SO ... is es richtig!

…scho a so :smiling_face:…ois aussi wos kaan Zins zoit, wurscht welchanen :wink:, und Des Vabrecha Gsocks a glei mi dazua. Grenze her und a Ruah is.

Lg Pg

… es geht noch dazu um ein ZAHNARZT EHEPAAR !!! Wir „Hackler“ müssen unsere Beiträge pecken und es geht vielen nicht so rosig dabei. Aber die Piffer Doktan pecken nicht … ich vasteh den Aufstand in der Schweiz, i tät de zwa Schmarotza zfuaß hamtrogn !!!

… Also ich bin Sprachlos !!!

Dass ma doch Gemeinsamkeiten Ham ? :grin: :grin: :grin::wink:

wie auch imma i bin scho gespannt wia Des Klane Problem auf Schweizerische Art , wenn üwahaupt gelöst werden wird :wink:…oder ob Sie es doch noch vorziehen Ganz nach Eu Manier obwohls Sie nichtamal Dabei sind, es weiterhin zulassen Gut beschissen zu werden. Auch bei Denen werden langsam Die Schwer erreichten , und erkämpften Vorteile gegenüber Rest Europa Stück für Stück , von Den Jungen abgebaut…Scheiß erzwungene Globalisierung nachm Einheitsstaatsbrei Alla Amerika :rage: Aber Sie werden Genau deswegen noch sehr Viel verlieren zumindest einen Großteil Ihrer Eigenständigkeit , wie zb Österreich…was Sie jetzt schon gar Nicht mehr überblicken , können oder wollen. Egal das Gleiche Drama , wie in Österreich und Deutschland wird auch Sie nicht mehr verschonen.

warum ich mir das zu gesagen traue, ist schlicht und einfach mein Familien Name, und Die Einwanderung meines Ur -Opas,nach Baiern… den ich Leider nicht mehr gekannt habe dafür aber meinen Opa.auch Er kannte Die Schweiz bestens :grin:…und er hatte auch Die Jetzige entwicklung vorrausgesagt.
Das Alles hat jetzt nichts mit Wichtigmachen zu tun , sondern ist Nur meine Erkenntniss , dass Er Recht hatte.

Sali Pg

hob i scho :smiling_face:…i reg mi a need wirkli driba mehr auf schade um Die Zeit, nur maunchmal halt , muaß es seyn :cold_face:

so geh Jetzt Hackln…bis späta daun

Lg und a scheens Rest We :smiling_face:

Pg

… Ändert nciht an der Tatsache dass ich das voll okay finde. :wink:

Wir waren heute Wassermopedfahren … eine Mordsgaude Rocco … :wink: Weil wenn da Maya sagt es kommt keit Regen dann kommt auch keiner weißt … Weil da Maya des mitn Wetter genau vasteht :grin: :grin: :grin:

Der Wintergarten vom Wurzlinger hat uns aber wieder trocke bekommen … bei Kaffee und netter Unterhaltung :wink:

… oba ned zum Haxn hochlogern.

… hättest den WILLY ned ausbessern kennan auf an … wos was i … Woifal ??? :grin: :grin: :grin:

Börnymann … du kennst mi i bin ka Rassist nur wenn ma ana unser Laund deppat herstöd und mant „es Trottnl kennst eh nix gegn uns mochn“ daunn sich i dunklrot. Wie durch a Wunder is der Trottl kurz drauf mitn Schädl auf die Werkzeigkistn gflogn … Botschal ha ?

wöchane wenn i frogn Derf :eyes: weyl daun hätt sichs ja doch no Rentiert das i ane von Denan Gscheid Putzt hob :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

:wink: de host du hoffentlich nie putzt. :grin:

LG da Gerry :wink:

…Nein :wink:… Das Nicht :grin: :grin: :grin:

Scheenan Obnd no Hr Gerry

Lg Pilli Schweyk :grin:

:wink: soisses :smiling_face:

… wie daumois nochn erschtn Knolla. De Fohrarei im Regn is genau ned meins … Nau jo söba schuid … weil, wies schön war hab ich ja ka Zeit ghabt zum Mopedfahrn … :grin:

wos Scheiss da Nix :grin:…i hob gar kans mehr…aber auch das geht vorüber und Es wird Die Zeit wieder Kommen …ob Dieses oder Nextes Jahr -Spielt keine Rolle …wichtiger ists am Leben zu Bleiben Bsondast mit sowas wos Du und da Killa foahrt…do ists ned so ofach als wenn ma a Lustigs Achterl Treibt. daher hast Recht wie Du Reagierst. Beste Grüße in der erinnerung und meine Erfahrung an meine RG 500. in der Klasse gibts Nix zum Lachn weyl sonst ist man Ganz ofach Bitter Tod…ned mehr und a need Weniger.

Grüßlis an Madame :wink:

Lg Pg

Kurze Info Killa ,langsam nähert sich der Tag, wo ich von meinem Damaligen Schwur , mit den 3 Überlebenden abstand nehmen kann. Trotzdem i wer schwer aufrüsten …jetzt mit 47 erst Recht…werd ma a Extrem Achterl kaafn, gibts Nur 3…Honda NSR 125, Aprilia RS 125, und Yamaha TZR 125…nix für Ungut…

Lg Pg

Bin gestern mit unserer Frau Hammy unterwegs gwesn und kurz beim Herrn Maya … da sixt die Unterschiede … die Hammy sehr zufrieden und happy über an trotz Schlechtwetter recht schönen Tag und da Maya … hat noch vor dem Grüßen unsere Hinterreifen kontrolliert ob da eh ned zu viel Schissrand ist. :wink: Dumm ??? Na Pille … dumm is a ned … gor ned amoi so dumm … :grin: :grin: :grin:

Es wird dir Zeit kumma daunn wird a er wissnn WOS wichtig is und wos ned :wink:Und so oid mei Kraxn auch is … mir reicht des no ollemoi des kaunn i da sogn :wink:

ÜBRIGENS … er hod mein Raund daunn wegmochn wolln auf SEIN Bergale … er is no immer gleich der „Aungstraund“ :grin: :grin: :grin: