Sinnvolles TUNING meiner FZR 1000?

was machstn so früh schon wach?

schlafen :slight_smile:

werd am frühen nachm bei dir vorbeischaun…

sorry dass i gestern ned angrufen hab übrigens, war ziemlich mies drauf…

gestern eh n ganzen tag im bett…

was habn die weiber denn angstellt?

krank oder lang aus?

freitag abend sans kemmen, i hab eana gsagt sie solln mi am samstag weckn wenns weggehn (auf die studienmesse) weil i gern mitgehn dad. als i dann aufgwacht bin war natürlich ka sau mehr da.
gfahrn sinds dann samstag nachmittag weils da christine ned guad gangen is und sie auf da couch ned guad gschlafn habn…sehr leiwand des ganze…

nur miad…

tja, näxtes mal werdns dann wohl ka platzerl zum pennen habn wenns sa sie so deppat aufführn

frauen…

übrigens…

fear is the path to the darkside, fear leads to anger, anger leads to hate, hate… leads to suffering!

19.Mai!!

sonntags um die Zeit - bist auf Frühschicht? fg

Hoffe ihr hattet Spaß am Freitag … und dass die Kassa auch so halbewegs gestimmt hat :wink:

LG, P.

leider.
hab im mom viel zviel glück in der liebe und deshalb… :frowning:

wenigstens hats an spaß gmacht und i werd so schnell nimma dorthin schasun… ggg

klingt ja nach pflichttermin (genauso wie der 6.mai…)

somit hattest dir einen eindeutigen Liebesbeweis abgeholt - ah net schlecht … aber noch besser wär natürlich beides zu haben (gelingt mir übrigens so gut wie nie)

LG, P.

läuft da an? ich hab nur kingdom of heaven gfundn…

da eröffnet in wien ein louis GIGA store!!!

aber wenn dann nur die negative seite ggg

lg,
SIGI

hast ma eh gsagt, hab nurs datum damit ned in verbindung bracht…und i hab scho dacht du stehst auf orlando bloom filme g

da gibts sicher schöne eröffnungsangebote…hehe…i sigs scho kemmen, da werd i mein tankrucksack brauchen :slight_smile:

wennst dei Reim’ endlich mal wäscht und der ganze Dreck drunten ist wirds a wieder a bissl schnölla gggggg
grias di Tom

werd ma sicherheitshalber den transporter vom jürgen ausborgen ggg

und i schau dass i no an anhänger irgendwoher krieg…des teil hat doch hoffentlich a anhängerkupplung oder? :slight_smile:

ned kann ma die kupplung sicha im gigastore kaufen gg

Do steht da Peda jetzt oba auf da Leitung … ??