Folgende woin hier a Kostenlose Werbungs Aktzione durchziagn
…Kanntat und ist mir ansich eh Wurscht, is eh ned mei Forum
…i hobs Nur hi- ghängt weils Ofach zu Deppat zum Hallo sogn sind.KOANA BRAUCHT SICH IRGANDWIE VORSTELLEN, bei mir sowiso ned. ABER A GANZ NORMALES HALLO ODA SERVUS sollte auch in da Heitign Intanet Welt schon no möglich sein.
Des sands: Alle am Heutigen Tag Registriert Alle Grußlos und Alle mit Werbung versehen .
Außadem empfinde ich Des Unfair gegenüber den Händlern usw, Die Werbung hier Bezahlen!!!
i moan Veraschen dua i mi wenn schonn - dann imma no sölba
- oba sicha Ned Die oder Der Einzelne Kaschpal do
[size=200][color=#FF33CC]Zempertuk
Getans
wys890tran
Hugobreti [/color][/size]
Browts21
Beste Grüße Pg
kunnts leicht sein dos dir a bissale fad is ?
oba de beiträg áfoch net gsegn sunst hätt i mein senf scho dazua gebn
oso Herr Pilgi da muaß i da sicha recht gebn ollas wos hinkehrt wia kummt ana dazu für sei Werbung zum zohln und manche umgegan des
wenns dir eh wurscht is…warum regst dich dann so lächerlich auf?
ansprechpartner
des kennens lei in der zentrale selber lösen
in profile können wir net eingreifen
lg ausn süden
Na wiso, mir get des halt am Oarsch
…weyl ma vurher (vorm anklicken )ned weis um wos es da geht. Desweiteren kann ja auch Ausnahmsweis amal Beitrag dabei seyn wo ma durchaus was lernen kann. (zumindest in den Fach -Fredln)Wenna scho Werbung Ummasonst machn will dann kannas jo im Tratschal a mochn; UND ALLE können dann drüba Lachn oda Heuln is ma wurscht- Oder Er (Sie) wendet sich eben an 1000 ps und schaltet a Bezahlte Werbung wia a Jeda Normale Andere Dantla auch.Des Ganze hod ansich Nix Persönlich mit Dem Troll zu tun. i mog halt ned Dieses Zecknverhalten weils einfach ungerecht is und aus.
Üwahaupts wos is mit Dir?host scho Resigniert
…friaras woarst a Dafür das ma BEIM ERSTEN BEITRAG WENIGSTENS AN GRUASS VOM STAPL LÄSST…oba is ma wurscht, i WER SOICHANE GRUSSLOSEN WEITER DARANN ERINNERN-AUCH WENNS GEGEN IRGENDAN TREND IS -
Schönan Tag no und Lg Pg
Die Beiträge stehen in Folgenden Fredln:
1 x in Supermoto
2x in Umfragen
1x Schweiz
usw
…ABER NOCH SCHNELLER GEHTS NATIRLI wennsd Die oben angeführten Namen einfach bei Member (Suche) eingibst dann sigstas eh…
Lg Pg
Und wos geht Des Dich an …kehr Liaba vur Deina Eiganen Porta …vazapfts a Bloß an Greßtn mist. und Des eh Grußlos
, Des hätt mich bei soichane wie Dir eh Gwundat wenns Aundast gwesn wär 
Da host Deine Ergüsse Sehr gscheid 
… - 25.5.2012 18:15:14
daylight2
1 Beitrag
Status: online sorry dass i mi do jetzt einmisch…aber do steht en termin…is am 09…aber lesen sollt ma scho können…nur was i nit ob des lesens dir mächtig ist
im Bezug auf Olpo
2 Beitrag
pfff - 15.9.2012 20:40:12
daylight2
Status: offline du wirst nie gscheiter peda…jedes jahr des selbe mit dir
in Bezug aufn Maya Buam
und 3 Beitrag steht eh Jetzn obn
Dankscheen für Dei Antwort Optorg.
Lg Pg