Sicher auch bald bei uns

auf de Tanten und Onkln schieben, de arme buglate Vawandschaft  :wink: :wink: :wink: :wink:
 
a alles guate im Neichen  (was a immer drann neich oder anders is)

ärmer sind die Fußgänger, vor die Feiertäg is jeden Tag einer zamgführt worden und sehr viele haben dies nicht überlebt. Dann hast es in die Nachrichten der Fahrzeuglenker erlitt einen schweren Schock! Woan i sowas her, da hauts ma des Essen zommen de Zähn aussi!

Worst Du no nia in ana Situation wo gaunz knopp nix passiert is (und daß nix passiert is woar nedamoi aunnähand Dei Vadienst).
I scho ab und zu.
Und I bin froh, daß nix passiert is, waas oba mit Sichaheit, daß ma des urndlich zuwegangat waun durch mei Schuid a aundara valetzt oda goar tot warat.

Sei ned so arrogant, passiern kaun gschwinda wos ois da liab is.

Edit (Nochtrog):
Bsundast bei Fußgänga de oft völlig hirnlos irgendwo vieregrennt kumman, ohne jegliches schaun.
Du fiahst den zaum, bist Schuid (zumindest kriagst de volle Schuid wos gaunz schnöll Dei Existenz zaumhaun kaun) obwoist subjektiv vielleicht goa nix (großortiges) foisch gmocht host. :hushed:

ja nicht das Problem, sondern, dass der arme der den Unfall verschuldet plötzlich bedauernswert
" unter schwerem Schock steht"
und das stört mich, kein mitleid mit dem unschuldigen Opfer sondern mit dem schwer geschockten Täter!

logisch: das bedauernswerte opfer is tot, dem isses vermutlich ziemlich wuaschd, wies ihm geht oder wers bedauert.
der verursacher des letalen zustandes des armen würschtls muß mit der verantwortung dafür (ev auch gegenüber unmündigen dritten…) weiterleben.

der darf dafür beizeiten schon einen schock kriegen, des is nix angenehmes … find ich fairer, als sich auszuschüttln und zu sagen es woar nix. a schock is ka (straf)milderungsgrund, aber a zeichen für bedauern.

wos manst, wos des fir a gaude is, wenn a so a deppata depp zwa meta fur deim vurdaradl vom gehsteig owa hupft und du fiast den deppn nieda… du horta hund hättest do sicha gor kan schock, du gaunz sicha net…
:face_with_diagonal_mouth: :cry:
owa i bin jo a „softie“, mi tat’s scho herbeidln… und daunn de knochnsplitta in da vakleidung aussawoschn miassn…igitt… da nexte schock… :sob: :cold_face:

… des vielleicht ned sosehr ois bewußt vaübtes Vabrechen wohrnehmen wos a Opfa und an Täta gibt, sondern afoch ois Unfoi.

Der is zwor sicha durch irgendan Föhla vun an von de zwa (oda beide) passiert, oba kana hot des woin (und sicha is fia den der draufzoit (oda seine Aungehörigen) schlimma, oba in da Regel wird des fian „Täter“ a ois aundare ois anfoch sein.

Wäu nua wäu da Fußgänga da schwächare is, muaß a jo ned automatisch da Unschuidige sein.
Stöll da fua a Fußgänga rennt blind aufd Stroßn, a Autofohra varreißts Auto wengn eahm und bricht si im Stroßngrobm des Gnack.
Is do a da Autofohra da TÄTER?

nurmer mit der zweitn,
ich lass jemand aus dem Parkplatz rausfahren oder über den Zebrastreifen gehen , das gibt dir unheimlich viel gutes für den restlichen Tag Leben und leben lassen, dass ist die Devise.

Ist dir noch nicht aufgefallen, dass zunemend mehr übersehen wird , der Vorrang genommen oder eben eine dunkel gekleidete Person in der Abenddämmerung einfach über den Haufen gefahren wird.
In meiner Zeit als Berufskraftfahrer habe ich wenn ich es vermeiden konnte meine Ruhezeit in den Wintermonaten auf die Zeit zwischen fünf und acht verlegt und so die Gefahr einen Fußgänger zu übefahren minimiert. wieso ist der Fußgänger der Schuldige und nicht der Autofahrer der diesen übersehen hat?

Berufskraftfahrer mehrere male um den Erdball gefahren, hatte keinen Unfall an dem ich die alleinige Schuld auf mich nehmen musste, bin sehr dankbar dafür, dass mir nie ein Kind vor meinen 38 tonner gerannt ist und ich unbescholten meinen Ruhestand genießen kann. Wass ich zum Ausdruck bringen will ist, dass heute niehmand mehr Verantwortung für sein tun übernehmen will, dies ist Sache zur Zeit. Man sucht irgend welche Ausflüchte um seiner Verantwortung zu entgehen.

… rücksichtsvolle Heraungehensweise is jo eh leiwaund, und I mecht a ned den Fußgängerois automatisch ois schuldig erklären.

Oba nua wäul a da Schwächare im Zusaummenstoßfoi is, is a ned automatisch unschuidig.
Und dunkel aunzogn bei mieser Sicht auf da Stroßn herumtaunzn is vaauntwurtungslos!!! In sein ureigenstem Intaresse soitat a Fußgänga des ned mochn!!!

Und jo! Jeda normal denkende Mensch wird an Schock kriagen, waun a realisiert, daß a an aundan schwer valetzt oda goar umbrocht hod.
Völlig unobhängig vun da Schuidfroge.
Des miassast Du ois Kroftfohra doch am ehastn vasteh … :eyes:

I siach a ned wirklich wo si wer aus da Vaauntwurtung stöhln wü, nur wäu a an Schock üba an Unfoi hod.

Wia scho fast imma- Pifgoinia Hustet, und Ostarrichi, hod Grippe :rage: :cold_face:

i leb in da foischn Zeit :wink:-Jo i weis :grin:
frairas woar Des amoi Aundastrum :smiling_face:

Lg Pg

:wink:

stimmt- weyl da Nappi-Bonni und seyne wildn Mannen , hod scho anmal greicht :sunglasses: :grin:

Lg Pg

woas zwa ned wen Du manst :grin: …weil Wir Boarischn hatn durchaus des Vagnügn mit De Franzmandaln so a Bissal Spasettl zu hobn :smiling_face:…bis 1813 saind ma Erpresst mitgrennt mitm Nappi, daunn gabs no a poar aufs Aug für De Gande Nation in de 1870 Joahr :grin:…UND DANACH intaressierts mi need weyl da kam Der ERZWUNGENE ANSCHLUß an De Berlina Preißn Beidln :sob:

wenn mans Genau nimmt UND DAS TUE ICH BEI GESCHICHTE DURCHAUS :dizzy_face:…woarn ma scho bei da Weana Befreiung gegen Die Osmanen dabei…auch De aus Baden , Lothringen , Polen usw…weyl da Franzn König damals sogar De Osmanischn untastützt hod…

Tja Krieg ist Krieg …und Kunst ist Kunst…auf Beiden Seiten haben Sie sich Nix Geschenkt-und das ist Gut so

Ciao Pg

… reg ich mich nicht auf weil erschtens is es nicht gaaaaanz spo schlecht wie gemacht wird udn zweitens hat es sicher Gründe warum Vanucci oder Rukka immer diese Reflektoren einarbeiten. Ich hab das auch an meiner Tex Wäsch und mir is des seit vielen Jahren relativ schwer scheissegal.

… ich bin dreimal abgestiegen (unfreiwillig) jedesmal mit einer Vanucci Textilwäsch und hab das wunderbar überstanden ausser die blauen Haxn aber das hätt ich auch in ana Ledanan ghobt. Schau mal Vergleiche an von Leder zu Keflar … do wirst Augerln mochn :wink: und schreib ned scho wieder so ERNST … L :grin: :sob:

Wiki:

Die Fasern zeichnen sich durch sehr hohe Festigkeit, hohe Schlagzähigkeit, hohe Bruchdehnung, gute Schwingungsdämpfung sowie Beständigkeit gegenüber Säuren und Laugen aus. Sie sind darüber hinaus sehr hitze- und feuerbeständig. Aramidfasern schmelzen bei hohen Temperaturen nicht, sondern beginnen ab etwa 400 °C zu verkohlen. Bekannte Markennamen für Aramidfasern sind Nomex und Kevlar von DuPont, oder Teijinconex, Twaron und Technora von Teijin.

ALLES ANSICHTSACHE :wink:…eben Des sag i auch…seit 84 hods mi scho paar mal gwafflt…nedamoi Brav am Ring -sondan im Normalen Strassenvakehr :cold_face:.Endergebniss…EGAL OB LEDA ODER TEXTIL …wennsd drann bist -Bist drann…Braucht ma Bloß Drüba kurz Nachdenken
und sich Seyne Eigenen Wunden Lecken wenn ma Üwahaupts vor had Länger Moppal zu fahren-EGAL welcher Hubraum es Risiko is es Gleiche.

Lg Pg

ja…den Gibts Der wird De Brotn :dizzy_face: …dosd glaubsd De Echtn Bonny und Clyde woarn a Erholungsurlaub…Du Hässlicha Haide :rage:

… des is so a ungläubiga Thomas … den wern mir nimma ändern den oidn Mau :grin: :grin: