So ein Tag so wunderschön

Des hob i ma eh gedenkt - drum a mein Einleitungssotz. I find´s hoid nur deppat, daß des zeitgleich iwa de Bühne geht und hob ma docht, waunn des wem int´ressiert, warat des a Variante.

Außadem hob i jo ned g´wusst, daß des Frl. Roli scho wieda geoitat is. :grin: :grin: :grin:

Schlimmst´n Fois moch ma´s wia domois mit´n Sunte.

De Karin bringt uns mit da Titanic ham und des Möppi wird aum nächst´n Tog g´hoit.

I hob´ jo ned g´wusst, daß´t so guate Konäcktschns host.  :grin:

des is owa mutig - waunn i denk wiavül Leit se do jed´n Tog de Fingal´n benetz´n. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Des glaub´ i da sofurt - des warat jo no schäna!!!

Sowos foll´at nedamoi mir, ois iwazeigt´n Agnostiker ei´.

I man nur, wo de vuaher eanare Klupp´n g´hobt haum.

Z.B. ana, der fia de Woifoahrt se extra a neich´s Hosal iwag´straft hod, des´a einige Zeit vuaher kauft hod, ín da fest´n Iwazeigung, daß´a bis´as des erste Moi auziagt no a poar Kg o´nehma wird. Und jetz is des Teul so eng, daß´a se den gaunz´n Tog iwa, ned entscheid´n hod kännan, ob´a jetz´ Rechts- oda Linksträga is und dementsprechend den gaunz´n Tog iwa, Toschnbillard g´spült hod. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

… kommt der Hr. Inspektöööörrrrr dann auch mit zum Stamminga???
Würd mich ja so freun, denn Hrn. zu sehen!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Bussi

P.S.: Fr NM würd perfekt passen wegen Cafetschal, fass ma des mal ins Auge!!!

morgen Cafe am frühen NM???

… holst da wieda dei nötiges eiei, gell :wink: :smiling_face:

Wir verbleibn so wie besprochn :wink:

Schönen Abend, Bussal

War wirklich ein herrliches Wetter!

Na ja, ich habe nur 350 km gemacht und war nicht mal über 2000m :eyes: :face_with_diagonal_mouth:, aber knapp dran… :wink: Es ging u.a. über den Klausen. :smiling_face:

… morgen kommt eh schon die nächste Schlechtwetterfront und wie immer von oben von de Voralberga … de miassn extrem schlimm sei do om :grin:

… hoi da an neichn Poss … is des söbe Spü in grün und olle aundaren Aumtswege genau so. Sitztn a fost nur Schoitln durt … zumindest is es bei uns in MD aso.

Wie des rechtlich ausschaut is ma net klor doch denk i ma dass des sicher ois im Rahmen von Personen Kontrollen und dergleichn erlaubt is, do schaut sicher kana auf die Uhr. Nau jo, wenigstens sans deppat gnua sich immer wieder aufn söbn Fleck zu stön … und maunche Kollegen san a deppat weus net wornan vor de Habschis. Des is unkollegial !!! 

… hatte im 2009er das Vergnügen und wennst so wie ich alles selber machst brauchst a viel mehr Zeit dafür aber mußt kan a Göd gem und dich über kan Pfusch ärgern. So gsehn die bessere Lösung :wink:
 
Wünsch dir gutes Gelingen und wast eh … vagiss net Bescheid gem wegn unsern Bierli !

… ist von lang anhaltender Freude !!!  :wink:

… das schon gelesen aber ich muss ja immer mit allen reden bevor irgendwas entschieden wird.
Entgegen anders-lautender Meinungen gibt es nämlich keine Gerry partie (Trottl) sondern nur einige Habschis die gemeynsam an Haufn Zeit vabringen … und die dürfen selber entscheiden :grin:

Der Stammtisch ist vom Roli und meiner Kleinigkeit ins Leben gerufen worden und der Roli arbeitet am Samstag drum machen wir das ja an diesem Tag. Der Rest kommt per PM daher  :wink:

Der Leser

… sehr heftig sein …

Mia haum wieder a Anonzn draussn weil wir 6 neue Arbeiter für eine neue Maschine brauch die Tag und Nacht laufen muss. Was glaubst wie gschlaucht i aum Obmd bin … Lauter Fremdländer und heite wor des stärkste … eine Dame mit leichtem österreichischen Aksau … „Haben noch frei Arbeit Maschine ? Ich nicht arbeit, rufen für meine Mann, schon deutsch reden meine Mann“ …

Die Fachgespräche kommen erst ab Montag :grin: :grin: … i gfrei mi wie deppat :wink:

Gerry meinte wahrscheinlich diese Bodenwelle:
[url=http://de.wikipedia.org/wiki/Zellerrain]http://de.wikipedia.org/wiki/Zellerrain[/url]

Muss ich evtl. mal begutachten… :grin: :grin: :grin: Obwohl, im Denzel steht gar nichts darüber, in dem Fall kanns kein anfahrbarer Höhepunkt der Alpen sein… :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:  Ist halt auch ein Österreicher, der Harald Denzel! :sunglasses: :grin: :wink:

EDIT:
Aber die Ortschaft names Dovos musst musst du mir mal zeigen. :sunglasses:
Die Tour, die du gemacht hast ist sehr schön, aber das nächste mal empfehle ich dir noch die Erweiterung über den Oberalp oder Klausenpass und die Rundfahrt Furka-Susten-Grimsel. Lohnt sich! :smiling_face:

… der Berg zwischen Mariazell (St. Sebastian) und Lunz am See heisst ZELLERRAIN. Die EInheimischen nennen ihn Zöllaroa …  :wink: Ist sehr schön zu fahren und besonders die Mariazeller Seite neu belegt und einfach flott. 

Die Ausfahrt ist schon fix. Und wenn ich per Moped komm wirds leider nie lang aber trotzdem lustig. :wink:

Bis aum Obnd … i meld mich ! :grin:

… schändlich dass du unsere Bodenwellen  :rage: :sob: besser kennst wie unsere Landsleute  :wink:

Wird nicht viel drinnen stehen weil wie gesagt nur der Unterhaltung dienend. Dieser „PASS“ ist natürlich wideer unvergleichlich mit den Südtiroler oder Tiroler Pässen und die in dem kleinen Ort da neben Österreich … wie hieß der noch mal … na mit wirds schon wieder einfallen. :wink: … Habs schon, Schweiz.

Aber wennst kommst fahren wir das Stückchen und so wie ich deinen Stil in Erinnerung habe :sunglasses: wird es dir gefallen. Zuerst enge steile Kürfchen und drüben Richtung Lunz dann weite flotte und gut einsichtige. Und beide Orte sowohl Mariazell als auch Lunz am See sind wirklich wunderschön und sehenswert. Wir können halt hier unten nicht glänzen mit den Kilometer hohen Bergen dafür haben manche Orte andere Reize. Wird dir gefallen :wink:

Und in Mariazell kannst deine Sünden ablegn … bei einem Tschechischen Priester :grin: … DOBRY ! :wink:

oben schlafen beim Wirtn. Also jetzt nicht direkt beim Wirtn sondern in einem seiner FREIEN Zimmer. Bei dir muss ma jo so aufpassn wos ma wie schreibt … Musst nur dem Roli Bescheid geben und dann ist das gut.