"Sheiß Bullen"???

Wobei ich bis dato beim Motorradlfahren auch keine schlechten Erfahrungen
mit der Rennleitung gemacht habe.
funktioniert halt meist nach dem alten Spruch:
„wie man in den Wald hineinruft, so hallt es zurück“
lg
martin vulgo osterhase

Opi- mit Dir foahr i eh need :cold_face: …weyl bisch dahinn -hosd Bestimmt scho Neiche Pneus , auf Deim Achthundata Jamma :sunglasses:…und daun hanni üwahaupts koa Tschääntz -mehr :grin: :sunglasses: :grin:

lgpt

jo…moch i :smiling_face:

Lg Pg

… noch nicht gefahren - du sogst es Silli :wink:

komisch i kriag de speed tickets imma nur fürs auto … vielleicht is ds moped zschwoch …

jo Vielleicht kaafsta auch Endli amol a Gscheids Moppal wosd des a griagst :wink:…Bedienen kaunst es jo Einigamaßn :smiling_face: , wos i so gsegn hob :grin:…loß de Bravn Bairischn bei Eanane 4 Radlign Huat Schachtln des könnens eh Bessa :wink:…hob Heite es Vagnügen in ana Ziemlich Leeren Stodt mit am echtn M3 Weiß ghobt…Nana koa Tirk :sunglasses: für aun Echtn M 3a hobns aun Oarsch no zweit drunt :grin:…woar in da Kopp stroßn …wurscht aum Schandi woas wurscht …am M 3 le Foahra und mir a :grin:…Jeda um 35 Eukn erleichtat -mocht Nix de Gaudi woars ma wert :wink:…woar a Italiano aus Milano a Echta :sunglasses: …owa koa Prolet …i her Eam jetzn No sagn …Was Du aben Machina in Diese Moto :eyes:…darauf hob i Nur gsogt : Heast Du bist Sölba Spaguzzi und kennst TM ned ? :grin:…Auf Jedn Foi habn ma Adressn tauscht …weyl sowas daugd ma …weyls ohne Hass gangen ist …Und Jaaaaaaaaa!!! , bis weit auffe Kmh mäßig wia weit sog i ned …hoda koa Leibal ghabt de Blaade M3 Sau :sunglasses:…owa daun wära sicha Bessa gwen …Jo mei so ists halt :wink:

Leben und Lassen :wink:

do des is wos für Di :smiling_face:

i bin gaunz zfriedn mit meiner bä äm wää :grin: Do hätt da M3 a ka leiberl ghobt, ned amoi am end von da fahnenstaungan :grin: :grin: :grin:

… wenn i ned genau wüssat wos du fohst … :wink:

eh Hr W-dS des woas i eh :dizzy_face: oda denkst dos i bleed bin im Auto Bereich :rage:…owa um des gings auch goar ned …sondan es ging Lediglich um a Achtal wos dem Paroli gebotn hod …vaschdeschd :wink:…zb so a Achtal wo Die Deppatn Blau weißn Nia aufd Fiaß stölln können oda woin …weyls so Eingebildet wia Halli Galli saind :sob: :sob: :sob:…Und Des Zeichnet für mich Ihr Gaunz Eigenens Trauaspül als Humorbefreitn Wöld Konzern…Imma auf Andere Runta Spuckn -oda Scheißn …jo i was des is ofach …Oba wehe De Batterie kimmt Irgend waun amaol Zurück -Dosse Zurück kommt steht für mi aussa Frage …do gehts Nur noch um den Termin WANN !!..Hoffentlich Erleb ichs noch …li dad Eana so Gern Direkt ins Gsicht Spuckn wegen Ihrer Endlosen Eingebildetheit :sob:

a wasst pili, die markenhysterie von de bäämwä besitzer geht mir a scho lang am geist, deswegen bin i beim bäämwä mopedclub wieda austredn. des wor ma zbled durtn. de hom mi a ned vastaundn wia i eana gsogt hob warum. mocht nix, fia mi is des mopedfoarn wichtig und ned des logo auf da kraxn. dass meine a bäämwä is is pura zufoi, hot se afoch so ergebm. typischa bäämwä fohra bin i sowieso kana und werd i a nie wern und des is guat so.

I nitt,mitm Auto foar i e christlich. Wenn a ticket,dann fürs parken…

a wasst pili, die markenhysterie von de bäämwä besitzer geht mir a scho lang am geist, deswegen bin i beim bäämwä mopedclub wieda austredn. des wor ma zbled durtn. de hom mi a ned vastaundn wia i eana gsogt hob warum. mocht nix, fia mi is des mopedfoarn wichtig und ned des logo auf da kraxn. dass meine a bäämwä is is pura zufoi, hot se afoch so ergebm. typischa bäämwä fohra bin i sowieso kana und werd i a nie wern und des is guat so.

[/quote]

Jo oiso in so Marken Vareinen :sunglasses: woar i a no Nia in 30 Joahrn -ned :wink:…is ned mei Wöld …aba Bitte wenns Wer braucht warum ned -geht mi nix an -bzw. hod mi Nix anzugehn :wink:…Friaras bin i Ganz Gern mit da Gruppn gfoahrn , wo Eh Jeda a Andere Marken- Moppal mäßig bewegt hod -des woar auch Wichtig um Die Kleineren oder Größeren Unterschiede :sunglasses: Der Jeweiligen Moppaln amal a Bissal Näher Betrachten zu können . Die Fahrzeuge wurden auch Untereinander ab und zu Getauscht bei Einigen Ausfahrten , zumindest halt für a Kürzere Zeit . Des hat aber gereicht-zumindest mir - um zu wissen ob Einem Des Jeweilige Moppal daugd oda ned .Eh kloar wenns Einen daun damit aufd Pfeiffn ghaut hod …hod da Schaden a dem Jenigen ghört , Der wo Ihn Verursacht hatte …auch da Gabs Nedamoi a Diskussion darüber , Des woar von Anfang an Klar . Und ja sowas is scho passiert , Glücklicherweise ned mir :wink:, hätt owa a Guat seyn können , bei Unsara Allgemein -Angepisstn Fahrweise :grin:

Bei De 4 Radler woar i im AM und auch Jaguar Owners Club …owa des hod eha Gschäftliche Hintergründe ghabt …weyl wennsd do ned drinn bist -kaunst Die glei schleichn bei Denan Die sowas woin :wink:

i bin sicha a ned Viel Anderst als Andere …wos mein Moppal Geschmack angeht …Des Eine oder Andere mag man eben , weils Einem Optisch und evtl auch von da Technik , und auch Sitzposition …bzw dem Einsatz zweck her gefällt , Und Andere eben ned .

Allerdings Bevorzuge ich halt scho seit Je her Exoten Moppaln …sehe auch ned ein warum ich des ändern soit , und deswegen tue ichs auch nicht :grin:

Schönan Feiertag noch wünscht Pg

i griag a koa Ticket :wink:…weyl ich abe ga keine Audo :grin:…bringt ma in Wean Nix außa Vadruss und Schererein :cold_face: . Wenn i Unbedingt amol eins Brauch dann Miete ich mir eins , wos goar ned so Teua ist wie man Vielleicht denken mag (wenn man Bereit ist sich Diesbezüglich a Bissal umzuschaun ) …Vorteil , Die sind Neuwertig und wenn ichs nimma brauch stell ichs zrück und damit aus den Augen und aus dem Sinn .Aber Wichtig …Optimales Versicherungs Paket dazu Abschließen ned vagessen .

Lg Pg

jo jo,so seins de mowedfahrer,imma an unschuldigen finden,
des habens glei :grin:
i moanat des liegt nit am mowed,oiso an wemm sunnsten noch,
was kammat do in frage :eyes:

aun da sozia :grin: :grin: :grin:

I mag mei Duc scho ganz gern und a de anderen Radln der Familie.
Weis afoch schee san.
Aber gottseidaunk gibts so vü verschiedene, dass a jeder was find.
Hab a scho überlegt in Ducati Club, aber sovü Zeit hab ned, und ausfoan mechat i wohin i wü oder de Habera.

lg

folsche antwort,also weisst eh genau ,wer der schuldige ist,
die obere hälfte des motorrades :grin:

des hasst i soi mei sozia daham lossn. ok, des erklärst DU ihr, weil sie is mehr geil aufs foan wia i :grin: :grin: :grin: