€ 270.- baut dir bagster die sitzbank pipifein um schau mal auf e-bay, da finst des
cu
heli
€ 270.- baut dir bagster die sitzbank pipifein um schau mal auf e-bay, da finst des
cu
heli
cu
heli
… de passat auf’n Silli sei Yamsn?
Nachdem du jahrelang mit deinem selbsternannten 1100er Scheisshaufen gefahren bist, spielt das keine grosse Rolle mehr. Wobei, so aus Sentimentalität würde dir das vielleicht sogar gut bekommen.
i hob a a Marter Bankl … i brauch a koa Teire Gel Sitzbank, von Irgendwem …hob ma so a Radla Hosn mit Gel einalge gekaft Funzt wunderbar
, und ist zumindest für mich ausreichend …auch wennsd a Bissal Älter bist als ich Trotzdem
isch scho komisch …sonschd stellschd di jo a nit so Dappig aun
Lg PT
der alten vfr hatte ich ein gelkissen drauf, und brachte schon etwas - konnte damit 100km fahren anstatt 50, ohne das mir olles weh tat…
auf der jetztigen hat der vorbesitzer einen sattler drüber lassen: bessa gehts nimma… ka zwickn und zwackn mehr. jetzt spür i von an tankstop zum nächsten nix mehr, wo olle anderen schon jammern…
Dh die Empfehlung: Auf jeden Fall zu an Sattler - koschtet zwar richtig, owa das Resultat is unbezahlbar!
lg
dem hast du recht,bagster ist sicher besser,als a sauteures sitzkissen,
woost dann koa gfühl mehr für´s mowed hast.
griasserl
tuans ma do meine aktuellen und ehemaligen moturradeln nit beleidigen,
weil…aufregen tu…muass i ehna bei de ausmister melden
…immer noch aufregung,…puls 200…
s oanzige mal,wo ma a sitzbank zuhart war,de 450 bmw enduro,wo der schwingendrehpunkt beim ritzel ist,
oiso des war beinhart,aber beim enduro fahren hockt ma eh selten
griasserl
ö ha du a guat im reennen - 122o
isch scho komisch …sonschd stellschd di jo a nit so Dappig aun
da hast recht,irgendwie kimmt ma vor,
es versteht mi koana,
i brauch weder a radler hosen,weil bin ja kein biker
noch sonnst irgend a kissen,i mags kontaktfreudig,
konn i nit haben wenn i des motorradel nit gspüren tua,
bin mit der drz 400 sm a tages fahrterln vo +600 km,rund um den stelvio gefahren,
wennst auf annera karten schaugst oder a im www siehst was es so an pässen gibt in dera gegend,
und ja es hat spass gemacht a mit meim olter
hab den beitrag ,eigentlich lei angfangen,weil i ma denken tua,
des is a abzocke mit dem kissen
kost viel und bringt nix,wia ma ja an den antworten ausse lesen kann
griasserl
ORIGINAL: silli
i brauch weder a radler hosen,weil bin ja kein biker
noch sonnst irgend a kissen,i mags kontaktfreudig,
konn i nit haben wenn i des motorradel nit gspüren tua,
jo wiasd glaubsd wirds scho Richtig sein für Di daselbst-Silli …Nur außen trog is oba a ned Die Radla Gel Hosn …auch beim Sitz Gefühl hod sich ned wirklich was Geändert weils ned darauf ankommt wia Dick des Poista oda Einlage ist , Sondern aus was für am Material , es besteht in dem Fall halt a Gel …da gehts auch darum das eben gewisse Druckstellen , beim Länger Fahren a Bissal Besser geschützt und abgefedert werden , und dadurch sitz ich auch Gerader am Moppal wos wiederum zur Folge hod das i Länger drann Spass habe und ned so schnell wia Ohne Gel Hosal ermüde …noch dazu hält es Gewisse Regionen warm , wos i a ned für so Unwichtig find , auch im Sommer …vakühln kamma sich schnell sowohl mit de Leit ois auch beim Moppal foahrn
Oba woast eh wenn ma Nix ausprobiert woher soit ma dann wissen wos Einem Persönlich taugd oda ned taugd ? …do helfn a I -Net Foren Nur bedingt , mir zumindest .weil wenns nach Vielen Meinungen gangat dad i halt dann auch a Allawelts Reibn fahrn Nur weisl in Jedm Hintadupfinga Bauan Forum
ois es Beste angepriesen wird -weil Masse eben Unbedingt auch Klasse bedeutet
. -Juckt mi oba trotzdem ned …und wauns noch 100000000x -mal so Beschriebn wird …i Teste Neuerungen am Moppal oda bezüglich da Bekleidung und erst daun gib i an Senf dazu ab waun ichs übahaupts für Nötig erachte .
Lg Pg
Oba woast eh wenn ma Nix ausprobiert woher soit ma dann wissen wos Einem Persönlich taugd oda ned taugd ? …do helfn a I -Net Foren Nur bedingt , mir zumindest .weil wenns nach Vielen Meinungen gangat dad i halt dann auch a Allawelts Reibn fahrn Nur weisl in Jedm Hintadupfinga Bauan Forum ois es Beste angepriesen wird -weil Masse eben Unbedingt auch Klasse bedeutet . -Juckt mi oba trotzdem ned …und wauns noch 100000000x -mal so Beschriebn wird …i Teste Neuerungen am Moppal oda bezüglich da Bekleidung und erst daun gib i an Senf dazu ab waun ichs übahaupts für Nötig erachte .
da hast du nicht unrecht,i bin eh deppat genugg das i ma zuviel einreden lass
jetzten mach i des,wia i des imma gehalten hab,(bevor mi de www deppen erwuschen haben)
i verlass mich auf mei gschspür,
de fz 8 is ja bekanntlich eh des schlechteste mowed in der mittelklasse,
na jo ,mir is noch koa ochter kawa, bmw oder duc begegnet de mitreden hat kennen,schon bleed
i test nix mehr,mir ist der ist zustand,gut genugg…
griasserl
Würde die Bank ganz tauschen, wenn es net so optimal passt.
i bin eh a bergbewohner,oiso is des leben eben etwas härter,
optimal is a imma relativ,für mich passt´s a wenns „geht schoo“ is.
miassat i mal den sitz komfort fredel ausm fz 8 forum eine kopieren,
na ja olles memmen
griasserl
…hiaza werd’s owa kritisch na? Püühhhh… i bin bisher auf an anzigen Mowed g’sessn wo ma wos wehtaun hod, des woar owa nit da Hintern, sondern de Oberschenkelinnenseitn, weul des Neopremfetzerle wos der Sitz sein hätt solln a so a schaß Plastekantn g’hobt hod… auf dera hätt des wohl a nit auffepasst?!? Jedenfolls, wenn es so weit isch… muaß i ehhh schau Windln trogn, de sein nochend ehhh schen woach!
Oda du steigst um auf a Seniorenmodöll!
[image]http://fs1.directupload.net/images/150213/6xwcoxys.jpg[/image]
ORIGINAL: DB_Killer
…hiaza werd’s owa kritisch na? Püühhhh… i bin bisher auf an anzigen Mowed g’sessn wo ma wos wehtaun hod, des woar owa nit da Hintern, sondern de Oberschenkelinnenseitn, weul des Neopremfetzerle wos der Sitz sein hätt solln a so a schaß Plastekantn g’hobt hod… auf dera hätt des wohl a nit auffepasst?!? Jedenfolls, wenn es so weit isch… muaß i ehhh schau Windln trogn, de sein nochend ehhh schen woach!
![]()
![]()
![]()
Oda du steigst um auf a Seniorenmodöll!
[image]http://fs1.directupload.net/images/150213/6xwcoxys.jpg[/image]
aber bei meim speed,miassat des a wossagekühlta murl sein
i muass ehna enteischen es iss nit gritisch noch packen ma des mit wennig polsterung
griasserl
owa der tank is ned schlecht - wenns ned a knatterle war’, kummerst mit ana füllung bis Rom …
…jo soichane Vehikel phänomenal! Wenn ma bedenkt, das so wos meist aus NIX g’mocht wird, unter primitivsten Umständ… SOICHANE Leit sand genial!
ORIGINAL: UrAlterSack
Nimm Hundekacke!
Waunn de frisch is wärmts a a bissi …
wennst da a (rohes) Schnitzel in die Hosen steckts, wie frierar die Radlfohrer
oder a die Reiter
(so soll angeblich des „paillard de boef“ entstanden sein, Mahlzeit)
ORIGINAL: DB_Killer
…jo soichane Vehikel phänomenal! Wenn ma bedenkt, das so wos meist aus NIX g’mocht wird, unter primitivsten Umständ… SOICHANE Leit sand genial!
… wo I aufgwoxn bin, hod a wisawi-nochboa so a tschesn ghobt - zerscht woas mit alternierende haundhebl zum bewegn, daun hod ers motorisiern lossn - heißes gerät, schwoaze numma ;-!