Soeben im ORF gesehen, köstlich

Wollte einer in einer 100er Zone mit einem Krad der Polizei mit 229km/h davonfahren.
Und das auf irgendeiner Brustschwachen 750er oder so. Ein paar mal sah man, wie er bei freier Bahn wieder beschleunigen wollte. Da hat sich bei 220 nicht wirklich was getan.
Des war nicht nur ein Raser, das war ein blöder Raser.
Legt sich mit so einem brustschwachen Krad mit der Polizei un aund glaubt die fahren noch Käfer.
Sachen gibts, kopfschüttel.

hayabrunza heisst des zaubermittel :grin: :grin:

greeeeez, ich

Hayabrunza is a ka Zaubermittel wann der Haya gengan Wind brunzt. :grin: :grin: :grin: 

des hot an andren grund.
die busa schaut aus wia waun ana aufs zeichnbrettl brunzt hot und daun gmant hot, des passt, so baumas jetzan.

ois kloa?

greeeeeeeeez, ich

aber Touran  :cold_face:

Waunn’s kuarz gnua iwasetzt is zagt da Tacho schon bei 100’at, 240’ig aun!!!  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

das sind doch die, die sich schon beim vw-händler von selbst in rauch auflösen, oder???

(ist beim vw-händler bei mir um’s eck passiert… noch ein punkt mehr, solch ein geraffel nicht zu fahren, sondern so schnell’s geht zu überholen! :sunglasses:)

…leicht sein!

Bei einer Unfallaufnahme vorigea Jahr (Pkw wollte umbedingt DURCH mich [mein Sottlzug] durch, einen Fahrstreifenwechsel machen), hot der Herr Inschpäckta des Greiwl ned und ned ohhdraht!
Sog i zu earm; „tschuidign, kennt’s es des Ding ned ohhdrahn, i hock do neben eichara Tür zur Datenaufnauhme und „verglühe“, do geht’s jo extrem haß auffa…“!

Na kenn ma ned, weu bei unsan gaunzn Kramurie wos mir mitzahn, wos aun da Batterie lutscht, springt der nimma aun!!!

Toll, echt toll!!

VW- & AUDI-Fahrer habens gut. :wink: :grin: :grin: :grin:

(Obgesehn davo, dass de Kistn ausschaut wia a Gfriertruchn. :sob:)

Man erinnere sich an den Herrn, na jo OPAPATSCHI, mitn R8, desen re. Vuardaradl knoaratzt hod wia a oida Fedaspeicha… ne, ne, da müssn se sich irren, mein Auto macht so was nich…  :eyes: :eyes:

kenn i mi erst aus. :eyes:

I hob glaubt Du manst der hot a komisches Motorngeräusch. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Waßt eh - i bin a Bissl derisch. :wink:

Jednfois wor er bei mir aun da Budl daunn richtig unwirsch da oide Bayer (net Du Pilly). :grin: :grin: :grin:

…i glaub jo des woar weul earm da Päta gaunz im Ernst g’frogt hod owa a Runde foahrn derf!!! :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

jo… hob a amoi so a gfriertruchn g’hobt, so an vw pastart… oda wie de kraxn hast… bei da scheidung bin i eam daunn gott sei daunk a mit los wurn! glei zwa „problemföll“ auf amoi los wurn! :grin: :grin: :grin:

http://tvthek.orf.at/programs/1257-Heute-in-Oesterreich/episodes/2767321-Heute-in-Oesterreich/2771817-Motorradraser-in-OOe

:grin: :grin: :grin:

Und am Ebelsberger-Berg iss ja gar ned gefährlich wegen Polizeipräsenz… stehen ja fast nie oben :grin:

…wurde mir von einem Mechanika so erklärt, kannte das auch nicht, da mein letztes Baujahr noch am Rad gemessen hat!
(hoffe der war nicht so ein unqualifizierter Idiot und Mörder, denn ich glaube nicht das er einer Deines Vertrauens war!)

Finde es auch unvorteilhaft, da man dauernd rückrechnen muß und die Kilometer auch nicht stimmen! :eyes:

…ist beim Verkäufer des Krades beschäftigt!

Vermutlich kennt er sich NICHT aus, da es ihm erst nach meiner Reklamation nach der Probefahrt aufgefallen ist!!!

(Verkäufer: Asooooo ihna foit des auf… de zagt mehr aun ois wos foahrn… huuuu, werd glei schaun lossn vom Mechanika???) :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

Tjo, scheinbar sind die nicht so tollen Mechs ziemlich dicht angesiedelt… derzeit!

Vielleicht finde ich ja noch einen brauchbaren, der so etwas zu einem venünftigen Preis einbauen kann!

Ahhhh ja, kenn mich jetzt total aus!!! :eyes:

Gut, immerhin weiß ich jetzt, das ich nach einem Konverter fragen muß, da die kürzere Übersetzung schon Spaß macht!!

DANKE!

Du gibst dich anfoch oft ois Ungustl!!!
So laung i dich ned persönlich kenn, kaunn i des ned beurteilen!!!

Owa mauncha deina Möldungen, reißn ma hoid anfoch de Bock weg!

Daunkschen noch amoi, fiar den Link! :wink:

Aso ???

Wast Mayer Bua …

Bist narrisch ?