Sehr geehrter Herr MERVIN

ich bin 4 Tage zu spät mit der Antwoirt :grin:

Dankeschön

…a dass die da Forumsblockwart no ned ausglöscht hod! :cold_face:

A da olpo is a goarschtig!
No dem werd i wos dazön, soboid er mi neama blockt hod!

wenns mit m Wyatt „the quiet - Mervin“ redst - aufpassn, der konn zuahaun! Block eam guat!

HU

…Kuchen an! Wenn ka Obst dabei is - eventuell! :wink:

Nuamoi: Ois Guade! :grin:

HU

A Riesen Schwarzwälder Kirsch - und I kriag die Kirschen :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Sie poppeln nicht mit Ihren Beamtengriffeln in meinem Kuchen herum! :face_with_diagonal_mouth:

Sie nicht! :wink:

Topfenobers!

HU

Da o. hottn o. beleidigt und jetzt hot da o. den o. gebolokt! :cold_face:

O. jemine

HU :wink:

…Du Brätzutzler! :sob:

Sonst block i di doppelt! :wink:

HU

…i trink Kaffee! :wink:

HU

jetzt wirds owa boid wirklich kraunk. :rage:

Hobts es olle Fasaschmeichla gsoffn? :sob:

Mir san do beinhorte Beika und es londts eich do zum Kaffeekränzchen ei und da ane futtert scho de Kirschn vom audan sein Tölla.

DES GEHT AFOCH Z`WEIT!!!

Reißt´s eich zaum Kreizteiflnoamoi. :rage: :cold_face:

Kana kriagt wos vun meina Tuartn! :rage:

HU

Kein Thema. Der Mervin is a Semi-Pazifist. Der tut keiner Fliege was zuleide, wenns eam ned aunscheißt.
Oiso ungfährlich fia mi … :wink:

… bestätigen … aber zu 100% !!! :wink:

LG da Gerry :wink:

Danke Jürgen

Danke

Da Herr Rat hod Purzltog :eyes:…ghobt :grin:

Bitte um vazeihung :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:, Daher Nachträglicher, als eh schon nimma geht, oba Dafür um so Herzlicha, Ollas Guate, und a Gsunde scheene Saison 2012
wünscht Pilligrant :wink:

:wink:

Ich glaub ja eher dass in unserm Alter der Durschmesser der Torten die alle Kerzen beherbergen könnten einfach zu groß wird für die meisten Wohnungen … ich mein wer hat schon so viel Platz :grin:

Ws ist schon dabei einfach nur die „Jahrzehnte“ zu erwähnen :wink:

Da Herr Olpo hat heute übrigens an super Vorschlag gemacht wo ma echt wienerisch und guad essn kennan … des moch ma a !!! :wink:

http://www.gasthaus-kopp.at/

Bis boid … da Gerry :wink:

… tua ma söba a nix OBA wennst unsern Essn des Essn wegfrisst daunn oba, du des sog i da !!! :grin:

Schau … wenn ein Lokal gut ist und das ist ein solches und noch dazu in Wien beheimatet ist und das ist es … muss man bedenken dass Wien an die 1,8 Mio Einwohner hat (obwohl die 1 Mio eh nicht hingeht weil ja kein Schwein essen dürfn) muss man eben überall dort wos gut ist reservieren. :wink:

Okidoki ?

LG da Gerry

… zum logiern guad gnua … :grin:

Mei Freind da Gregal hod ausgsteckt und des is a Spitzn Heuriga … http://www.schup.at/site/default.htm

Können aber auch gern nach Grinzing pilgern … :wink:

… dass se de zwa kennan … :wink: du Sensibal du :grin: