??? In Wien haurat ma da da4 ane ins Gsicht Silli :wink: :grin:

woascht esch jo eh Gerry :smiling_face:, bei De Raubrittalle, waht ebn a Andersch Rauhes Lüftale :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg PT

… mit an gschlitztn Hoizstaberl ??? pervers oiso wirklich :wink: :grin:

do hob i jo noamoi Glick ghobt, dasst ma net vollalloholisiert begegnt bist, wia i aum Sonntog in Pledandorf wor. :grin:

A vo mir - spät owa doch - ois Guate. :wink:

Ttztzzzzz …Schrotti , Schrotti , wos soi aus Dir no werdn :eyes:…sowas tut man doch nicht :dizzy_face:

zumindast ned Zuagebn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg