ich bin 4 Tage zu spät mit der Antwoirt
Dankeschön
ich bin 4 Tage zu spät mit der Antwoirt
Dankeschön
…a dass die da Forumsblockwart no ned ausglöscht hod!
A da olpo is a goarschtig!
No dem werd i wos dazön, soboid er mi neama blockt hod!
wenns mit m Wyatt „the quiet - Mervin“ redst - aufpassn, der konn zuahaun! Block eam guat!
HU
…Kuchen an! Wenn ka Obst dabei is - eventuell!
Nuamoi: Ois Guade!
HU
A Riesen Schwarzwälder Kirsch - und I kriag die Kirschen
Sie poppeln nicht mit Ihren Beamtengriffeln in meinem Kuchen herum!
Sie nicht!
Topfenobers!
HU
Da o. hottn o. beleidigt und jetzt hot da o. den o. gebolokt!
O. jemine
HU
…Du Brätzutzler!
Sonst block i di doppelt!
HU
…i trink Kaffee!
HU
jetzt wirds owa boid wirklich kraunk.
Hobts es olle Fasaschmeichla gsoffn?
Mir san do beinhorte Beika und es londts eich do zum Kaffeekränzchen ei und da ane futtert scho de Kirschn vom audan sein Tölla.
DES GEHT AFOCH Z`WEIT!!!
Reißt´s eich zaum Kreizteiflnoamoi.
Kana kriagt wos vun meina Tuartn!
HU
Kein Thema. Der Mervin is a Semi-Pazifist. Der tut keiner Fliege was zuleide, wenns eam ned aunscheißt.
Oiso ungfährlich fia mi …
… bestätigen … aber zu 100% !!!
LG da Gerry
Danke Jürgen
Danke
Da Herr Rat hod Purzltog …ghobt
Bitte um vazeihung , Daher Nachträglicher, als eh schon nimma geht, oba Dafür um so Herzlicha, Ollas Guate, und a Gsunde scheene Saison 2012
wünscht Pilligrant
Ich glaub ja eher dass in unserm Alter der Durschmesser der Torten die alle Kerzen beherbergen könnten einfach zu groß wird für die meisten Wohnungen … ich mein wer hat schon so viel Platz
Ws ist schon dabei einfach nur die „Jahrzehnte“ zu erwähnen
Da Herr Olpo hat heute übrigens an super Vorschlag gemacht wo ma echt wienerisch und guad essn kennan … des moch ma a !!!
Bis boid … da Gerry
… tua ma söba a nix OBA wennst unsern Essn des Essn wegfrisst daunn oba, du des sog i da !!!
Schau … wenn ein Lokal gut ist und das ist ein solches und noch dazu in Wien beheimatet ist und das ist es … muss man bedenken dass Wien an die 1,8 Mio Einwohner hat (obwohl die 1 Mio eh nicht hingeht weil ja kein Schwein essen dürfn) muss man eben überall dort wos gut ist reservieren.
Okidoki ?
LG da Gerry
… zum logiern guad gnua …
Mei Freind da Gregal hod ausgsteckt und des is a Spitzn Heuriga … http://www.schup.at/site/default.htm
Können aber auch gern nach Grinzing pilgern …
… dass se de zwa kennan … du Sensibal du