So Manna

No a Scheipi mehr. :dizzy_face:

Ob dem 3. geh i daunn in Untergrund und organisier den Widerstaund. :wink:

In Deina Gegend finden si bestimmt schnö a poar Mitstreita. :eyes:

Kumm grod zruck vom Kurzurlaub aus Oklahoma (Achtung böser Witz) und bin ois oida Neicha ned sicha ob da do ois gfoit.
In diesem Sinne wünsche ich Dir immer eine handbreit Gummi unterm Arsch
Hurricane

„oida Neicha“ sollte Dir allerdings schon aufgefallen sein, dass uns das alte Sackerl schon seit mehr als 3 Jahren auf den selbigen geht. :eyes:

Zwengan „In Bezug auf …“ warats. :wink:)

und wieder kenne ich mich nicht aus

Wer ist jetzta des oide Sackerl?

soiche Happln findtst wirklich aun jeda Eckn, owa De mocht ma wesentlich mehr Aungst: :hushed:

http://www.youtube.com/watch?v=eo4W-dd35sQ

die Antwort an den User „Uralter Sack“ und nicht an den Fadenersteller ging.

…zugeben, dass das hier: Zitat "wou hobts na engk eanane Tranka? " nur schwer auszudeutschen ist.
Vl. hab ich dafür zZ. zuwenig Alkohol im Blut, werd´s nach 20.00 nochmal versuchen :sunglasses: :grin: :grin:

… ohne weiters zua.
Oba bei den obagscherten Pifkonovitz warats in feinstem Hochdeitsch wohrscheinlich genauso unvaständlich, wäu de Worte anfoch kan Sinn ergeben … :cold_face:

… ned so schnöll.

Und de Freindlichkeit und des nette Äußare wird ma woi a extra daschlogn miassn … :cold_face:

Wann Bleedhait grouß machn tat, kannten de zwoa Bratzzn aus der Dachrinna saufn (wann se a bisserl in die Knie genga) und de Hüttn mit da Rinna wa fei net grod kloa …

:grin: :wink:

Translation:

Also Männer … wo habt ihr denn dann eure Getränke?

Bevor i a no schuid bin, wannst da du dei Leber versaafst … :smiling_face:

…um mei Leber, i sauf scho die längste Zeit auf der Müz :sunglasses: :wink:

Göld oda Leba ? :eyes:…woast wos :sunglasses:… nimm Die Leba :smiling_face: :grin: :grin:

damit sind wir schon ziemlich international, fast wir in der ungeliebte EU!
Hofffentlich halts die gschupftn und die gstörten aus!
mfg Hans.

… ma sowieso neamma ausse :wink: über wem soi ma daunn lochn ha ??? :grin: :grin: :grin:

… pass a bissl auf wosd schreibst !!! SOGAR nach ÖSTERREICH ??? :rage: A Ehre sollt da des sein :sob: :wink: do kaunn ned jeder Urlauben :grin:

… UND sei er nicht frech zu uns :grin: :wink:

Hier grüßt du freundlich wie sich das gehört und ANDERNORTS gleich als Einstand mitn Schrotti gegen den Gerry ??? Na so mochst da kane Freind :grin: :grin: :grin:

Willkommen Ober Pfalz … mein Ober heißt im Übrigen Fritz. :wink:

… hört man sehr sehr selten Rocco … :wink:
Was kostet denn 2 Stunden parken mitn Auto in er Stadt bei euch ? Na ?

… Willkommen in Österreich :grin: :grin: die spinnen ja die Schweizer !!!