Sitzkissen

€ 270.- baut dir bagster die sitzbank pipifein um schau mal auf e-bay, da finst des

cu
heli

Beispiel
http://www.ebay.at/itm/Motorrad-Tourensitzbank-Bagster-Honda-Crosstourer-Tourensitz-/181606241096?pt=DE_Motorradteile&hash=item2a48935348

cu
heli

… de passat auf’n Silli sei Yamsn? :eyes:

Nachdem du jahrelang mit deinem selbsternannten 1100er Scheisshaufen gefahren bist, spielt das keine grosse Rolle mehr. Wobei, so aus Sentimentalität würde dir das vielleicht sogar gut bekommen. :eyes:
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:

i hob a a Marter Bankl :wink: … i brauch a koa Teire Gel Sitzbank, von Irgendwem …hob ma so a Radla Hosn mit Gel einalge gekaft Funzt wunderbar :smiling_face:, und ist zumindest für mich ausreichend …auch wennsd a Bissal Älter bist als ich Trotzdem :grin:

isch scho komisch :eyes: …sonschd stellschd di jo a nit so Dappig aun :grin:

Lg PT

der alten vfr hatte ich ein gelkissen drauf, und brachte schon etwas - konnte damit 100km fahren anstatt 50, ohne das mir olles weh tat…

auf der jetztigen hat der vorbesitzer einen sattler drüber lassen: bessa gehts nimma… ka zwickn und zwackn mehr. jetzt spür i von an tankstop zum nächsten nix mehr, wo olle anderen schon jammern…

Dh die Empfehlung: Auf jeden Fall zu an Sattler - koschtet zwar richtig, owa das Resultat is unbezahlbar!

lg

dem hast du recht,bagster ist sicher besser,als a sauteures sitzkissen,
woost dann koa gfühl mehr für´s mowed hast.

griasserl

tuans ma do meine aktuellen und ehemaligen moturradeln nit beleidigen,
weil…aufregen tu…muass i ehna bei de ausmister melden
…immer noch aufregung,…puls 200…

s oanzige mal,wo ma a sitzbank zuhart war,de 450 bmw enduro,wo der schwingendrehpunkt beim ritzel ist,
oiso des war beinhart,aber beim enduro fahren hockt ma eh selten :grin:

griasserl
ö ha du a guat im reennen - 122o :grin:

da hast recht,irgendwie kimmt ma vor,
es versteht mi koana,
:grin: i brauch weder a radler hosen,weil bin ja kein biker :wink:
noch sonnst irgend a kissen,i mags kontaktfreudig,
konn i nit haben wenn i des motorradel nit gspüren tua,
bin mit der drz 400 sm a tages fahrterln vo +600 km,rund um den stelvio gefahren,
wennst auf annera karten schaugst oder a im www siehst was es so an pässen gibt in dera gegend,
und ja es hat spass gemacht a mit meim olter :smiling_face:
hab den beitrag ,eigentlich lei angfangen,weil i ma denken tua,
des is a abzocke mit dem kissen :eyes:
kost viel und bringt nix,wia ma ja an den antworten ausse lesen kann

griasserl

jo wiasd glaubsd wirds scho Richtig sein für Di daselbst-Silli :wink: …Nur außen trog is oba a ned Die Radla Gel Hosn …auch beim Sitz Gefühl hod sich ned wirklich was Geändert weils ned darauf ankommt wia Dick des Poista oda Einlage ist , Sondern aus was für am Material , es besteht in dem Fall halt a Gel …da gehts auch darum das eben gewisse Druckstellen , beim Länger Fahren a Bissal Besser geschützt und abgefedert werden , und dadurch sitz ich auch Gerader am Moppal wos wiederum zur Folge hod das i Länger drann Spass habe und ned so schnell wia Ohne Gel Hosal ermüde …noch dazu hält es Gewisse Regionen warm , wos i a ned für so Unwichtig find , auch im Sommer …vakühln kamma sich schnell sowohl mit de Leit ois auch beim Moppal foahrn :grin:

Oba woast eh wenn ma Nix ausprobiert woher soit ma dann wissen wos Einem Persönlich taugd oda ned taugd ? :eyes:…do helfn a I -Net Foren Nur bedingt , mir zumindest .weil wenns nach Vielen Meinungen gangat dad i halt dann auch a Allawelts Reibn fahrn Nur weisl in Jedm Hintadupfinga Bauan Forum :sunglasses: ois es Beste angepriesen wird -weil Masse eben Unbedingt auch Klasse bedeutet :grin:. -Juckt mi oba trotzdem ned …und wauns noch 100000000x -mal so Beschriebn wird …i Teste Neuerungen am Moppal oda bezüglich da Bekleidung und erst daun gib i an Senf dazu ab waun ichs übahaupts für Nötig erachte .

Lg Pg

da hast du nicht unrecht,i bin eh deppat genugg das i ma zuviel einreden lass :rage:
jetzten mach i des,wia i des imma gehalten hab,(bevor mi de www deppen erwuschen haben)
i verlass mich auf mei gschspür,
de fz 8 is ja bekanntlich eh des schlechteste mowed in der mittelklasse,
:grin: na jo ,mir is noch koa ochter kawa, bmw oder duc begegnet de mitreden hat kennen,schon bleed :cry:
i test nix mehr,mir ist der ist zustand,gut genugg…

griasserl

i bin eh a bergbewohner,oiso is des leben eben etwas härter,
optimal is a imma relativ,für mich passt´s a wenns „geht schoo“ is.
miassat i mal den sitz komfort fredel ausm fz 8 forum eine kopieren,
na ja olles memmen :grin:

griasserl

…hiaza werd’s owa kritisch na? Püühhhh… i bin bisher auf an anzigen Mowed g’sessn wo ma wos wehtaun hod, des woar owa nit da Hintern, sondern de Oberschenkelinnenseitn, weul des Neopremfetzerle wos der Sitz sein hätt solln a so a schaß Plastekantn g’hobt hod… auf dera hätt des wohl a nit auffepasst?!? Jedenfolls, wenn es so weit isch… muaß i ehhh schau Windln trogn, de sein nochend ehhh schen woach! :wink: :grin: :grin: :grin:

Oda du steigst um auf a Seniorenmodöll!
[image]http://fs1.directupload.net/images/150213/6xwcoxys.jpg[/image]

aber bei meim speed,miassat des a wossagekühlta murl sein :grin:
i muass ehna enteischen es iss nit gritisch :grin: noch packen ma des mit wennig polsterung

griasserl

owa der tank is ned schlecht - wenns ned a knatterle war’, kummerst mit ana füllung bis Rom … :wink:

…jo soichane Vehikel phänomenal! Wenn ma bedenkt, das so wos meist aus NIX g’mocht wird, unter primitivsten Umständ… SOICHANE Leit sand genial! :smiling_face:

wennst da a (rohes) Schnitzel in die Hosen steckts, wie frierar die Radlfohrer :grin:
oder a die Reiter
(so soll angeblich des „paillard de boef“ entstanden sein, Mahlzeit)

… wo I aufgwoxn bin, hod a wisawi-nochboa so a tschesn ghobt - zerscht woas mit alternierende haundhebl zum bewegn, daun hod ers motorisiern lossn - heißes gerät, schwoaze numma ;-!